استخر بادی کودک طرح رنگین کمان سبز

کد intex 57424 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 20 لیتر
  • قطر: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 69 سانتی متر
1,630,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح رنگین کمان محصولی چشم نواز و بسیار زیبا بوده که توسط برند اینتکس طراحی و ساخته شده است . این محصول با طراحی بسیار جذابی که داراست توانسته تا خریداران و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند . اگر قصد خرید این محصول را دارید ، در ابتدا به مطالعه این مقاله پرداخته تا از مزایا و معایب این محصول آشنا شده و به همین دلیل از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

استخر بادی کودک طرح رنگین کمان سبز از سری محصولات مخصوص کودک شرکت اینتکس می باشد و دارای ویژگی های بسیاری است ، دارا بودن سایه بان رنگین کمان ، قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و دارا بودن رنگبندی جذاب از ویژگی های این استخر بادی رنگین کمان می باشند. ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد ، قطر این محصول 102 سانتی متر و ارتفاع 69 سانتی متر است و با توجه به این ابعاد این استخر ظرفیت 20 لیتر آب را نیز دارد. جنس رویه استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف این استخر پی وی سی دولایه بادی می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است. 

اگر بخواهید در میان استخر های بادی جستجویی را انجام دهید ، متوجه خواهید شد که شرکت اینتکس تنوع زیادی از محصولات بادی خود را اعم از استخر های بادی با طراحی رنگین کمانی تولید کرده است . برای اینکه طراحی رنگین کمانی باعث می شود که استخر بادی دارای رنگبندی بسیار مختلف و شادی شود تا کودکان نیز از دیدن این استخر های بادی لذت کافی را ببرند . سایه بان این استخر بادی در واقع به صورت رنگین کمانی ساخته شده است و در ساخت آن از رنگ هایی مانند بنفش ، ابی ، سبز ، زرد و قرمز استفاده شده است که در کنار یکدیگر جذابیت خاصی را به استخر بادی بخشیده است ، به طوریکه خودتان نیز می توانید این استخر زیبا را مشاهده کنید . در صورت ورق زدن تصویر ، می توانید تصاویر بیشتری از محصول را مشاهده کنید . این استخر بادی برای رده های سنی پایین کودکان ساخته شده است .

برای همین است که ابعاد کوچک تری دارد و از آن مهم تر اینکه استخر بادی دارای کف بادی است . این طراحی معمولا برای استخر های بادی سایز کوچک استفاده می شود که مناسب برای کودکان خردسال می باشد ، تا آن ها هم از جهت راحتی استخر از آن بهره مند شوند و هم اینکه در صورت افتادن در استخر ، با این کف بادی نرم برخورد داشته باشند و آسیب دیدگی به حداقل برسد . البته که کودکان اصلا در هنگام بازی با استخر های بادی آسیب نخواهند دید . وجود چنین سایه بان بی نظیری می تواند شرایط را برای استفاده کودکان حتی در محیط های بازی همچون حیاط فراهم کند . زیرا کودکان بیشتر از بزرگسالان در معرض آفتاب سوختگی و گرمازدگی هستند ، برای همین وجود یک سایه بان چنین زیبایی برای استخر می تواند یک مزیت فوق العاده خوبی باشد .

استخر بادی طرح رنگین کمان سبز

استخر بادی طرح رنگین کمان سبز محصولی منحصر به فرد از شرکت بزرگ اینتکس تهران است که در رنگ آمیزی متنوعی قرار دارد و می تواند مورد پسند و علاقه تمامی کودکان قرار بگیرد. این محصول برای استفاده در تمامی محیط ها ساخته شده است و به دلیل ابعاد مناسب آن کم جا و قابل حمل بوده و می تواند در منزل و یا محیط های دیگر فضای بسیار کمی را اشغال کند و برای بازی کودکان هیجان بسیاری را فراهم سازد. استخر های بادی دارای بدنه ای ضخیم می باشند تا در طی مدت زمان طولانی از استفاده آن بتوانند بهترین کارایی را ایجاد کنند همچنین می توانند قابلیت بازی های هیجانی متوعی را برای کودکان ایجاد سازند تا باعث تخیله انرژی و لذت آن ها شوند. زیبایی ظاهری و طول عمر بدنه که مربوط به جنس با کیفیت آن است جزو مزیت های مهم این محصول می باشد که با تکیه بر آن می توان برای فرزندان خود امکان بازی های مهیج را در خانه نیز مهیا کرد. برای آشنایی بیش تر با این استخر بادی زیبا با ما همراه باشید.


