استخر بادی کودک طرح تمساح با آبپاش

کد intex 57431 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: بیضی
  • ابعاد بسته بندی: 26.7×11.7×30.5 سانتی متر
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
2,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح تمساح با آبپاش یکی از این تولیدات مخصوص کودک می باشد که در شرکت اینتکس تهران با قیمت مناسب عرضه شده است

اینتکس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی در جهان می باشد که استخر های بادی کودک نیز یکی از زیر مجموعه های این تولیدات اینتکس می باشد. استخر بادی طرح تمساح با آبپاش یکی از این تولیدات مخصوص کودک می باشد که با ویژگی های که دارد توانسته نظر مشتریان بخصوص کودکان را به خود جلب کند. ای استخر بادی دارای طول 198 سانتی متری ، عرض 160 سانتی متر و ارتفاع 91 سانتی متری می باشد که برای استفاده کودکان مناسب می باشد. ابعاد بسته بندی این محصول برابر 26.7×11.7×30.5 سانتی متر می باشد که نشان از قابلیت جابجایی آسان این محصول کودک دارد که می توان از این محصول در سفر های نیز استفاده نمود. این استخر بادی کودک ظاهری ساده و دارای جنس رویه از ونیل براق می باشد که زیبایی خاصی به محصول بخشیده است. 

این استخر بادی کودک دارای بدنه ای از جنس پلاستیک یا وینیل می باشد . وینیل متریالی کاملا ضد آب با ساختاری مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد که در برابر شرایط محیطی به خوبی از خود انعطاف نشان می دهد و طول عمر بالا را برای محصول به ارمغان می آورد . در بدنه اصلی این استخر بچگانه از وینیل تک لایه چرمی و در بخش کف از وینیل دو لایه چرمی غیر بادی استفاده شده است تا تعادل استخر به خوبی حفظ شود و در هنگام آب تنی و جنب و جوش های کودکانه آسیبی به بدنه وارد نشود . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید به همراه این استخر بادی اسباب بازی بادی فانتزی وجود دارد که کودک می تواند از آن ها برای سرگرمی هر چه بیشتر استفاده کند .

شکل فانتزی این محصول بسیار دوست داشتنی است و کودکان چه دختر و چه پسر علاقه بسیاری به آن نشان خواهند داد . در بخش زیرین دهانه تمساح برند اینتکس از فواره آب استفاده کرده است که آب را با فشار متوسط به سمت کودکان انتقال می دهد . جریان آب این فواره توسط شیلنگ آبی که به بخش زیرین تمساح متصل می شود تغذیه می کند و می توان جریان آب را با باز و بسته کردن جریان آب شیلنگ کنترل کرد . رده سنی استفاده از استخر بادی طرح تمساح توسط برند سازنده برای کودکان بالای دو سال در نظر گرفته شده است و وزن کلی استخر به همراه اسباب بازی های بادی که به همراه خود دارد 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد .

استخر بادی کودک طرح تمساح با آبپاش

استخر های بادی کودک در اندازه های مختلفی موجود هستند. این استخر ها با اندازه بزرگ و با طراحی های سه بعدی و جذاب برای استفاده کودکان در فضاهای باز و در بازی های دسته جمعی مناسب می باشند. استخر هایی که دارای طرح های حیوانات بوده و یا دارای بازی های سرخود می باشند بی شک جذابیت بیش تری را برای کودکان دارند. هم چنین استخر هایی که قابلیت استفاده در بازی های دسته جمعی را دارا باشند، لحظات شیرینی را برای کودک و دوستان او به ارمغان می آورند. استخر بادی طرح تمساح با آبپاش استخری با قابلیت های بی نظیر می باشد که توجه کودک را در اولین نگاه جلب خواهد کرد. در ادامه به معرفی مشخصات این استخر بادی می پردازیم.


ظاهری جذاب و سه بعدی

فرم کلی این استخر بادی به صورت دایره می باشد. این استخر بادی دارای دیواره ای پهن و کوتاه می باشد که امنیت کودک را در حین بازی تامین خواهد کرد. در نگاه اول این گونه به نظر می رسد که یک تمساح بر روی زمین خوابیده است و داخل شکم آن پر از آب می باشد. دیواره استخر بادی به رنگ سبز است وبر روی آن خال خالی تیره رنگی مانند پوست تمساح وجود دارد. بخش های مختلف بدن تمساح نیز به این دیواره متصل می باشند و همگی بادشو هستند. در قسمتی از دیواره دم تمساح قرار دارد که با ظرافت زیادی طراحی شده است. در بخش دیگری از دیواره نیز سر تمساح وجود دارد. سر تمساح با دقت بالا ساخته شده است و به صورت بادی می باشد. در دو طرف سر تمساح نیز دست های تمساح به دیواره متصل هستند. این استخر بادی دارای حلقه بادی به شکل اردک می باشد که در دست تمساح قرار می گیرد و کودک می تواند با آن بازی کند. کف استخر بادی به صورت طبی بوده و رنگ آبی دارد. این کفی طبی از طراحی بادی بهره مند است که بسیار راحت و منعطف می باشد. طراحی جذاب این تمساح برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر هیجان انگیز می باشد و آن ها را به وجد می آورد. 


قابلیت های استخر بادی 

استخر بادی طرح تمساح از قابلیت های بسیاری بهره مند است. این استخر بادی دارای آبپاش سرخود می باشد. وجود این آبپاش باعث می شود بتوانید به راحتی دمای آب درون استخر را تنظیم کنید. هم چنین با اتصال یک شلنگ آب به این آبپاش به راحتی راه اندازی می شود. با استفاده از این آبپاش، بدن کودک در حین بازی سرد نمی شود و در تمام مدت بازی، آب با دمای مناسب بر روی کودک می ریزد. حلقه بادی موجود در دست های تمساح نیز یک بازی سرگرم کننده برای کودک به شمار می رود. این استخر بادی برای استفاده در بازی های گروهی کودکان بسیار مناسب است. در فضاهای باز می توانید این استخر بادی را راه اندازی نمایید. هم چنین قرار دادن این استخر بادی برای مدت طولانی در برابر آفتاب، هیچ گونه آسیبی به بدنه وارد نمی کند. این استخر بادی دارای وزن کمی بوده که به راحتی قابل حمل می باشد. هم چنین با توجه به ابعاد بسته بندی کوچک به راحتی می توانید این استخر را در خودرو جای داده و در مسافرت به همراه خود ببرید. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالاتر از دو سال مناسب است. 


طول عمر بالا

استخر بادی طرح تمساح از وینیل ساخته شده است. رویه این استخر بادی براق بوده که زیبایی بیش تری به رنگ بدنه می دهد. این استخر بادی به دلیل کیفیت بالای بدنه مقاومت زیادی در برابر ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان دارد. هم چنین استفاده از این جنس باعث شده است وزن استخر بادی کمتر از 3 کیلوگرم باشد. به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت آسیب دیدن بدنه می توانید توسط آن به ترمیم بدنه بپردازید.

نوع
بیضی
ابعاد بسته بندی
26.7×11.7×30.5 سانتی متر
طول
198 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
جنس رویه
وینیل براق
ظاهر رویه
ساده
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار بیضی شکل با طرح تمساح
دارای آبپاش
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 2.5 کیلوگرم
رده سنی +2
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
جنس کف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...