استخر بادی کودک طرح دریا با توپ و حلقه

کد bestway 51124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 137 لیتر
  • قطر: 112 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,570,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با توپ و حلقه یکی از جدیدترین محصولات ساخت شرکت بست وی در دسته بندی استخر های بادی کودک میباشد که با تازگی به بازرا عرضه شده و فروش خوبی را پشت سر گذاشته.از دلایل موفقیت این محصول میتوان به ویژگی های آن اشاره کرد.یکی از این ویژگی ها داشتن طراحی منحصر به فرد و کودکانه میباشد که مناسب با روحیه کودکان انجام گرفته و آن ها از بازی کردن با این استخر خسته نخواهند شد. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید .


 این محصول با طراحی گرد دارای بدنه دو لایه بوده که هر کدام از لایه ها توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شود. این محصول می تواند علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. همراه این استخر یک توپ و حلقه بادی قرار داده شده که به شکل مجزا راه اندازی شده و برای تفریحات کودکان درون استخر استفاده می شوند. این این استخر های بادی در کمترین اندازه و ابعاد جمع شده و قابل حمل در هر مکانی خواهند بود.جنس به کار رفته در این محصول از نوع PVC بوده و به راحتی فشار وارد شده را دفع میکند و مقاومت بسیار بالایی  در مقابل ضربه دارد و همچنین به این دلیل قادر خواهی بود آن را درمحیط های بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار دهید.

شرکت بست وی به همراه شرکت اینتکس در جدید ترین تولیدات خود ، استخر های بادی را به صورت متفاوت و به همراه اقلام همراهی تولید کرده اند که می توانید نمونه ای از آن ها را در همین بخش مشاهده کنید . همانطور که در تصویری که از محصول قرار داده شده است ، مشاهده می فرمایید ، این استخر بادی به همراه خود وسیله های بازی و سرگرمی دیگری دارد که آن ها نیز به صورت بادی ساخته شده اند . بنابراین کودکان می توانند بازی های مهیج بیشتری را در استخر داشته باشند . این استخر برای استفاده دو کودک و حتی سه کودک نیز مناسب خواهد بود . حلقه شنا بادی به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل کند و بر روی آب استخر شناور بماند . ابعاد و اندازه آن نیز استاندارد است . طرح بدنه استخر بادی دقیقا همان طرحی است که بر روی توپ و حلقه شنا بادی قرار داده شده است . 

این طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی است و می تواند نظر هر کودک را به خود جلب کند . توجه داشته باشید که این استخر بادی می تواند یک استخر فوق العاده برای کودکان باشد و آن ها را تشویق به آب تنی و آب بازی در روز های گرم تابستانی کند . دلیل آن هم زیبایی ظاهری استخر است . این طراحی رنگ ثابتی دارد و به مرور زمان اصلا کمرنگ نخواهد شد . از سایر نکات و ویژگی هایی که می توان در رابطه با استخر بادی کودک طرح دریا با توپ و حلقه اشاره کرد ، طول عمر بالای آن است که حتی در صورت آسیب دیدن نیز می توانید آن را تعمیر کرده و مجددا از محصول استفاده کنید . کودکان می توانند از این استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده کنند ، برای اینکار به جای آب باید از توپ های رنگی کوچک برای پر کردن استخر بادی استفاده نمود .

استخر بادی کودک طرح دریا با توپ و حلقه یکی از محصولات استانداردکمپانی بست وی برای استفاده کودکان و خردسالان بوده که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای منطبق با روحیات کودکانه بوده و از طول عمری بسیار بالا برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای براساس روحیات انها وساختاری نواروانه داشته تا با رعایت استانداردهای جهانی بتواند ایمنی این گروه را در زمان مصرف مهیا سازد. با اتکا به این نکات مهم استخر بادی طرح دریا با توپ و حلقه به محبوبیت بالایی دست یافته است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که ساختاری دو طبقه دارد. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. رنگ بدنه محصول در تمام فضاهای داخلی و خارجی ابی بوده اما بر روی بدنه خارجی ان تصاویری از اعماق دریا با رنگبندی شاد بر اساس علایق کودکانه به چشم می خورد. بر روی بدنه این محصول می توانید تصویر انیمیشین محبوب کودکان یعنی ماهی نمو را مشاهده کنید. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد توپ بادی و یک حلقه شنای بادی نیز وجود دارد. طراحی بدنه ای دو محصول نیز برگرفته از بدنه استخر بادی از اعماق دریا با تصویر ماهی نمو می باشد. این محصول با ارگونومی ساخت بدنه استاندارد قابل استفاده برای تمام رده های سنی کودک و خردسال است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت بست وی نیز برای رسیدن به محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم با دوام بالا و ساختاری نرم و انعطاف پذیر تولید می کند. کف محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این محصول دوام بالایی داشته و قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه گرد خود دارای قطری برابر 112 سانتی متر است. ارتفاع ان تا بالاترین سطح لبه های محصول بالغ بر 51 سانتی متر بوده که گنجایش داخلی ان را به میزان 137 لیتر می رساند. این محصول با توجه به وزن بدنه 800 گرمی و امکان حمل اسان یک گزینه استاندارد برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری کنید. همچنین از پرش بر روی دیواره های ان بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی اینتکس این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی طرح دریا با توپ و حلقه محصولی با ساختار پرتابل و بدنه ای شاد و مهیج بوده که برای استفاده در فضاهای باز و یا سرپوشیده طراحی شده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
137 لیتر
قطر
112 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...