استخر بادی طرح ماشین کودک

کد intex 57101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • ظرفیت آب: 82 لیتر
  • طول: 85 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
1,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماشین کودک از سری محصولات اینتکس خرید استخر های بادی و فروش استخر بادی اینتکس در فروشگاه محصولات بادی

استخر بادی طرح ماشین کودک از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که با توجه به ویژگی های بسیاری که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. ابعاد این استخر مناسب می باشد ، طول استخر 85 سانتی متر و ارتفاع آن نیز به دلیل مربعی بودن آن 85 سانتی متر و ارتفاع آن 23 سانتی متر می باشد که با توجه به همین اعاد هم ظرفیت 8 لیتر آب را نیز داراست. جنس بدنه استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه بادی می باشد که دارای مقاومت بالایی نیز می باشد. 

استخری ساخته شده به صورت مربعی است که طراحی بدنه آن شبیه به طرح ماشین ها می باشد ، طرح ماشین ها برگرفته از کارتون و انیشمین جذاب ماشین ها می باشد که کودکان به خصوص پسران علاقه زیادی به این کارتون دارند ، برای همین است که شرکت اینتکس این محصول را به این شکل طراحی و تولید کرده است تا کودکان نیز بتوانند به خوبی با این استخر بادی ارتباط بگیرند . به ابعاد این استخر بادی پیش تر اشاره شد ، می توان گفت که ابعادی که استخر بادی دارد کوچک است ، دلیل کوچک طراحی کردن استخر بادی نیز این است که کودکان خردسال بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . نکته قابل توجه بعدی این است که کودکان می توانند حتی استخر بادی طرح ماشین کودک را حتی در حمام راه اندازی کنند . 

هدف از تولید این استخر بادی از سوی شرکت اینتکس نیز این بوده است تا کودکان بتوانند از این استخر مانند یک وان بادی نیز استفاده کنند تا در یک محیط ایمن که با وجود کف بادی به استخر بخشیده شده است ، بازی ها و تفریحات آبی را در کنار حمام کردن داشته باشند . کف بادی می تواند از صدمه دیدن کودکان جلوگیری کند و حتی شرایط را برای آن ها فراهم سازد تا بتوانند برای مدت طولانی در داخل استخر نشسته و بازی کنند . مقدار آبی که این استخر بادی برای پر شدن نیاز دارد هم بسیار کم است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن استخر را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این محصولات بادی همچنین قابل تعمیر هستند و اگر آسیب ببینند ، به راحتی می توانید آن را پنچرگیری نمایید . 


استخر بادی طرح ماشین کودک 

در دنیای متنوع استخر های بادی کودک ، استخر های بادی با ساختمان ساده دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان خریداران می باشند. این استخر های بادی از استقبال زیادی برخوردار هستند زیرا استفاده از آن ها نیاز به فضای زیادی نداشته و در هر محیطی می توان آن ها را راه اندازی کرده و استفاده نمود. استخر بادی طرح ماشین کودک یک استخر بادی با قابلیت استفاده در محیط های کوچک می باشد که توسط شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس تولید شده است. این استخر بادی از طراحی زیبا و جذابی برخوردار بوده و در ادامه به معرفی آن می پردازیم. 

ابعادی مناسب برای استفاده در محیط های کوچک

این استخر بادی دارای اندازه های مناسبی برای فضاهای محدود می باشد. استخر بادی فرمی مربعی داشته و طول و عرض آن 85 سانتی متر است. ارتفاع این استخر بادی 23 سانتی متر می باشد. استخر بادی 82 لیتر آب را در خود جای می دهد. وزن استخر بادی معادل یک و نیم کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و حمل کرد. 

راه اندازی استخر بادی در فضاهای باز 

استخر بادی قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارا می باشد. این محصول را می توان در هر محیطی راه اندازی نمود. برای راه اندازی این استخر بادی در محیط های بیرون از منزل کافی است سطح همواری را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. سپس استخر بادی را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. توسط یک پمپ باد دستی ساده می توانید در زمان کوتاهی این محصول را راه اندازی کنید. 

ساختمان ساده استخر بادی 

این استخر بادی مربعی شکل بوده و از طراحی ساده ای برخوردار است. استخر بادی برای استفاده در محیط های کوچک مناسب می باشد. این استخر بادی از کفی طبی برخوردار می باشد. کفی استخر بادی به صورت بادشو می باشد و بسیار نرم و راحت است. به گونه ای که در صورت برخورد ناگهانی کودک با کف استخر، به بدن او هیچ آسیبی وارد نمی شود. کفی استخر به صورت حبابی بوده و به رنگ آبی می باشد. دیواره استخر بادی نیز به صورت دولایه ساخته شده است. این دیواره از دو دریچه باد مجزا برخوردار می باشد. بخش داخلی دیواره به رنگ زرد است و قسمت خارجی دیواره نیز به رنگ قرمز می باشد. در بخش بیرونی تصاویر ماشین های زیبایی به چشم می خورد. این تصاویر فانتزی و انیمیشنی بوده و برای کودکان جذاب می باشد. 

قابلیت های متنوع

این استخر بادی از کاربردی ترین نوع استخر های بادی به شمار می رود. استخر بادی برای استفاده درمسافرت ها و گردش ها مناسب بوده و در هر محیطی می توانید بستر مناسبی را برای کودک فراهم کنید تا به بازی در آب پردازد. استخر بادی را می توانید در فضاهای مختلفی مانند ساحل راه اندازی کنید تا کودک بازی کند. این محصول به دلیل ابعاد کوچکی که دارد قابل استفاده در حمام نیز می باشد. اغلب کودکان از بازی در آب لذت می برند اما استحمام برای آن ها کاری دشوار می باشد. این استخر بادی را می توانید در حمام قرار دهید و هنگامی که کودک به بازی مشغول است، او را حمام کنید. با این کار فضای حمام را برای کودک لذت بخش کرده و او را به استحمام علاقه مند کرده اید. دیگر کاربرد این محصول استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. استخر بادی را در اتاق کودک قرار داده و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. با این کار کودک به هیجان آمده و شگفت زده می شود. توپ های رنگی کوچک بدون پلیسه را می توانید از سایت اینتکس تهران با قیمتی ارزان خریداری کنید. 

روش خرید

استخر بادی طرح ماشین کودک برای استفاده کودکان بالای 1 سال مناسب است. این استخر بادی را می توانید به راحتی و بسیار مقرون به صرفه از سایت فروشگاهی اینتکس ایران تهران خریداری کنید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این سایت تماس گرفته و با مشاوران برای خریدی بهتر صحبت کنید.

نوع
مربعی
ظرفیت آب
82 لیتر
طول
85 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ارگونومی ساخت دو طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان وان
مناسب سنین بالای 1 سال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...