استخر بادی کودک طرح دار با اسباب بازی

کد intex 57126NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • ظرفیت آب: 115 لیتر
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دار با اسباب بازی از سری محصولات خاص ومنحصر به فرد با دارا بودن ویژگی های بسیار از تولیدات برند بزرگ اینتکس می باشد

استخر بادی کودک طرح دار با اسباب بازی از سری محصولات خاص ومنحصر به فرد با دارا بودن ویژگی های بسیار از تولیدات برند بزرگ اینتکس می باشد. اینتکس تولیدات بسیاری در زمینه محصولات بادی از جمله استخر های بادی کودک دارد و تولیدات این برند بزرگ به کشور های مختلف جهان صادر میشود که استخر بادی طرح دار با اسباب بازی یکی از این محصولات می باشد. طول این استخر بادی طرح دار 140 سانتی متر و عرض آن نیز 140 سانتی متر و ارتفاع محصول نیز 11 سانتی متر می باشدو جنس رویه استخر بادی طرح دار با اسباب بازی از پی وی سی با رویه چرم بوده که زیبایی بسیاری را به این محصول بخشیده است ،‌ جنس بخش کناری استخر از پی وی سی شفاف و جنس کف آن نیز از پی وی سی دولایه طرح دار می باشد. وزن بسیار مناسب و 1.2 کیلوگرمی استخر ،‌همراه داشتن دو اسباب بازی بادی ،‌ مناسب بودن برای استفاده کودکان و دارا بودن کف طرح دار و زیبا از سایر ویژگی های استخر بادی طرح دار با اسباب بازی می باشد.  

اگر کودک شما سن پایینی دارد و تقریبا سن او پایین تر از 3 سال است ، استخر بادی کودک طرح دار با اسباب بازی می تواند گزینه ای بسیار عالی برای آن ها باشد ، برای اینکه این کودکان می توانند در یک شرایط فوق العاده بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل از استخر بادی استفاده کنند . دلیل آن هم مشخص است ، زیرا این استخر بادی کودک دارای ارتفاع پایینی بوده و می تواند شرایطی بسیار خوب را ایجاد کند . این استخر تنها از یک لبه بادی آبی رنگ ساخته شده است که به صورت منحنی دور تا دور استخر بادی چرخیده است . اضلاع و گوشه های این استخر انحنا داشته و یک استخر بادی مربعی زیبا را پیدار کرده است . این لبه های استخر از پی وی سی شفاف آبی رنگ ساخته شده است و با رنگ کف استخر همخوانی بسیار خوبی را دارد ، برای اینکه کف استخر نیز آبی روشن است . 

کف استخر بادی دارای طراحی ماهی ها و کوسه های رنگی می باشد که با توجه به این موضوع ، در نام استخر بادی ، به طرح دار بودن محصول اشاره شده است . این طرح می تواند برای کودکان جذاب باشد و برای همین است که شرکت اینتکس تمامی محصولات بادی و استخر های بادی خود را سعی کرده است تا به نحوی طراحی کند که برای کودکان جذابیت های خاص خود را داشته باشد . اسباب بازی های بادی که در کنار استخر قرار داده شده اند ، در واقع دو ماهی جذاب و دوست داشتنی هستند که یکی به رنگ آبی و دیگری به رنگ زرد است ، کودکان می توانند از این وسیله های بازی که هر دو به صورت بادی ساخته شده اند ، استفاده کنند . زمانی که استخر با آب پر شده باشد ، این ماهی ها می توانند بر روی آب شناور بمانند و جلوه های بهتری را به استخر ببخشند . راه اندازی و استفاده از این استخر بادی به دلیل لایه های کم باد شونده بسیار آسان است و ظرفیت زیادی ندارد .

