استخر بادی طرح فیل

bestway 53034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 135 لیتر
  • طول: 167.9 سانتی متر
  • عرض: 150.9 سانتی متر
2,290,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح فیل از سری محصولات جدید و منحصر به فرد مخصول کودکان شرکت بزرگ بست وی عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی

استخر بادی طرح فیل از سری محصولات جدید و منحصر به فرد مخصول کودکان شرکت بزرگ بست وی که تجربه بسیاریی در طراحی و ساخت انواع محصولات مخصوص کودکان دارد. این استخر بادی کودک دارای ویزگی های بسیاری است ، از ویژگی این استخر می شود به ابعاد مناسب این استخر اشاره نمود ، طول این استخر بادی 167.9 سانتی متر ، عرض آن 150.9 سانتی متر و ارتفاع استخر بادی 65 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد این استخر ظرفیت 135 لیتر آب را دارا است. جنس رویه و جنس بخش کناری این استخر بادی کودک طرح دار از پی وی سیی براق و جنس کف این استخر از پی وی سی دولایه بادی با مقامت بالا می باشد . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید .

استفاده از پی وی سی دو لایه در بخش کف این استخر بادی کودک باعث شده است تا به هنگام بازی کودک و در واقع بالا پایین پریدن در آب ، آسیبی به بخش کف استخر وارد نشود و محصولی با کیفیت و با ساختاری مهندسی شده را در اختیار داشته باشید . این استخر بادی در طراحی بدنه خود بسیار خلاقانه و با الهام گرفتن از فیل در شخصیت های کارتونی جلو رفته است تا به خوبی بتواند توجه کودک را به خود جلب نماید و در خرید استخر بادی بست وی طرح فیل بنظر نباید شکی به خود راه داد .

قطر این استخر بادی نسبتا بزرگ می باشد و به همین خاطر به طور همزمان می تواند مورد استفاده دو الی سه کودک قرار بگیرد . باید توجه داشته باشید که رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان سه تا شش سالدر نظر گرفته شده است که بسته به وزن و قد کودک خود می توانید از آن استفاده نمایید . یکی از مزیت های این استخر بادی را می توان دارا بودن فواره آب دانست ، جایی که در بخش دماغ فیل یک فواره آب در نظر گرفته شده است که آب آن توسط دریچه پشت سر فیل تامین می شود ، این دریچه قابلیت اتصال شیلنگ آب را دارد و برای روشن شدن فواره باید شیلنگ آب را به آن متصل کنید . وزن این محصول دو کیلو گرم است که بسیار سبک می باشد و راه اندازی آن توسط انواع پمپ باد محصولات بادی در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای امکان پذیر می باشد .

استخر بادی طرح فیل

استخر بادی طرح فیل یک محصول بسیار جذاب و چشم گیر بوده که مناسب سنین سه تا شش سال می باشد و توسط برند جهانی و محبوب اینتکس طراحی و ساخته شده است. ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا با تجربه متخصص هایمان، مزایا و معایب این محصول را با نگاهی دقیق، بررسی کرده و نسبت به هزینه ای که می پردازید، بهترین محصول را خریدای کنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت : طراحی این محصول همانند یک فیل طراحی شده که از خرطوم آن به صورت آب پاش، آب به بیرون می آید و این استخر را بسیار جذاب و زیبا کرده است. بدنه این استخر به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته برابر است با صورتی، آبی و مشکی می باشد.

جنس بدنه : جنس بدنه این محصول از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالای در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد.

ابعاد و وزن : ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 167.9، عرض: 150 سانتی متر، ارتفاع:  66 سانتی متر، ظرفیت آب: 135 لیتر و در آخر وزن این محصول 2 کیلو گرم بوده که به آسانی قابل حمل و یا جا به جا شدن می باشد. راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول شما ابتدا نیاز به یک پمپ برقی و یا دستی دارید تا آن را درون محفظه این محصول کرده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول مورد نظرتان را باد و برای فرزندتان راه اندازی بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که پس از اتما استفاده از این محصول نزد فرزندتان، حتما محصول را جمع کرده تا مشکل و یا صدمه  ای برای این محصول بوجود نیاید، 

جمع بندی : استخر بادی طرح فیل یک محصول بسیار جذاب و چشم نوازی بوده که توسط برند محبوب و نامدار بست وی طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت فیل بوده که از خرطوم آن آب به داخل استخر به صورت آبپاش، بیرون می آید. این کالا به صورت گرد بوده تا نسبت به محصولات مربع و یا مستطیلی شکل، جا و مکان کمتری را بگیرد. جنس بدنه این کالا از پی وی سی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید.

نوع
خانگی
ظرفیت
135 لیتر
طول
167.9 سانتی متر
عرض
150.9 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
PVC براق
جنس بخش کناری
PVC براق
جنس کف
وینیل دولایه
وزن
2 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب کودکان
دارای آبپاش
رده سنی: 3-6 سال
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...