استخر بادی طرح زرافه کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 238 لیتر
  • طول: 208 سانتی متر
  • عرض: 165 سانتی متر
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح زرافه کودک یکی از شاد ترین و زیبا ترین استخر های بادی سبک و قابل حمل برای سرگرمی های آبی فرزندان شما بوده که ساخته شده از جنس PVC

استخر بادی طرح زرافه کودک یکی از شاد ترین و زیبا ترین استخر های بادی سبک و قابل حمل برای سرگرمی های آبی فرزندان شما بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با داشتن روکشی طرح دار و مقاوم قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین آب های با دمای مختلف را دارد. این کالا در واقع به دلیل داشتن عمق کم می تواند برای سنین خردسالی نیز استفاده شود.شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

اگر دوست دارید که کودک شما با استفاده از استخر بادی لذت بسیار بیشتری ببرد ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ استخر های بادی بروید که دارای ظاهری جذاب و عروسکی هستند . استخر بادی طرح زرافه کودک یکی از این مدل های دوست داشتنی است که گردنی بلند دارد و طرح بدنه آن نیز به دلیل زرد رنگ بودن و طرح دار بودن ، استخر را بسیار شبیه به یک زرافه واقعی کرده است . استخر دقیقا در کمر این زرافه قرار داده شده است و برای اینکه محصول جلوه زیباتری به خود بگیرد ، حتی پاهای زرافه نیز در چهار طرف استخر قرار داده شده است و در بخش پشتی استخر یک دم بادی جالب طراحی شده است تا این محصول به یک زرافه کامل تبدیل شود . با توجه به این موارد است که کودک بیشتر تشویق به بازی و آب تنی می شود . گاها پیش می آید که یک کودک از آب می ترسد و فراری است ، شما می توانید با خرید استخر بادی جالب به مانند استخ بادی طرح زرافه کودک ، آن ها را تشویق کنید که وارد آب شده و تفریحات آبی دلچسبی را داشته باشند . 

این استخر تقریبا ابعاد بزرگی دارد و برخلاف ظاهری که از خود نشان می دهد ، اگر راه اندازی شود ، طولی برابر با 208 سانتی متر خواهد داشت و عرض آن نیز به 165 سانتی متر می رسد ، بنابراین می بینیم که محصول چندان ابعاد کوچکی ندارد و می تواند برای کودکان بزرگتر نیز قابل استفاده باشد و یا چند کودک با هم به بازی کردن بپردازند . مورد بعدی ارتفاع این استخر بادی است که به 122 سانتی متر می رسد ، ولی این نکته را یاداور می شویم که این ارتفاع خود استخر است و عمق آن نیست ، چرا که این استخر طراحی زرافه دارد و گردن آن بسیار بلند است . عمق استخر حدودا 20 سانتی متر خواهد بود که یک ارتفاع عالی برای استخر محسوب شده و می تواند این اجازه را به کودکان سنین پایین بدهد تا بدون خطر آب بازی کنند .

استخر بادی طرح زرافه کودک

در دنیای امروزه بهترین نوع خرید باید ویژگی هایی داشته باشد. اول اینکه خریدی لذت بخش خواهد بود که با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه انجام پذیرد. دیگر نکته ای که در خرید حائز اهمیت است راحتی خرید می باشد. با وجود این دلایل خریدهای اینترنتی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. سایت اینتکس تهران با دارا بودن بالاترین تنوع محصولات بادی به شما این امکان را می دهد تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید. هم چنین این فروشگاه اینترنتی به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تمامی محصولات خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه توزیع می نماید. تمامی محصولات این فروشگاه را می توانید با اطمینان از اصل بودن کالا خریداری نمایید. استخر بادی طرح زرافه کودک یکی از بهترین نمونه های استخر های بادی گرد می باشد که در این فروشگاه عرضه می شود. در ادامه ویژگی های این استخر بادی را ذکر می کنیم تا بتوانید خریدی با آگاهی کامل را داشته باشید. 


مشخصات ظاهری استخر بادی 

فرم کلی استخر بادی به صورت دایره ای می باشد. دیواره استخر بادی بسیار کوتاه است. این استخر دارای دیواره ای یک تکه می باشد که دور تا دور استخر را پوشانده است. دیواره استخر در کناره ها دارای انحناهایی می باشد که پاهای زرافه هستند. در قسمتی از این بدنه نیز دم زرافه تعبیه شده است که با ظرافت و زیبایی به بدنه استخر متصل است. سر و گردن زرافه هم با طول زیاد به بدنه وصل شده است. تمامی سر و گردن و پاها به صورت یک تکه هستند و دریچه باد جداگانه ندارند و به صورت یک تکه از بدنه می باشند. این نوع طراحی باعث می شود درزهای استخر بادی به حداقل برسد و مقاومت بدنه بالاتر برود. کف استخر بادی نیز به صورت حبابی بادشو می باشد که طبی است و بدن کودک در زمان نشستن در استخر اذیت نمی شود. 


مشخصات فنی استخر بادی 

استخر بادی طرح زرافه به صورت گرد می باشد که دارای طول 208 سانتی متر و عرض 165 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی برابر با 122 سانتی متر است. استخر بادی طرح زرافه دارای ابعادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد و می توانید این استخر را در هر فضایی به کار ببرید. زیرا ابعاد استخر برای راه اندازی احتیاج به فضای زیادی ندارد و در هر محیطی که مایل بودید می توانید استخر را برای کودک راه اندازی کنید. ظرفیت آب استخر بادی238 لیتر است. هم چنین وزن بسته بندی استخر بادی معادل 3 کیلوگرم می باشد. با توجه به ابعاد مناسب و وزن پایین به سادگی می توانید استخر را حمل کنید و به همراه خود در سفر ببرید. برای راه اندازی استخر بادی کافی است محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. سپس استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط یک پمپ باد در زمان اندک آن را باد کنید. این استخر بادی را می توانید به عنوان استخر توپ کودک نیز مورد استفاده قرار دهید. 


کیفیت بدنه استخر بادی 

بدنه استخر بادی به صورت طرح چرم تولید شده است و کفی این استخر دولایه بادی می باشد. کیفیت بالای بدنه شما را قادر می سازد تا بتوانید این استخر بادی را ساعت ها در نور خورشید قرار دهید بدون اینکه بدنه آن آسیب ببیند. هم چنین استفاده از دماهای مختلف آب باعث افت کیفیت بدنه نمی شود. 


دیگر ویژگی ها

به همراه این استخر بادی یک بسته برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت آسیب دیدن احتمالی بدنه می توانید از آن استفاده کرده و بدنه استخر بادی را ترمیم کنید. هم چنین یک دفترچه راهنما به همراه استخر موجود است که چنانچه برای راه اندازی و جمع کردن استخر بادی سوالی داشتید می توانید به آن مراجعه نمایید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی طرح زرافه با ارزان ترین قیمت می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی سفارش خودر را در سایت اینتکس تهران ثبت نمایید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
238 لیتر
طول
208 سانتی متر
عرض
165 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
دارای آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 3 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...