داشتن سایبانی رنگارنگ

این استخر بادی از بخشی به عنوانی درون محصول تشکیل شده است که افراد در آن برای بازی قرار می گیرند و به صورت گرد است و دارای گودی مناسبی برای پر شدن از آب می باشد. در بالای نیمی از آن نیز سایبانی مطمئن و رنگارنگ قرار گرفته است که مزیت های بسیاری را به دنبال دارد و قادر به ایجاد کارایی بسیار زیاد در زمینه بازی کودکان می باشد. با وجود چنین سایبانی می توان محصول را در محیط های باز قرار داد و حتی در روزهای آفتابی نیز از آن استفاده نمود به طوری که این بخش کودکان را از آفتاب سوختگی در امان نگه می دارد و می تواند سایه ای برای بازی آن ها باشد. علاوه بر آن به دلیل گرفتگی نیمی از بخش بدنه می تواند موجب ایجاد تکیه گاه شود و کودکان در زمان بازی بتوانند به آن تکیه داده و از بازی لذت ببرند. 


طراحی بخش کف محصول

استخر بادی مورد بحث در گروه استخر های بادی طبی واقع شده است. علت این قرار گیری نیز به خاطر وجود طراحی خاص آن می باشد که در بخش کف دارای بخشی ژله ای است و باعث ایجاد نرمی و لطافت بسیاری می شود و قادر به ایجاد راحتی زیاد در زمان حضور در داخل محصول می شود. این بدنه در بخش کف دارای لایه های بیش تر است تا وزن افراد و حجم آب درونی بدنه را تحمل کند و دوام زیادی را برای افراد فراهم سازد تا بتوانند سال های زیادی آن را مورد استفاده قرار دهند. در زمان وجود آب در داخل بدنه امکان لیز خوردن کودکان نیز وجود دارد. به همین دلیل این طراحی ایجاد شده و از این احتمالات جلوگیری می کند و سبب حفظ امنیت و آرامش در داخل استخر بادی می شود. 


ضمانت نامه اصالت کالا

محصولات بادی عموما از جنس پی وی سی می باشند که در برخی از آن ها طرح هایی نیز چاپ شده است و جذابیت بسیاری دارند. در این نمونه از استخر های بادی نیز طرح های چاپی بر روی بدنه وجود دارد و به طور ثابت در این بخش ها باقی می ماند. این نشان دهنده کیفیت بدنه است که در درجه بالایی قرار دارد و دوام و طول عمر زیادی نیز برای محصول رقم می زند. این بدنه در برابر ضربه و برخورد نیز مقاومت بالایی دارد و با بازی های مهیج کودکان دچار آسیب نمی شود. این محصول دارای ضمانت نامه اصالت کالا می باشد به همین دلیل می توان در مورد کیفیت و مقاومت آن به راحتی سخن گفت و با تکیه بر این مزیت قادر به خریداری آن برای تمامی کودکان شد.


نحوه خرید

برای خرید استخر های بادی می بایست به نمایندگی فروش محصولات بادی مراجعه کرد و آن ها را انتخاب نمود. برای خرید این استخر بادی طرح رنگین کمان سبز می بایست به نمایندگی فروش شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه نموده و محصول را به راحتی خریداری کنید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
20 لیتر
قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
رنگبندی و طراحی جذاب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...