استخر بادی طرح مار با فواره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مجموعه بازی
  • ظرفیت: 120 لیتر
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
1,555,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی با طرح مار یکی از استخر های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد.

استخر بادی کودک بست وی با طرح مار یکی از استخر های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد. این استخر بادی دارای رنگ بندی شاد و جذابی بوده که برای کودکان بسیار دوست داشتنی است. بخش اصلی بدنه این استخر بادی از جنس پی وی سی ساخته شده که در اغلب محصولات بادی مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده فشار و ضربه را تا حد بسیار خوبی تحمل می کند و در برابر آب نیز مقاوم است. در قسمت گل موجود در لبه استخر بادی یه آبپاش مخفی وجود دارد که آب را با استفاده از شلنگی که به پشت آن متصل می شود به داخل استخر هدایت می کند. این شیوه یکی از بهترین روش ها برای تفریحات در فصل تابستان است . 

یکی از مزیت های متریال تشکیل دهنده بدنه این استخر بادی را می توان مقاوم سازی در برابر اشعه خورشید دانست که باعث می شود تا بتوانید این استخر را در محیط های روباز برپا کنید و فضایی شاد و دوست داشتنی را برای آب تنی کودکتان به وجود آورید . این استخر بادی یکی از فانتزی ترین ساختارها را در میان استخرهای بادی برند بست وی دارد که از این رو به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است و مورد توجه بسیاری از کودکان قرار گرفته است . فضایی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد مناسب برای آب تنی دو کودک به صورت همزمان می باشد و کف آن به صورت غیر بادی طراحی شده است تا به راحتی بتواند فشارهای وارده را مهار نماید و این امر در حفظ تعادل استخر نقش بسزایی خواهد داشت .

به همراه این استخر بادی بست وی علاوه بر برچسب تعمیرات ، تعدادی حلقه بازی نیز قرار داده شده است که در جهت سرگرمی هر چه بیشتر کودک نقش بسزایی خواهد داشت . گفتنی است که برای راه اندازی این محصول کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که درون بسته بندی وجود ندارد و باید به صورت جداگانه در صورت نیاز تهیه شود . این استخر با بهره گیری از متریال درجه یک و سبک ، وزنش به خوبی سبک نگه داشته شده است و بالغ بر 1.5 کیلو گرم می باشد که از این رو به راحتی قابل جا به جایی توسط کودک نیز است . ظرفیت آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 120 لیتر است که حجم زیادی نیست و برای تامین آن به مشکل نخواهید خورد . اگر به دنبال استخری فانتزی ، با کیفیت و سبک هستید همین حالا می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر بادی طرح مار با فواره

استخر بادی کودک طرح مار یکی از تولیدات فوق العاده شرکت بست وی می باشد که یک تفریح فوق العاده ابی را برای کودک شما خلق کرده است. این محصول ساخته شده از رنگ های شاد بوده و در تولید ان از حیوانات و هم چنین وسایل بازی جذابی هم بهره برده شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مبحث باید در خصوص ارگونومی ساخت این کالا صحبت کنیم که به صورت بیضی شکل طراحی شده است. کف این محصول ساخته شده از رنگ یکدست زرد می باشد و به صورت صاف و هموار تولید گردیده است. هم چنین در قسمت های کناری این محصول لبه ان وجود دارد که به صورت بادی بوده و از دو رنگ زرد برای بخش زیرین و قرمز برای رویه اصلی این محصول استفاده شده است. هم چنین یک عدد نشیمنگاه ابی رنگ که دارای سطح شیار دار هم می باشد در قسمت کناری این استخر دیده می شود که از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا بخش کناری ان است که یک عدد مار ابپاش در این قسمت تعبیه شده است و اب را با فشار مناسب در سطح استخر پخش می کند که این عامل سبب شده تا این محصول از استخر های دیگر بسیار متفاوت تر باشد. هم چنین یک عدد پروانه و یک عدد درخت نیز در بخش دیگری از این استخر کار گذاشته شده است که باعث شده تا این محصول چشم نواز تر شود.


جنس بدنه

بدنه این محصول به صورت کامل از نوع PVC طرح چرم طراحی و تولید شده است. این بدین معناست که شما یک استخر فوق العاده با کیفیت را در اختیار خواهید داشت که از بهترین نوع و متریال ساخته شده است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس ساخته شده و کف این محصول نیز به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید عنوان کرد که این کالا در طول 193 سانتی متر ، عرض 150 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 89 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ظرفیت اب این مجموعه نیز 120 لیتر بوده و در حالت راه اندازی شده نیز این محصول تنها 2 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی معمولا به وسیله یک پمپ باد انجام می شود. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما قبل از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی اقدام به خرید یک پمپ باد کنید. هم چنین پس از انجام این کار بر روی بدنه اصلی این استخر به دنبال دریچه های باد بگردید و پس از پیدا کردن ان ها سعی کنید به راحتی با قرار دادن این پمپ باد در داخل این محفظه ها اقدام به باد کردن این محصول کنید. برای خالی کردن باد این استخر هم کار سختی در پیش نخواهید داشت و می توانید به راحتی دریچه ها را باز کرده و با مقداری فشار باد داخلی این کالا را تخلیه کنید. هم چنین می توانید برای نحوه مراقبت و کار های نگهداری از این محصول به دفترچه راهنمای این محصول مراجعه کنید تا اموزش های کامل و توصیه های خوبی را در خصوص مراقبت از این مجموعه فرا بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی طرح مار با آبپاش یک محصول زیبا و دیدنی است که ساختاری فوق العاده دارد و دارای اسباب بازی های سر خود و مجزا هم می باشد. از این محصول کودکان و خردسالان می توانند به راحتی استفاده کرده و به بازی بپردازند و لحظات شاد و مفرحی را با ان تجربه کنند. هم چنین این کالا دارای دریچه تخلیه اب هم می باشد که به سادگی می توانید اب این محصول را خالی کنید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع
مجموعه بازی
ظرفیت
120 لیتر
طول
193 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای اسباب بازی سرخود و مجزا
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...