استخر بادی طرح پو زرد 6 ضلعی

کد intex 57494

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگي
  • ظرفیت آب: 541 لیتر
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 178 سانتی متر
3,010,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح پو زرد 6 ضلعی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد عرضه ی مستقیم در نمایندگی محصولات بادی در ایران

استخر بادی طرح پو زرد 6 ضلعی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این استخر 191 سانتی متر ،  عرض 178 سانتی متر و ارتفاع آن 61 سانتی متر می باشد. وزن این استخر نیز 5 کیلوگرم می باشد و ظرفیت 541 لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد و می تواند در شرایط مختلف دوام بالایی از خود نشان دهد. این استخر بادی در 5 نوع مختلف طراحی و تولید شده است و این استخر طرح کارتونی پو محصول می باشد. 

برند اینتکس در طراحی بدنه بیرونی این استخر بادی زیبا از شخصیت کارتونی پو الهام گرفته است ، کارتونی که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و اغلب کودکان با آن خاطره هایی فراموش نشدنی دارند . از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان دختر و پسر باز کند و به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . البته با نگاهی به بدنه داخلی این استخر مشاهده می کنیم که خبری از طرح های فانتزی نیست و از بدنه ای یکدست زرد رنگ استفاده شده است ، البته باید گفت که جای تعجب ندارد و در اغلب استخر های بادی ساخته شده فقط در بدنه های بیرونی از طرح های فانتزی استفاده می شود و استفاده از این طرح ها در بدنه های داخلی مرسوم نیست . با بررسی های صورت گرفته به راحتی می توان طراحی سه طبقه ای بدنه را دید . جایی که این استخر بادی از بدنه ای با سه لایه مجزا ساخته شده است و به راحتی می تواند وزن های بالا را به همراه جریان آب داخلی به راحتی مهار نماید . 

استفاده از بدنه های سه لایه در استخر هایی با حجم آب بالا و به صورت دایره ای ، بسیار مرسوم می باشد و برند اینتکس از این ساختار برای بالا بردن استحکام و دوام استفاده می کند . این لایه ها توسط به صورت جدا گانه و توسط دریچه های مختص به خود باد می شوند و علاوه بر سرعت بالای راه اندازی و جمع آوری محصول ، در هنگام آسیب دیدن بخشی از استخر به خوبی به کمک شما می آید زیرا لایه ها از هم مجزا هستند و در صورت آسیب دیدن یک بخش ، بخش های دیگر هیچ آسیبی نخواهند دید . البته در این خصوص نباید دغدغه ای به خود راه دهید زیرا به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید به راحتی اقدام به رفع به صدمه دیده کنید و استخر را به حالت اول بازگردانید .

استخر بادی طرح پو زرد 6 ضلعی

استخر بادی طرح پو زرد 6 ضلعی | فروشگاه اینتکس 

زیبایی طراحی در تولید استخر های بادی کودک بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا این محصولات باید در اولین نگاه توجه کودک را جلب کرده و او را به بازی کردن ترغیب کنند. نکته بعدی استفاده از مواد اولیه درجه یک و کیفیت بالای کالای تولید شده می باشد. استخر های بادی که علاوه بر زیبایی، دارای کیفیت بالایی باشند، می توانند علاوه بر کودکان رضایت والدین آن ها را جلب کرده و آن ها را به خرید تشویق کنند. یک استخر بادی خوب باید این ویژگی ها را به همراه هم داشته باشد تا بتواند به فروش بالا دست پیدا کند. استخر بادی طرح پو زرد 6 ضلعی استخری با ویژگی های عالی می باشد که در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود است. در ادامه این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


ظاهر شاد و جذاب


استخر بادی طرح پو دارای ساختمان بدنه جالبی است. این استخر بادی دارای دیواره داخلی به صورت دایره ای و گرد می باشد. هم چنین کفی این استخر بادی در داخل استخر به صورت گرد ساخته شده است. کفی استخر بادی به صورت طبی ساخته شده و نرم و راحت می باشد. در صورت استفاده طولانی مدت کودک از استخر بادی، بدن او خسته نشده و اذیت نمی شود. در کفی این استخر بادی یک دریچه باد تعبیه شده است که توسط آن می توانید به راحتی کفی استخر بادی را باد کرده و یا تخلیه نمایید. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه می باشد. این دیواره بسیار ضخیم بوده و ساختمانی شبیه به جکوزی بادی دارد. استحکام این دیواره نیز نسبت به استخر های بادی هم رده بسیار بالا می باشد. نکته جالب در مورد ساختمان دیواره استخر بادی این است که دیواره بیرونی استخر بادی به صورت یک شش ضلعی ساخته شده است. بر خلاف دیواره داخلی که به صورت گرد می باشد این استخر بادی از بیرون شش ضلعی بوده و دارای اضلاعی با انحنای کم است. لایه های این دیواره دارای دریچه های باد مجزا هستند. دیواره داخلی استخر بادی به رنگ زرد بوده و لبه دیواره نیز به همین رنگ می باشد. بر روی دیواره خارجی این استخر بادی نیز تصاویر انیمیشن پو نقاشی شده است که جذابیتی مضاعف به استخر بادی می بخشد. این استخر بادی زیبا برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر مناسب است. 


مشخصات ظاهری استخر بادی

استخر بادی طرح پو زرد 6 ضلعی | شرکت اینتکس 

استخر بادی طرح پو دارای طول 191 سانتی متری و عرض 178 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی به 61 سانتی متر می رسد که استخری مرتفع به شمار می رود. استخری با این ابعاد برای استفاده کودکان بالای 6 سال مناسب است و کودکان کوچک تر با نظارت والدین می توانند از آن استفاده نمایند. این استخر بادی وزنی کمتر از 5 کیلوگرم دارد که به راحتی قابل حمل و جابه جا کردن می باشد. استخر بادی طرح پو گنجایشی معادل 541 لیتر آب را دارد. به دلیل پهن بودن دیواره استخر بادی کودک به راحتی می تواند به استخر بادی تکیه بدهد. هم چنین در صورت برخورد ناگهانی کودک با دیواره استخر بادی، دیواره انعطاف نشان داده و کودک اذیت نمی شود. 


مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی طرح پو از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. این استخر بادی دارای بالاترین استانداردهای روز دنیا می باشد. استخر بادی طرح پو از بهترین نوع پلاستیک فشرده منعطف ساخته شده است. این جنس بدنه مزیت های بی شماری دارد که به معرفی تعدادی می پردازیم. این جنس بدنه سبک بوده و محصول نهایی به راحتی قابل حمل می باشد. این جنس بدنه دارای استحکام بالایی می باشد. هم چنین استخری با این جنس انعطاف بالایی دارد و پس از استفاده و تخلیه باد استخر، به راحتی تا شده و در خودرو جای می گیرد. استخر بادی طرح پو دارای طول عمر بالایی بوده و کودک تا سال ها نیازی به تهیه استخر بادی جدید نخواهد داشت. 


روش خرید استخر بادی

برای خرید استخر بادی طرح پو با قیمتی ارزان می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و استخر بادی را سفارش داده تا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگي
ظرفیت آب
541 لیتر
طول
191 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
مناسب سنین بالای 6 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، پمپ باد
جنس کف
PVC بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...