استخر بادی طرح لوبیا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 544 ليتر
  • طول: 262 سانتي متر
  • عرض: 157 سانتي متر
2,835,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح لوبیا با قیمت ارزان در نمایندگی استخر بادی از سری محصولات پر فروش شرکت اینتکس تهران می باشد که از سری تولیدات برند بزرگ بست وی

استخر بادی کودک طرح لوبیا از سری محصولات پر فروش شرکت اینتکس تهران می باشد که توسط یکی از برند های معتبر جهان یعنی بست وی که تجربه بسیار در عرضه تولیدات محصولات بادی بخصوص استخر بادی دارد می باشد. استخر بادی طرح لوبیا یکی از این تولیدات می باشد که دارای ویژگی های بسیار می باشد که نظر هر شخصی را به خود جلب می کند. جنس رویه این استخر بادی طرح دار از پی وی سی با رویه طرح چرم با زیبایی فوق العاده ، جنس بخش کناری از پی وی سی مات و جنس کف استخر نیز از پی وی سی دولایه مقاوم می باشد. ابعاد این استخر بادی طرح لوبیا نیز مناسب تفریح می باشد و این استخر دارای طول 262 سانتی متری ، عرض 157 سانتی متری و ارتفاع 46 سانتی متری می باشد که با توجه به همین ابعاد ظرفیت 544 لیتر آب را نیز دارا می باشد. از این استخر بادی طرح لوبیا  به دلیل ساختار مناسبی که دارد قابل استفاده به عنوان استخر توپ نیز می باشد. 

این استخر بادی کودک طرح لوبیا دارای طراحی بسیار زیبایی بر روی بدنه بیرونی خود می باشد که می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید . این طراحی زیبا در بخش داخلی به رنگ زمینه آبی در می آید و کف استخر دارای رنگ سفید است که جلوه های قشنگی را در هر جایی از استخر بادی خودمی توانید مشاهده کنید . ابعاد و فضایی که این استخر کودک در اختیار شما قرار می دهد به گونه ای است که به صورت چند نفره می توانید از آن بهره مند شوید و البته در صورت استفاده خانوادگی نیز می توانید درون آب نشسته و از دیدن آب تنی کودک تان در یک روز گرم تابستانی لذت ببرید . رده سنی استفاده از این محصول توسط برند سازنده برای کودکان بالای سه سال در نظر گرفته شده است اما با توجه به ارتفاع 46 سانتی متری که دارد و قد کودک تان می توانید از آن بهره مند شوید .

ظرفیت آب داخلی این استخر بادی کودک بزرگ 554 لیتر می باشد که برای خالی کردن آب در بخش کف آن دریچه تخلیه در نظر گرفته شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و می توانید از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان ، استفاده کنید . این استخر بادی ساخته شده توسط برند بست وی با بهترین متریال پی وی سی می باشد که کیفیت و استحکام بالا را در هنگام استفاده به همراه طول عمر بالا فراهم می آورد .

استخر بادی طرح لوبیا

استخر های بادی کودک با طراحی های ساده همواره در صدر فروش انواع استخر های بادی کودک قرار دارند. این استخر های بادی به دلیل داشتن طراحی ساده دارای درزها و خطوط پرس کم تری هستند که مقاومت استخر را تا حد بسیار زیادی بالا می برد. هم چنین این استخر های بادی کاربردهای متفاوت و گسترده ای دارند. استخر های بادی با طراحی های ساده در شکل انواع چند ضلعی ها، منحنی ها، دایره، بیضی و ... تولید شده اند و تمام آن ها از ساختار ساده ای متشکل از یک کفی و دیواره بهره مند هستند. تفاوت این استخر های بادی در ضخامت دیواره ها و اندازه و شکل آن ها می باشد. هم چنین این استخر های بادی در طرح های موجود در کفی و دیواره تفاوت دارند. استخر بادی طرح لوبیا یک استخر بادی با طراحی ساده و رنگ آمیزی جذاب می باشد که برای استفاده رده سنی وسیعی از کودکان ساخته شده است. این استخر بادی ویژگی های شگفت انگیزی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.


استخر بادی ساده و جذاب

استخر بادی طرح لوبیا از طراحی زیبایی بهره مند است. این استخر بادی به فرم کلی لوبیایی می باشد. به این صورت که گویی یک بیضی را از دو طرف فشرده کرده اند. کفی این استخر بادی به صورت طبی ساخته شده است. کفی استخر به رنگ سفید بوده و از انعطاف بسیار بالایی بهره مند است. این کفی بادشو می باشد و دارای یک دریچه باد در کف استخر است. دیواره استخر بادی به صورت کاملا ضخیم ساخته شده است. این دیواره به صورت دولایه می باشد و هر یک از این لایه ها دارای یک دریچه باد می باشند. دیواره استخر بادی به رنگ آبی است و در دیواره بیرونی استخر بادی تصاویر فانتزی موجودات دریایی به چشم می خورد. دیواره استخر بادی به گونه ای ساخته شده است که برای تکیه دادن کودک مناسب می باشد. هم چنین با تکیه دادن کودک و یا برخورد او با دیواره استخر دچار واژگونی نمی شود. 


کاربردهای استخر بادی

استخر بادی لوبیایی دارای ابعادی به مشخصات طول: 262 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر و ارتفاع 46 سانتی متر می باشد. این استخر بادی علاوه بر استفاده کودکان برای استفاده بزرگسالان نیز مناسب است. به دلیل نوع طراحی دیواره این استخر بادی برای آب درمانی و استفاده طولانی مدت بزرگسالان بسیار مناسب می باشد. استخر بادی لوبیایی را می توانید در فضاهای خارج از منزل راه اندازی کنید و علاوه بر لذت بردن از گرمای آب، از گرمای مطبوع آفتاب نیز بهره مند شوید. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد و کودک تا بزرگسالی به راحتی می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد بدون اینکه به خرید استخر جدید نیاز داشته باشد. این استخر بادی را در مسافرت نیز می توانید به همراه ببرید. راه اندازی استخر بادی لوبیایی بسیار ساده می باشد. فقط باید محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید و بر روی زمین پهن کنید. توسط یک پمپ دستی ساده می توانید استخر بادی را در زمان کوتاهی راه اندازی کنید. استخر بادی لوبیایی در حالت بسته بندی فضای کمی را نیاز دارد و به سادگی در خودرو جای می گیرد. 


کیفیت محصول 

استخر بادی لوبیایی از تولیدات شرکت بست وی می باشد که تمامی محصولات خود را با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند. این استخر بادی از رویه طرح چرم برخوردار است که علاوه بر زیبایی بیشتر بدنه، به دوام استخر نیز کمک می کند. استخر بادی لوبیایی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که کودک تا بزرگسالی می تواند از آن استفاده نماید. علاوه بر کیفیت بالا، محصول دارای وزن پایینی است که جابه جایی و حمل آن را ساده تر می کند.


روش خرید

برای خرید استخر بادی طرح لوبیا با ارزان ترین قیمت می توانید با شماره های موجود در سایت نمایندگی اینتکس تهران تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت اینتکس تهران می توانید استخر بادی را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگي
ظرفیت آب
544 ليتر
طول
262 سانتي متر
عرض
157 سانتي متر
ارتفاع
46 سانتي متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندي: 4.5 کيلوگرم
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنين بالای 3 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولايه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...