استخر بادی کودک طرح میکی موس

کد bestway PL-080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 64 لیتر
  • قطر: 80سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
1,525,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح میکی موس از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بزرگ بست وی می باشد که توسط شرکت اینتکس تهران عرضه شده است .

استخر بادی کودک طرح میکی موس از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بزرگ بست وی می باشد که از طراحی کودک پسندانه ای برخوردار است و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند ، این استخر در نوع خانگی تولید شده است و وز بسیار پایینی دارد ، وزن این استخر 880 گرم می باشد و با توجه به این وزن پایین علاوه بر خانه می شود در مکان های دیگر نیز ایز این محصول استفاده نمود. این استخر بادی در نوع گرد طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی است ، قطر استخر 80 سانتی متر و ارتفاع آن 30 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد ظرفیت 64 لیتر آب را نیز دارا است . این محصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس می باشد که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . خرید محصولات بادی از فروشگاه استخر بادی اینتکس تهران

این استخر بادی علاوه بر اینکه برای استفاده خانگی است ، می تواند برای استفاده در سفر ها نیز مناسب باشد . چرا که حجم بسته بندی آن کوچک است . البته خود استخر بادی نیز به دلیل داشتن قطر 80 سانتی متری ، جزء استخر های بادی کوچک تلقی می شود و برای سنین پایین کودکان ساخته شده است . برای همین شما می توانید آن را علاوه بر جابجایی اسان و ساده ای که در سفر ها خواهید داشت ، می توانید به سرعت حتی آن را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . این استخر بادی یک استخر فوق العاده جالب و دوست داشتنی است . طراحی های کارتونی همواره برای کودکان جذاب هستند و اگر شما استخر بادی کودک طرح میکی موس را برای کودکان خریداری کنید ، مطمعن باشید که آن ها از طراحی این استخر خوششان خواهد آمد . به ویژه که طراحی این استخر شبیه به میکی موس است که یک موش دوست داشتنی برای کودکان خواهد بود . 

ساخت استخر بادی کودک طرح میکی موس به صورت گرد است و از آن جایی که طراحی چند لایه در استخر های بادی گرد می تواند جذابیت ها و ویژگی های خاص خود را داشته باشد ، در این استخر بادی نیز ملاحظه می کنید که استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است و سه حلقه بر روی یکدیگر قرار داده شده است تا دیواره استخر تشکیل شود . تست های صورت گرفته از سمت فروشگاه اینتکس نشان داده است که استخر های بادی گرد که ساختار اینچنینی دارند ، بیشتر از هر استخر بادی دیگری مقاوم تر هستند . برای همین است که اگر بیشتر استخر های بادی گرد شرکت اینتکس را در فروشگاه اینتکس نیز مشاهده کنید ، متوجه این طراحی خواهید شد . این محصولات بادی حتی قابل تعمیر هستند و اگر یک روزی آسیب ببینند ، می توانید آن را پنچرگیری و تعمیر کنید تا دوباره قابل استفاده شوند . 

استخر بادی کودک طرح میکی موس 

استخر های بادی کودک با طراحی های جذاب و داشتن شخصیت های انیمیشنی، بیشتر مورد علاقه کودکان قرار گرفته و کودکان از دیدن این محصولات با دارا بودن شخصیت های انیمیشنی محبوبشان، به وجد می آیند. استخر های بادی برای استفاده در هر محیطی وجود دارند و با توجه به نیاز خود می توانید اقدام به خرید نمایید. برای مشاوره خرید می توانید با شماره های سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمای شما در امر خرید باشند. استخر بادی کودک طرح میکی موس یک استخر بادی مورد علاقه کودکان بوده که برای استفاده در فضاهای کوچک ساخته شده است. این استخر بادی را مرد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ابعاد مناسب خردسالان

استخر بادی طرح میکی موس یک استخر بادی با طراحی جالب برای استفاده خردسالان می باشد. این استخر بادی از ابعاد کوچکی بهره مند است که کودکان بالاتر از یک سال می توانند به راحتی در آن به بازی بپردازند. استخر بادی طرح میکی موس دارای قطر 80 سانتی متر بوده که به راحتی در هر محیطی جای می گیرد. این استخر بادی از ارتفاع 30 سانتی برخوردار است. ظرفیت آب این استخر بادی 64 لیتر می باشد. با وجود این مشخصات به راحتی می توان استخر بادی را راه اندازی کرد و در زمانی بسیار کوتاه پر نمود. این استخر بادی وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد و به خوبی قابل حمل است. برای جلوگیری از آسیب به محصول باید در هنگام جابه جایی استخر بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این استخر بادی برای استفاده کودکان بین یک تا سه ساله مناسب می باشد. 


طراحی جذاب

استخر بادی طرح میکی موس دارای فرم دایره ای می باشد. این استخر بادی از یک کفی طرح دار بهره مند است. این کفی دارای طرح شخصیت های انیمیشنی میکی موس می باشد. کفی استخر بادی به صورت بادشو طراحی شده است و برای استفاده کودکان مناسب بوده و در صورت استفاده طولانی مدت کودک، به بدن حساس کودکان آسیبی وارد نشده و کودک خسته نمی شود. نرمی و راحتی این کفی باعث شده در صورت افتادن کودک بر روی آن، کودک اذیت نشود. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است. سه حلقه بادشو بزرگ با قرار گرفتن بر روی یکدیگر دیواره را تشکیل داده اند. این حلقه ها دارای دریچه های باد مجزا نیز هستند. دیواره استخر بادی به رنگ آبی ملایم می باشد. ارتفاع این دیواره به صورت استاندارد محاسبه شده است و برای استفاده کودکان ایده آل بوده و خاطر شما را از بابت افتادن کودک در استخر، آسوده می سازد. 


بدنه ای محکم و مقاوم

این استخر بادی از بدنه ای با استحکام بالا ساخته شده است. جنس بدنه به گونه ای می باشد که در برابر فشار و ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان دوام بالایی داشته و دچار آسیب نمی شود. هم چنین این بدنه از انعطاف زیادی برخوردار است که به خوبی تمامی ضربه های وارده را دفع می کند. در قسمت درزها، بدنه استخر بادی بسیار مقاوم بوده و با پریدن و بازی کردن کودک در استخر، هیچ آسیبی نمی بیند. استخر بادی برای استفاده در هر فضایی مناسب می باشد و می توان از آن در فضاهای خارج از منزل نیز استفاده نمود. این استخر بادی قابلیت استفاده در برابر نور آفتاب را داشته و دماهای مختلف آب به کیفیت بدنه صدمه نمی زند. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر بادی در بسته بندی یک برچسب تعمیرات وجود دارد که می توانید توسط آن بدنه را ترمیم کنید. اگر آسیب وارد شده به استخر بادی زیاد بود، با تماس گرفتن با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران، برای تعمیرات تخصصی اقدام نمایید. 


روش خرید

استخر بادی کودک طرح میکی موس را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری کنید. برای تهیه این محصول لازم است وارد سایت اینتکس تهران شوید و استخر بادی را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
64 لیتر
قطر
80سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.88 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین خردسال و کودک
قابل حمل و راه اندازی آسوده
دارای کف طرح دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...