استخر بادی طرح قورباغه کودک

کد bestway 52189

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت آب: 26 لیتر
  • قطر: 96 سانتی متر
  • عرض: 22 سانتی متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح قورباغه محصولی ویژه در دو رنگ سبز و قرمز از تولیدات بست وی با کیفیت متفاوت در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران

استخر بادی کودک وسیله ای بسیار مناسب برای تفریح کودکان می باشد که هر کدام از این محصولات ویژگی خاص خود را دار می باشد و برای سنین خاص ، تفریحات خاص و حتی برای استراحت کاربردی می باشند. یکی از این محصولات استخر بادی کودک طرح قورباغه می باشد که توسط برند بست وی طراحی و تولید شده است و برای استفاده کودکان دلبنداتان بسیار مناسب می باشد و از آنجا که این محصول از تولیدات بست وی است می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین محصول را برای تفریح فرزندتان انتخاب کرده اید. قطر استخر بادی کودک طرح قورباغه 97 سانتی متر و ارتفاع استخر بادی کودک 66 سانتی متر می باشد. پی وی سی با رویه چرم جنس بخش رویه استخر ، پی وی سی طرح دار جنس بخش کناری و پی وی سی دولایه بادی جنس کف محصول می باشد. با توجه به تمام این ویژگی های ذکر شده اینتکس تهران این محصول زیبا را برای کودکان بالای 2 سال پیشنهاد می کند. 

البته گفتنی است که منظور از ارتفاع 66 سانتی متری ، ارتفاع استخر تا بالاترین لبه سایبان می باشد و عمق آبی بالغ بر 20 سانتی متر دارد که کاملا بی خطر برای کودکان است و می توانید از آن برای کودکان و همچنین خردسالان نیز استفاده کنید . اگر به دنبال یک استخر بادی فانتزی برای استفاده در محیط های بیرونی و همچنین داخل خانه و حمام هستید قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما همین محصول می باشد که کیفیت ساخت بالایی نیز دارد . این استخر بادی در رنگبندی سبز و قرمز در بازار عرضه شده است که در هر دو مورد از کفی سفید رنگ و البته بادی بهره می برد . این بادی بودن کف استخر موجب راحتی هر چه بیشتر کودک به هنگام آب تنی می باشد و محیطی ایده آل و استاندارد را پدید می آورد .

با توجه به عمق کم این استخر بادی برای پر کردن آن از آب فقط به میزان 26 لیتر آب نیاز خواهید داشت که تامین آن حتی در مسافرت ها نیز کار سختی نیست . با توجه به جود سایبان در بخشی از بدنه این محصول با خیالی راحت می توانید شرایط را برای آب تنی کودک در محیط های روباز نیز فراهم آورید . گفتنی است که بدنه این محصول ساخته شده از پی وی سی دو لایه طرح چرم با لایه در بخش رویه از جنس الیاف شمعی می باشد که بدنه محصول را کاملا مقاوم در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی کرده است . وزن این استخر بادی 1.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد در هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند .


استخر بادی طرح قورباغه کودک

استخر بادی طرح قورباغه کودک محصولی منحصر به فرد از شرکت بزرگ و معتبر بست وی می باشد که در تولید استخر های بادی در مقام اول بوده و همواره محصولات بی نظیر و خاص را تولید می نماید. این استخر بادی به شکل گرد است و دارای سایبانی نیز بر روی خود می باشد که این سایبان یک تکه بوده و سبب سایه افتادن به محوطه بازی می شود. از این استخر بادی در تمامی تفریحات آبی می توان استفاده کرد و برای افراد فضایی کوچک در کنار والدین خود را فراهم می کند. این استخر بادی قابلیت هایی نیز در بدنه دارد و در مجموع تشکیل برترین و باکیفیت ترین بدنه در دسته بندی استخر بادی را می دهد. ضمانت نامه اصالت کالا در این استخر بادی خود دلیل اثبات کیفیت و دوام بدنه می باشد و می توان آن را برای استفاده در سال های زیاد خریداری نمود و از آن بهره مند شد. جهت اطلاع از خرید این استخر بادی طرح قورباغه به مطالب زیر توجه کنید.


طراحی خاص و قابلیت های آن

همانطور که در تصویر محصول مشاهده می شود این استخر بادی به شکلی فانتزی طراحی شده است و دارای دو رنگ در بدنه می باشد که براساس سلیقه افراد تعیین می شود. یکی از آن ها قرمز و دیگری سبز می باشد. این بدنه شبیه به قورباغه است و دارای اشکال بی نظیری بر روی خود می باشد که همگی در حال ایجاد شباهت بیش تر در بدنه و نیز ایجاد زیبایی بیش تر می شود. چرا که برای کودکان چیزی که حائز اهمیت است زیبایی ظاهری می باشد و جذابیت رنگ بندی که در ذهن آن ها باقی می ماند و آن ها را راغب به خرید و استفاده از محصول می نماید. این استخر بادی نیز بر روی خود دارای دو برآمدگی می باشد که چشم های قورباغه به حساب می آید و نیز یک دهان که به صورت چاپی بر روی محصول حک شده است و رنگی ثابت داشته و در گذر زمان نیز از بین نمی رود. 


سازگاری با محیط های باز

استخر بادی مناسب استفاده در هر فضایی می باشد چرا که بدنه آن مقاومت لازم به جهت این کاربرد ها را دارد و قادر به به کار گیری در این محیط ها می شود. این محصول برای قرار گیری در سطوح مختلف دارای بدنه ای ضخیم می باشد و کف آن نیز دو لایه است و در بخش داخلی دارای کف ژله ای و بادی می باشد. به این طریق هم ضخامت بخش زیرین افزایش می یابد و هم در زمان حضور در داخل بدنه می توان راحتی و نرمی را حس کرد. علاوه بر این مزیت ها یکی دیگر از بخش هایی که برای راحتی و استفاده متعدد از استخر بادی در طراحی آن لحاظ شده است سایبان می باشد که در نیمی از بدنه کشیده شده است و برای استفاده آن در فضای باز و در معرض نور خورشید مناسب است و می تواند سایه ای در زمان بازی برای کودکان باشد و پوست آن ها را از گزند هر عارضه ای حفظ نماید.


قابل استفاده در مسافرت ها

برای رفتن به تفریحگاه ها و یا مسافرت های کوتاه می بایست وسایل مورد نیاز افراد و کودکان را مهیا ساخت تا از تفریح خود نهایت استفاده را ببرند و بتوانند در مسافرت ها سرگرم باشند. این استخر بادی نیز جزو محصولاتی است که برای رفتن به تفریح و مسافرت برای کودکان ضروری است و می بایست آن را تهیه نمود تا کودکان نیز در زمان انجام بازی های آبی بتوانند خود نیز از این گونه تفریحات بهره مند شوند. بنابراین این استخر بادی را می توان در زمان باد شده و یا تخلیه شده از باد به هر محلی هدایت کرد و از وجود آن لذت برد. 


نحوه خریداری

استخر بادی طرح قورباغه کودک دارای طول عمر بالا می باشد و ضمانت تست و عودت کالا دارد و با خرید از فروشگاه بزرگ اینتکس تهران می توان از مزیت ها را دریافت نمود.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت آب
26 لیتر
قطر
96 سانتی متر
عرض
22 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان
دارای کف بادی
مناسب سنین بالای 2 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...