استخر بادی طرح لاک پشت

کد intex 57119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 15 لیتر
  • قطر: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح لاک پشت کودک محصول شرکت اینتکس در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان و مناسب ، ارسال به سراسر کشور

استخر بادی طرح لاک پشت کودک محصول منحصر بفرد سال 2015 که کارشناسان اینتکس طراحی و تولید کرده اند و سایبان بادی طرح لاک پشت این استخر بادی علاوه بر زیبایی از آفتاب سوختگی کودک دلبندتان جلوگیری می کند.کف باد شونده استخر بادی که راحتی کودک را برای نشستن و از ضربه های پریدن در تمامی شرایط جلوگیری می کند. طرح آکواریومی پایینی این استخر بادی زیبایی چشم گیری به آن داده است. اگر به دنبال هدیه ای خوب و عالی هستید این محصول بسیار مناسب و جذاب می باشد. حجم آب 15 لیتر را در بر می گیرد، وزن کم و حجم کم این استخر کمک می کند تا در سفر هم به همراه داشته باشید و سرگرمی کودکان را مهیا کنید.فیمت مناسب این محصول بادی در برابر جنس مقاوم و کیفیت بالا بسیار مناسب می باشد. برای کودکان تا 3 سالگی مناسب است. 

استخری که بتواند از هر لحاظ برای کودکان مناسب باشد ، استخر بادی طرح لاک پشت خواهد بود . این استخر بادی ویژگی های بسیار خوبی دارد و آن هم این است که استخر بادی فوق می تواند به خوبی شرایط ایده آلی را محیا کند و پیش تر به صورت کامل به آن ها اشاره شد . این نوع از استخر های سایز کوچک که برای کودکان خردسال ساخته شده است ، در سریع ترین حالت نیز راه اندازی می شوند ، برای اینکه محفظه هایی که برای آن ها در نظر گرفته شده است ، بسیار کوچک است و شما حتی با ضعیف ترین نوع پمپ های باد مانند پمپ های باد دستی سایز کوچک ، می توانید در سریع ترین حالت ممکن ، استخر بادی را راه اندازی کرده تا کودکان از استخر استفاده کنند . اگر این استخر را راه اندازی کنید ، قطری که استخر خواهد داشت به 102 سانتی متر می رسد . این قطر به اندازه ای است که حتی شما می توانید در حمام آن را راه اندازی کنید . 

توجه داشته باشید که این استخر بادی سایه بانی متصل به بدنه دارد و غیر قابل جدا شدن است ، برای همین نیازی به این نخواهد بود که سایه بان را جداگانه راه اندازی کنید . با راه اندازی بدنه استخر سایه بان نیز راه اندازی خواهد شد . طراحی لاکپشت مانند این استخر می تواند محبوبیت بالایی را به استخر بادی ببخشد . همچنین دیواره های کناری استخر و بخش های شفاف استخر نیز طرح دار است . این بخش شفاف از پی وی سی است . این محصولات بادی قابل تعمیر هستند و اگر سوراخ شوند ، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر کرده و محصول را دوباره راه اندازی کنید تا کودکان تفریحات آبی را داشته باشند . کودکان به بهترین شکل می توانند با این استخر بادی ارتباط بگیرند و بازی های شادی را داشته باشند .

استخر بادی طرح لاک پشت

از سری استخر های بادی تولید شده برای خردسالان، استخر بادی طرح لاک پشت می باشد. استخر های بادی خردسالان با بالاترین تنوع در سایت فروشگاهی اینتکس تهران عرضه می شود. این فروشگاه اینترنتی به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تمامی محصولات خود را از معتبرترین شرکت های دنیا توزیع می نماید. این استخر زیبا را نیز می توانید با ارزان ترین قیمت از این فروشگاه تهیه فرمایید. در ادامه استخر بادی طرح لاک پشت را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


استخری به همراه سایبان

استخر بادی کودک به صورت گرد طراحی شده است. کف استخر از فناوری ساخت مواج بهره می برد. این نوع کفی به صورت بادشو می باشد و دارای دریچه باد جداگانه برای باد کردن است. دیواره استخر بادی کوتاه است. یکی از ویژگی های جذاب این استخر داشتن دیواره ای شفاف می باشد. بر روی این دیواره شفاف طرح های فانتزی موجودات دریایی وجود دارد که زیبایی زیادی به استخر می دهد. سه عدد ستون شفاف در کناره های استخر به دیواره متصل شده اند. این ستون ها دارای طرح می باشند و به صورت بی رنگ هستند. هم چنین بادشو می باشند. بر روی این ستون ها یک لاک پشت بادشو موجود است. این لاک پشت کاملا با جزئیات طراحی شده است و مانند یک عروسک بادی می باشد. هم چنین این لاک پشت سایبان بادی استخر می باشد. طراحی استخر بسیار زیبا و فانتزی می باشد و در اولین نگاه توجه تمامی کودکان را جلب می کند. 


اندازه و ظرفیت استخر بادی

این استخر بادی دارای ارتفاع 107 سانتی متر و قطر 102 سانتی متری می باشد. اندازه این استخر به گونه ای طراحی شده است که آن را برای استفاده در داخل منزل و آپارتمان های کوچک مناسب می کند. می توانید از این استخر در هر فضایی هر چند کوچک بهره ببرید تا کودک بتواند ساعت ها با شادی بازی کند. از این استخر می توانید در حمام نیز استفاده نمایید. استحمام برای اغلب کودکان کاری دشوار و کسالت آور است، در صورتی که کودک از بازی کردن با آب لذت می برد. با قرار دادن این استخر بادی در فضای حمام می توانید استحمام را برای کودک لذت بخش کنید و این کار را با بازی انجام دهید. اندازه این استخر این امکان را می دهد که بتوانید آن را در اتاق کودک قرار دهید و از این استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. فقط کافی است استخر را از بسته بندی خارج کرده و باد کنید و داخل استخر را از توپ های رنگی پر نمایید. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 15 لیتر آب می باشد. در مسافرت ها و در کمپینگ ها می توانید استخر را به همراه خود ببرید. ظرفیت آب استخر به گونه ای می باشد که با چند ظرف آب پر می شود و کودک می تواند به بازی بپردازد. 


طول عمر بالا

استخر بادی از بهترین نوع طرح چرم ساخته شده است. بدنه این استخر بسیار سبک می باشد که امکان حمل و جابه جایی آن را تسهیل می کند. وزن استخر بادی یک و نیم کیلوگرم است. هم چنین بدنه مقاومت بسیار بالایی دارد و به سادگی و در برابر بازی کردن مکرر کودک خراب نمی شود و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. می توانید این استخر بادی را در فضاهای باز و در برابر نور خورشید قرار دهید. اگر در صورت مراقبت نادرست به بدنه استخر بادی آسیب رسید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای تعمیرات تخصصی استخر اقدام کنند و در کوتاه ترین زمان استخر را ترمیم نمایند. هم چنین اگر بدنه استخر آسیب جزئی دید یک بسته برچسب تعمیرات در بسته بندی قرار دارد تا بتوانید خودتان بدنه را تعمیر کنید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی طرح لاک پشت با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
15 لیتر
قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
کف بادشو
دارد
جنس رویه
PVC طرح چرم
ظاهر رویه
طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
طراحی گرد با سایه بان طرح لاک پشت
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 1.5 کیلوگرم
رده سنی کودک
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
نوع سایه بان
لاک پشتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...