استخر بادی طرح سفینه جیلانگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 450 لیتر
  • قطر: 175 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
3,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی با طرح سفینه یکی از محصولات جدید شرکت جیلانگ می باشد که با الگو برداری استخر بادی سفینه اینتکس تولید شده است.

استخر بادی با طرح سفینه یکی از محصولات جدید شرکت جیلانگ می باشد که با الگو برداری استخر بادی سفینه اینتکس تولید شده است. دیواره های این استخر بادی از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. قسمت بالایی و پایینی مشابه هم هستند و از یک تکه بزرگ و گرد تشکیل شده اند که البته قسمت بالایی تا حدی بزرگتر از قسمت پایینی است. بخش میانی نیز که برای حفظ تعادل سایر کوچکتر بهره می برد دارای پنجره هایی مشابه سفینه بوده که به شکل بیضی هستند و زیبایی خاص خود را دارند. این استخر بادی از بدنه پی وی سیس ساخته شده است و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. به دلیل حجم بسته بندی و وزن کمی که این کالا دارد می توان آن را به سادگی در کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده و در محل های مختلف نصب کرد. 

استخر بادی طرح سفینه جیلانگ از نظر ابعادی یکی از استخر های سایز میانه است که نمی توان گفت خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک است ، این استخر بادی ویژگی های خاص خود را داشته و از مهم ترین آن می توان به دوام بسیار خوب اشاره کرد . این استخر بادی برخلاف سایر استخر های بادی ، بخش های بادی بسیار کمتری دارد و اگر نگاهی به دیواره های استخر بیاندازید ، محفظه های آن کم است . به طور کلی می توان گف که تنها لبه بالایی و پایینی استخر به صورت یک حلقه بادی می باشند و دیواره آن به صورت شبکه ای ، باد می شوند . این طراحی ، دوام خاصی را به استخر بادی خواهد بخشید تا آن بتواند به خوبی در برابر ضربه ها و فشار های وارده از خود مقاومت خوبی را نشان دهد . بدنه این استخر آبی تیره است ولی کف استخر به رنگ آبی روشن می باشد . 

قطری که استخر بادی طرح سفینه جیلانگ دارد ، 175 سانتی متر در حالت راه اندازی شده می باشد و ارتفاعی که دارد همچنین 35 سانتی متر می باشد . ارتفاع این استخر نیز خیلی زیاد و یا خیلی کم عمق نیست و مناسب برای رده سنی کودکان در حدود 3 تا 6 سالگی می باشد . البته این مورد را در نظر بگیرید که شما می توانید با در نظر گرفتن آب کم برای استخر ، عمق آن را تا حدی که دوست دارید کاهش دهید . با توجه به قطر و ارتفاعی که این استخر بادی طرح سفینه بسیار جذاب دارد ، شما با 450 لیتر آب می توانید به طور کلی این استخر بادی را پر کنید تا کودکان از آن استفاده کنند . وزن کلی استخر زمانی که در داخل جعبه خود است به 2.3 کیلوگرم می رسد که بر خلاف ابعاد محصول ، یک وزن سبک و ایده آل محسوب می شود . تمامی محصولات بادی از این ویژگی بسیار خوب برخوردار هستند .

استخر بادی طرح سفینه جیلانگ

استخر های بادی با طراحی گرد همیشه دارای بالاترین فروش استخر های بادی می باشند. زیرا این استخر ها به سادگی راه اندازی شده و فضای کمی را اشغال می کنند. هم چنین به دلیل داشتن کم ترین مقدار درز در بدنه احتمال آسیب دیدن آن ها بسیار کم است. این استخر ها دارای قیمت مناسبی می باشند و رده سنی وسیعی را دربرمی گیرند. به همین دلیل خرید آن ها مقرون به صرفه نیز می باشد. استخر بادی طرح سفینه جیلانگ یکی از انواع این استخر ها می باشد که دارای طراحی بسیار زیبایی است. در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم. 


طراحی زیبای بدنه 

استخر بادی طرح سفینه به صورت گرد ساخته شده است. کفی استخر به صورت بادشو بوده که کاملا طبی می باشد. کفی استخر به صورت حبابی ساخته شده است که دارای یک دریچه باد می باشد. کودک در صورت استفاده طولانی مدت از این استخر خسته نخواهد شد و بدن او اذیت نمی شود. دیواره استخر نیز به صورت خاصی طراحی شده است. دیواره خارجی استخر به رنگ آبی تیره می باشد و دیواره داخلی استخر نیز به رنگ نقره ای ساخته شده است. استخر بادی در کف دارای قطر بیشتری بوده و هنگامی که به سطح استخر نزدیک می شویم دیواره دارای انحنا است و قطر کم می شود. در لبه دیواره نیز به یک باره قطر افزایش پیدا کرده و لبه دیواره به بیرون متمایل می شود. در دیواره استخر بادی نیز فرو رفتگی و حفره هایی وجود دارد. بدنه استخر بادی به صورت شفاف می باشد که زیبایی رنگ بدنه را بیشتر نمایان می کند. 


کیفیت استخر بادی 

این استخر بادی از بهترین نوع مواد اولیه و با آخرین فناوری های روز دنیا ساخته شده است و در طراحی و تولید آن سعی بر آن شده تا تمامی استانداردها لحاظ شود. بدنه طرح چرم این استخر بادی دارای مقاومت فوق العاده ای می باشد و استحکام آن بسیار بالا است. استخر بادی جیلانگ در برابر فشار و ضربه های وارده مقاومت کرده و انعطاف بالایی دارد. به همین دلیل تمامی ضربه ها را به خوبی دفع می کند بدون اینکه به بدنه استخر آسیبی وارد شود. برای نگه داری بهتر استخر بادی باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری نمایید. هم چنین استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. استخر بادی دارای بدنه ای قابل اشتعال می باشد. بنابراین استخر بادی را در مجاورت آتش و اشیای داغ قرار ندهید. با رعایت کردن این نکات ساده استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


استفاده از استخر بادی 

این استخر بادی را در فضاهای باز می توانید مورد استفاده قرار دهید. بدنه استخر بادی به گونه ای می باشد که قابلیت استفاده در نور خورشید را دارد بدون اینکه به بدنه خدشه ای وارد شود. به دلیل وزن کم استخر بادی می توانید آن را در هر محیطی حمل کنید. استخر بادی دارای انعطاف زیادی است که می توانید آن را به راحتی تا کرده و در هر فضای کوچکی قرار دهید. این استخر بادی را می توانید در مسافرت به همراه ببرید و در هر محیطی که کودک مایل بود راه اندازی نموده تا کودک به بازی بپردازد. این استخر بادی به دلیل ابعاد مناسب، قابلیت استفاده در آپارتمان و فضاهای محدود را دارا می باشد. استخر بادی جیلونگ را به عنوان استخر توپ نیز می توانید استفاده نمایید. 


ابعاد و ظرفیت استخر بادی 

استخر بادی طرح سفینه دارای قطر 175 سانتی متر و ارتفاع 35 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب استخر بادی 450 لیتر است. وزن استخر بادی کمتر از 2 و نیم کیلوگرم می باشد. استخر بادی برای تمامی کودکان بالای سه سال مناسب است. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی طرح سفینه جیلانگ با ارزان ترین قیمت می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
450 لیتر
قطر
175 سانتی متر
ارتفاع
35 سانتی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار بدنه طرح دار
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان
دارای بدنه دو لایه
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
jilong
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...