استخر بادی طرح ماهی کوچک 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 36 لیتر
  • طول: 140 سانتي متر
  • عرض: 124سانتي متر
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماهی کوچک 2018 در کمپانی اینتکس تهران ، فروشگاه محصولات بادی اینتکس و بست وی با قیمت ارزان و ارسال رایگان به تمام نقاط تهران

استخر بادی کودک طرح ماهی کوچک 2018 از انواع استخر های بادی مخصوص استفاده کودکان میباشد که توسط شرکت اینتکس اخیرا به مرحله ی تولید رسیده و و توانسته فروش بالایی را در بازار تجربه کند.از دلایل استقبال بالا از این محصول میتوان به طراحی جذاب آن اشاره کرد که  به شکل ماهی با رنگ بندی زرد می باشد و همچنین با ترکیب رنگهای  نارنجی روشن و تیره پولک های ماهی زیایی محصول را افزایش داده اند و طرح نهایی آن استخر بادی طرح ماهی شکل گرفته که مودر توجه بسیاری از والدین واقع شده است.ابعاد این محصول نیز  برابر با 140 سانتی متر طول و عرض 124 سانتی متردر نظر گرفته شده است که برای استفاده ی کودکان مناسب باشد و آن ها از بازی کردن داخل این استخر نهایت لذت را تجربه کنند. این استخر با ارتفاع 34 سانتی متری و با عمق مفید 10 سانتی متری ظرفیت 36 لیتر آب را داشته و می تواند محصولی مناسبی برای بازی و تفریحات کودکان 1 تا 3 سال باشد.برای سفارش میتوانید ازطریق سایت تهران اینتکس اقدام به این کار کنید و در کمترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

اگر به کلیت این استخر بادی نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که این استخر بسیار ظاهری خاص و دوست داشتنی دارد ، به طوریکه کودکان نیز علاقه خاصی به آن پیدا خواهند کرد ، این استخر بادی می تواند وسیله ای بسیار محبوب برای کودکان باشد تا آن ها بتوانند در یک شرایط فوق العاده آب بازی و آب تنی داشته باشند . در متن بالا ، به بسیاری از ویژگی ها و مشخصات این محصول اشاره گردید ، ولی ما در ادامه به سایر مشخصه های محصول خواهیم پرداخت . این استخر بادی بدنه ای بسیار مقاوم دارد ، برای اینکه از لایه های ضخیمی در ساخت آن استفاده شده است ، برای همین می تواند به خوبی ضربه هایی که به آن وارد می شود و یا فشاری که ممکن است کودکان به آن وارد کنند مقاوم باشد . یعنی اگر بدنه فشرده شود ، تا حد زیادی این استخر می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . 

حتی زمانی که شما استخر را باد می کنید ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که میزان باد بیشتر می تواند فشاری به بدنه وارد کند که منجر به آسیب دیدن استخر بادی شود ، برای همین در هنگام راه اندازی ، حتما این مورد را در نظر داشته باشید . زمانی که این استخر بادی را بسته بندی کنید ، شما با یک استخر بسیار کوچک در ارتباط هستید که می توانید به آسانی آن را جابجا کنید . محصولات بادی در زمانی که راه اندازی می شوند ، ابعادی بزرگ را به خود خواهند گرفت . عمق کم این استخر به کودکانی که سن پایین تر دارند ، اجازه می دهد تا به راحتی و در یک محیطی امن آب بازی و آب تنی کنند . خوبی استخر های بادی این است که در خانه می توان از آن استفاده کرد و والدین بیشتر مراقب کودکان خود در هنگام بازی کردن خواهند بود .

استخر بادی طرح ماهی کوچک 2018

استخر بادی طرح ماهی کوچک 2018

در خرید استخر های بادی کودک باید به دو نکته توجه شود تا خریدی رضایت بخش را شاهد باشیم. اولین نکته در خرید استخر بادی کودک طراحی ظاهری استخر می باشد به گونه ای که کودک در اولین برخورد از دیدن آن لذت ببرد و توجه کودک جلب شود. دومین مسئله در خرید استخر بادی، داشتن بالاترین کیفیت است. زیرا استخری که دارای زیبایی ظاهری باشد ولی استحکام نداشته باشد، با بازی کودک دچار افت کیفیت می شود و قابل استفاده نمی باشد. استخر بادی طرح ماهی کوچک یکی از عالی ترین تولیدات شرکت اینتکس است که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. 


