استخر بادی کودک طرح هواپیما

کد intex 28102 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 886 لیتر
  • قطر: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح هواپیما گرد  از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد ، این استخر دارای ویژگی های بسیاری می باشد و با طراحی های متفاوتی که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند.

استخر بادی کودک طرح هواپیما گرد  از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد ، این استخر دارای ویژگی های بسیاری می باشد و با طراحی های متفاوتی که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. استخر بادی به شکل گرد طراحی شده است و دارای ابعاد مناسبی است ، قطر استخر بادی 183 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد و با توجه به همین ابعاد ظرفیت 896 لیتر /اب را نیز دارا می باشد. به همراه این استخر بادی یک پمپ باد از نوع دستی وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. این استخر در طرح های مختلف و زیبا تولید شده و این محصول طرح اسباب بازی آن می باشد. 

این استخر بادی بهترین انتخاب برای افرادی است که دوست دارند کودک شان در عمق آب بیشتری به نسبت استخرهای بادی قرار بگیرد . ارتفاع این استخر ایزی ست بالغ بر 51 سانتی متر می باشد که میزان آبی بالغ بر 886 لیتر را برای پر کردن آن نیاز خواهید داشت . از جمله موارد استفاده از این استخر بادی می توان به تفریحات آبی در محیط های خارج از خانه همانند باغ و ویلا و همچنین مسائل آب درمانی کودکان اشاره داشت که آن را به استخری کاربردی بدل کرده است . طراحی فانتزی بر روی بدنه این استخر بادی باعث شده تا طرفداران بسیاری را از میان کودکان داشته باشد و به یکی از پرفروش ترین استخرهای ایزی ست بازار در همان ابتدای عرضه بدل شود . این محصول برخلاف سایر استخرهای ایزی ست وزن بالایی ندارد و با استخر سبک با وزن 3.4 کیلو گرم رو به رو هستید .

برای راه اندازی این استخر ایزی ست می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید و در این خصوص کافیست فقط قسمت بادی بالای استخر را باد بزنید و سپس آب را به درون استخر هدایت کنید تا لبه بادی استخر ، دیواره ها را به سمت بالا بکشد و استخر آماده استفاده شود . این محصول را می توان با توجه به کیفیت ساخت بالای ، قیمت مقرون به صرفه و همچنین فضای بزرگی که در اختیار شما قرار می دهد به عنوان گزینه ای ایده آل برای استفاده چند کودک در محیط های خانگی و باغ و ویلا در نظر گرفت . جنس بدنه این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشد که با توجه به روکش الیاف شمعی که دارد کاملا مقاوم در برابر نور خورشید نیز می باشد و می توانید از آن برای محیط های روباز و همچنین به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

استخر بادی کودک طرح هواپیما

شرکت بزرگ اینتکس یکی از شرکت های مشهور در زمینه تولید لوازم بادی در دنیا می باشد که محصولات خود را در تمامی جهان توزیع می کند. استخر های بادی کودک یکی از بهترین و جذاب ترین محصولات بادی تولید شده توسط این شرکت هستند. این محصولات خاص و محبوب، از فروش بالایی برخوردار بوده و مورد علاقه تمامی کودکان می باشند. استخر بادی کودک طرح هواپیما نیز از تولیدات این شرکت به شمار می رود. در ادامه می خواهیم این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


استخر بادی با طراحی جذاب

این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است و از ساختمانی ساده بهره مند می باشد. استخر بادی طرح هواپیما دارای دیواره ای به صورت یک تکه بوده که قسمت لبه دیواره به صورت جداگانه دارای دریچه باد است. این قسمت از ضخامت بیش تری نسبت به دیواره برخوردار می باشد و به صورت مجزا باد می شود. دیواره استخر بادی دارای رنگ غالب آبی بوده و بر روی آن تصاویر هواپیماهای رنگی با طراحی های فانتزی وجود دارد. لبه این استخر بادی نیز به رنگ نارنجی می باشد که با تضاد با رنگ آبی بدنه زیبایی بی نظیری را به وجود آورده است. 


پارامتر های استخر بادی 

این استخر بادی دارای اندازه هایی نسبتا بزرگ می باشد که گروه سنی وسیعی را پوشش می دهد. تمامی خردسالان تا دوران نوجوانی می توانند از این محصول استفاده نمایند. این استخر بادی دارای قطر 183 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر می باشد. استخر بادی طرح هواپیما ظرفیت آب 886 لیتر آب را دارد. استخر بادی طرح هواپیما دارای وزنی کمتر از چهار کیلوگرم می باشد که به سادگی قابل حمل و جابه جایی است و وزنی ناچیز در مقایسه با ابعاد بزرگ آن به شمار می رود. 


کیفیت بدنه محصول

این استخر بادی از بدنه ای با روکش الیاف شمعی ساخته شده است. بدنه استخر بادی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار می باشد. بخش کناری این بدنه طرح چرم بوده و استفاده از این جنس، رنگ این قسمت را به زیبایی به نمایش می گذارد. بدنه استخر بادی در برابر نور مستقیم خورشید از مقاومت بالایی برخوردار بوده و قرار دادن این استخر بادی به مدت طولانی در برابر آفتاب، به کیفیت بدنه آسیبی وارد نمی کند. دماهای مختلف آب نیز به بدنه استخر بادی آسیبی وارد نمی کند. بدنه استخر بادی در برابر خراش و ساییدگی نیز مقاوم است و به سادگی دچار آسیب نمی شود. استخر بادی در قسمت درزها به خوبی پرس شده است و به سادگی پاره نمی شود. این استخر بادی دارای تمامی استانداردهای روز دنیا بوده و توسط بهترین دستگاه های روز دنیا ساخته شده است. استخر بادی از طول عمر بسیار زیادی برخوردار می باشد که تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید استخر بادی جدید مرتفع خواهد کرد. برای دارا بودن این طول عمر لازم است در هنگام استفاده نکات نگه داری را رعایت کنید. استخر بادی را بر روی زمین نکشید و برای جابه جایی، آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این محصول را در نزدیکی آتش قرار ندهید زیرا بدنه قابلیت اشتعال دارد. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید. در صورت آسیب دیدن استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


دیگر قابلیت ها

به همراه این استخر بادی یک پمپ باد دستی وجود دارد که به سادگی می توانید توسط آن استخر را راه اندازی کنید. وجود این پمپ باد نیاز شما را از بابت خرید تجهیزات اضافی برای استخر بادی برطرف می کند. این استخر بادی از راه اندازی ساده برخوردار می باشد و در زمانی کوتاه می توان آن را برپا کرد. در محیط های بیرون از منزل نیز با رعایت نکات لازم، این استخر بادی قابل استفاده است. 


ثبت سفارش

استخر بادی کودک طرح هواپیما را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه کنید. برای این کار با وارد شدن به سایت اینتکس تهران سفارش خود را ثبت نمایید. 

نوع
گرد
ظرفیت آب
886 لیتر
قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس بدنه
PVC الیاف شمعی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
3.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای طراحی زیبا و کودک پسند
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...