استخر بادی طرح دار با اسباب بازی

تمامی محصولات بادی عرضه شده در سایت اینتکس تهران جزو بهترین های دنیا می باشند. از رده این محصولات، استخر های بادی ساخت شرکت اینتکس می باشند. شرکت مشهور اینتکس به عنوان برترین تولید کننده محصولات بادی در سرتاسر جهان، استخر های بادی جذاب و با ویژگی های خاص را با بالاترین کیفیت تولید می کند. استخر بادی طرح دار با اسباب بازی یکی از تولیدات این شرکت بزرگ می باشد که شما می توانید آن را از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید. در ادامه به نقد و بررسی این استخر بادی می پردازیم. 


ظاهری مانند دریا

این استخر بادی به صورت مربعی با اضلاع منحنی می باشد. در اضلاع این استخر بادی تورفتگی وجود دارد. هم چنین گوشه های استخر نیز منحنی هستند. دیواره استخر بادی بسیار کوتاه است که باعث می شود بتوانید آن را برای خردسالان خریداری نمایید. زیرا در هنگام بازی اگر کودک به داخل آب بیفتد به دلیل کوتاه بودن دیواره و کم بودن ارتفاع آب، خطری متوجه او نخواهد بود. دیواره استخر بادی به صورت یک تکه ساخته شده است و دارای یک دریچه باد می باشد. کفی استخر بادی به صورت بادشو طراحی شده است و کاملا طبی بوده و در بازی های طولانی مدت، بدن کودک اذیت نمی شود و در هنگام نشستن و راه رفتن در استخر، پاهای کودک اذیت نخواهد شد. کفی استخر به صورت طرح دار می باشد که بر روی آن نقاشی انواع ماهی ها و کوسه و ... به صورت فانتزی وجود دارد. این ماهی ها در رنگ های مختلف و شادی می باشند. دیواره استخر بادی به صورت آبی رنگ شفاف است. به همراه این استخر بادی دو عروسک بادی به صورت ماهی فانتزی وجود دارد که مجزا از استخر هستند و از طریق دریچه بادی که بر روی بدنه قرار دارد، باد می شوند. ظاهر و رنگ آمیزی استخر بادی همانند دریا می باشد و انحنای بدنه به این طرز تفکر دامن می زند. این استخر بادی برای استفاده تمامی کودکان بالای دو سال اعم از دختر و پسر مناسب است. 


موارد استفاده 

در صورت کوچک تر بودن کودک، از این استخر بادی می توانید برای استفاده دو کودک بهره ببرید. از کاربردهای این استخر بادی استفاده از آن به عنوان وان بادی می باشد. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ در منزل استفاده کنید. استخر بادی را باد کرده و در اتاق کودک قرار دهید. سپس با استفاده از توپ های کوچک رنگی استخر بادی را پر کنید. این استخر را می توانید در مسافرت ها به همراه خود ببرید. زیرا استخر بادی وزن کمی داشته و به سهولت راه اندازی می شود. استخر بادی امکان استفاده در فضای باز را نیز دارا می باشد. برای راه اندازی استخر بادی کافی است زمینی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب تیز باشد. استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید. توسط یک پمپ باد دستی کوچک و از طریق دریچه های موجود بر روی بدنه استخر را در زمان بسیار کوتاهی باد کنید. استخر بادی را می توانید به سادگی پر از آب کنید تا کودک ساعت ها به بازی مشغول شود. وجود ماهی های بادی نیز یکی دیگر از ویژگی های جذاب این استخر بادی می باشد. کودک با این ماهی ها می تواند در داخل آب بازی کند. 


ویژگی های فنی استخر بادی

استخر بادی دارای طول 140 سانتی متر و عرض 140 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی بسیار کوتاه بوده و به 11 سانتی متر می رسد. ظرفیت آب استخر بادی 115 لیتر است. وزن بسته بندی این استخر بادی کم تر از دو کیلوگرم می باشد. استخر فوق دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و از پلاستیک فشرده منعطف با رویه طرح چرم ساخته شده است. به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما وجود دارد. 


نحوه خرید

برای خرید استخر بادی طرح دار با اسباب بازی به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی ، سفری
ظرفیت آب
115 لیتر
طول
140 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
11 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
همراه داشتن دو اسباب بازی بادی
مناسب برای کودکان
کف طرح دار
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولایه طرح دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...