ویژگی های ظاهری جالب 

فرم کلی این استخر بادی به صورت گرد می باشد. دیواره این استخر به صورت یک تکه است. کف استخر بادی به صورت بادشو می باشد. کفی استخر به گونه ای است که کودک در هنگام بازی به هیچ وجه اذیت نمی شود و در نشستن های طولانی مدت بدن او دچار آسیب نخواهد شد. رنگ کف استخر به صورت بدن ماهی است و پولک های زرد و نارنجی ماهی را می توانید ببینید. یک باله آبی رنگ نیز در کف استخر نقش بسته است. دیواره استخر بادی به صورت پهن می باشد که با تکیه دادن کودک واژگون نمی شود. در بالا و پایین دیواره دو باله بادشو موجود است که به دیواره متصل می باشد. در قسمتی از دیواره نیز دهان ماهی قابل مشاهده است که بادشو است. در انتهای استخر بادی نیز دم ماهی تعبیه شده که به دیواره کاملا متصل شده است. بر روی دیواره استخر نیز پولک های ماهی وجود دارد و چشم ماهی بر روی بدنه قرار دارد که نشانه ظرافت بالای طراحی استخر است. این استخر بادی برای استفاده کودکان اعم از دختر و پسر مناسب می باشد و بی شک زیبایی استخر هر کودکی را شگفت زده می کند. 


مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی طرح ماهی دارای طول 140 سانتی متر است. عرض این استخر بادی 124 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر نیز 34 سانتی متر می باشد. این استخر برای استفاده کودکان 1 تا 3 سال طراحی شده است. بدنه استخر از بهترین نوع وینیل تولید شده که با آخرین فناوری های روز دنیا ساخته شده است. استفاده از این جنس بدنه باعث شده است تا استخر بادی وزنی سبک داشته باشد و بتوانید آن را به سادگی حمل و جابه جا کنید. انعطاف این استخر بادی بسیار بالا بوده و ضربه های ناشی از بازی کردن کودک را دفع می کند به گونه ای که استفاده مداوم و بازی کردن کودک در استخر، بدنه استخر را دچار آسیب نمی کند و کیفیت بدنه پایین نمی آید. کیفیت بالای این استخر بادی موجب شده است بتوانید آن را در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید. یعنی با قرار دادن این استخر بادی در برابر آفتاب و گذاشتن طولانی مدت این استخر در مقابل نور خورشید بدنه استخر دچار افت کیفیت نمی شود. استفاده کردن از دماهای مختلف آب در این استخر بادی نیز به بدنه هیچ گونه آسیبی نمی زند. ظرفیت آب استخر بادی معادل 36 لیتر است. پایین بودن ظرفیت آب باعث می شود بتوانید با چند ظرف آب این استخر را پر کنید. 


موارد استفاده استخر بادی 

این استخر بادی دارای سایز مناسبی می باشد که برای استفاده در  فضاهای کوچک طراحی شده است. از این استخر بادی می توانید در آپارتمان نیز استفاده نمایید. ابعاد مناسب این استخر به شما این امکان را می دهد تا در فضاهای کوچک آن را راه اندازی کرده و پر از آب کنید. از دیگر موارد استفاده این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. با قرار دادن این استخر بادی در اتاق کودک و پر کردن آن از توپ های رنگی، کودک بدون ذره ای احساس کسالت ساعت ها در استخر بازی کند. 


نحوه خرید

برای خرید استخر بادی طرح ماهی با ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
36 لیتر
طول
140 سانتي متر
عرض
124سانتي متر
ارتفاع
34سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.25 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
قابلیت تغییر سایز سایه بان
مناسب کودکان 1 تا 3 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
جنس کف
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...