استخر بادی طرح ماشین سرسره دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 100 لیتر
  • طول: 348 سانتی متر
  • عرض: 198 سانتی متر
3,955,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماشین سرسره دار محصول جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی با قیمت ارزان در ایران

استخر بادی طرح ماشین اینتکس در ارگونومی ساخت بیضی شکل محصولی شیک و بسیار کودک پسند برای سنین زیر 10 سال که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم طرح دار می باشد. این کالا را می توان درواقع به عنوان دو استخر آب و استخر توپ استفاده نمود. اما ویژگی بسیار خوب این کالا داشتن سرسره بادی سرخود به همراه دو تشک بادی مجزا برای سرگرمی بیشتر می باشد. این قلعه بادی را می توان در فضای باز نیز برای فرزندان خود استفاده کنید. 

اگربه دنبال یک استخر بادی کودک فانتزی هستید قطعا این مدل می توان بهترین انتخاب برای شما باشد . همانطور که در طراحی بدنه این استخر کودک مشاهده می کنید به خوبی از رنگ های شاد و طرح های خلاقانه استفاده شده است که به خوبی می تواند توجه کودکان را به سمت خود جلب نماید و به همین خاطر به یکی از پرفروش ترین مدل های بازار بدل شده است . این استخر بادی دارای دو ماشین بادی به همراه خود می باشد که در هنگام سر خوردن از سرسره می تواند زیر کودک قرار بگیرد و هیجان بازی درون استخر را دو چندان نماید . این ماشین ها به صورت مجزا دارای دریچه های باد قابل اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی می باشند و برای راه اندازی آن ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . فضای داخلی این استخر شامل دو حوزچه می باشد که عمق آب هر دو حوزچه کم می باشد و به خوبی برای آب تنی کودکان بالای دو سال استانداردسازی شده است و با محیطی کاملا بی خطر رو به رو خواهید بود .

کف این استخر برخلاف سایر قسمت های آن به صورت غیربادی می باشد و این امر در حفظ تعادل استخر نقش بسزایی خواهد داشت . فضایی که این استخر بادی در اختیار کودک قرار می دهد به صورت همزمان برای آب تنی سه الی چهار نفره استاندارد می باشد و به همین خاطر برترین انتخاب برای باغ ها و ویلاهای شخصی می باشد تا از دیدن آب تنی کودک تان لذت ببرید . به همراه این استخر بادی یک برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال می شود که در مواقع آسیب دیدگی بدنه استخر نقش بسزایی را در مهیا ساختن شرایط تعمیر آن فراهم می کند . عدم وجود پمپ باد درون بسته بندی این استخر به همانند سایر مدل های استخر بادی کودک باعث می شود تا نیاز به خرید پمپ باد به صورت مجزا از نمایندگی اینتکس تهران داشته باشید که البته هزینه بالایی نیز نخواهد داشت .


استخر بادی طرح ماشین سرسره دار

انواع استخر های بادی برای بازی کودکان در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشند. این استخرها دارای قابلیت های خاص بوده و هر یک ویژگی های خاص خود را دارد. طراحی ظاهری این استخر ها نیز بسیار متفاوت می باشد. استخرهای بزرگ مخصوص فضاهای باز طراحی شده اند و دارای بدنه ای بسیار محکم و مقاوم هستند. زیرا باید بدنه به اندازه ای استحکام داشته باشد که چند کودک بتوانند بدون نگرانی از خراب شدن استخر بادی بر روی آن بازی کنند. یکی از استخرهای فانتزی و زیبا که دارای طراحی بسیار جذابی می باشد، استخر بادی طرح ماشین است که ویژگی های آن را ذکر می کنیم. 


طراحی فانتزی و جذاب برای کودکان 

بدنه این استخر بادی طراحی بیضی شکل دارد. دیواره خارجی آن به رنگ قرمز می باشد که بر روی آن تصاویر ماشین ها نقش بسته است. لبه دیواره استخر بادی به رنگ زرد بوده و دیواره داخلی آن راه راه قرمز و سفید است. بدنه این استخر براق می باشد که جذابیت رنگ آن را دو برابر می کند. در داخل استخر یک سرسره وجود دارد که کف سرسره به رنگ طوسی می باشد. لبه های سرسره نیز راه راه است. بر روی سرسره یک تاج مستطیلی قرار دارد که قرمز رنگ است. در پایین سرسره و در کف استخر طرح هایی وجود دارد که به صورت پیست اتومبیل رانی می باشد. این استخر بادی دو عدد ماشین بادی دارد که دارای رنگ قرمز جذاب می باشند و مستقل از استخر هستند. در پشت این ماشین ها نشیمنگاه وجود دارد که مواج است و بسیار راحت می باشد. دو عدد کله قندی مخصوص رانندگی نیز همراه استخر موجود است که به صورت بادی هستند و آن ها نیز مجزا از استخر بادی می باشند. طراحی و رنگ آمیزی این استخر برگرفته از شخصیت انیمیشنی می باشد و برای بسیاری از کودکان دارای جذابیت است. 


کاربردهای متفاوت استخر بادی 

این استخر بادی دارای استحکام بدنه بسیار بالایی می باشد که استفاده از آن را در فضای باز و در مقابل آفتاب و در شرایط جوی متفاوت، میسر می کند. بدنه این استخر بادی از بهترین و مرغوب ترین جنس طرح چرم ساخته شده است و بخش کناری آن طرح دار بوده و کف محصول دولایه بادی می باشد. این استخر را می توانید در مناطق مختلف با استفاده از پمپ باد به راحتی باد کنید. این استخر بادی دارای دریچه های باد متفاوت می باشد که برای هر قسمت جداگانه است و به صورت جدا باد می شود. ظرفیت آب این استخر 100 لیتر است که پس از راه اندازی به سرعت می توانید استخر را پر کرده تا کودکان بتوانند بازی کنند. شما در هر فضایی می توانید این استخر را راه اندازی نمایید. 


اندازه نسبتا بزرگ استخر بادی

این استخر بادی دارای طول 348 سانتی متر و عرض 198 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر می باشد که استخری بزرگ است. اما نسبت به اندازه بزرگی که دارد دارای وزن مناسبی می باشد. این استخر بادی دارای وزن تقریبی 18 کیلوگرم می باشد که جابه جایی آن را ساده می کند. شما می توانید این استخر را به سادگی حمل کنید و با توجه به فضای کمی که اشغال می کند آن را همراه خود ببرید. به همراه این استخر یک بسته برچسب تعمیرات نیز موجود است که در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه بتوانید آن را تعمیر کنید. هم چنین یک عدد پمپ باد دستی نیز به همراه این استخر موجود است تا بتوانید به سادگی استخر را راه اندازی کنید. 



در پایان 

شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران با وجود تنوع محصولات بالا، انواع استخر های بادی کودکان را مشاهده کنید. استخر بادی کودک طرح ماشین را می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای سفارش این محصول به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. با شماره های مندرج در سایت اینتکس تهران نیز می توانید جهت سفارش و مشاوره خرید تماس بگیرید.

نوع
خانگي
ظرفیت آب
100 لیتر
طول
348 سانتی متر
عرض
198 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رويه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناري
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
ساير ويژگي ها
ساخت شرکت اینتکس
مناسب کودکان
دارای سرسره بادی
دارای ماشین بادی کوچک
دارای وسیله بازی بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
وزن
18.8 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...