استخر بادی طرح کارتنی

کد intex 57446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 481 لیتر
  • قطر: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
1,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح دار بسیار جذاب مورد پسند کودکان عزیز است که در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش استخر بادی عرضه شده است.

استخر بادی کودک طرح دار بسیار جذاب با طراحی کمارتنی مورد پسند کودکان عزیز است.اگر به دنبال هدیده مناسب برای کودکان دوست داشتنی هستید حتما به استخر بادی فکر کنید. پیشنهاد خوب و جالبی است. کیفیت استخر بادی با توجه به بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای جهانی بسیار مرغوب و با دوام است و هیچ مشکلی ندارد. به راحتی قابل حمل است و وزن اندکی دارد. می توانید در حیاط منزل و حتی در سفر برای کودکان راه اندازی کنید. استخر بادی کودک وسیله ای تفریحی و سالم و دوست داشتنی برای کودکان عزیز است. در فصل گرما آبتنی برای فرشته های کوچولو با دوستانشون بسیار لذت بخش است و می توانند در استخر بادی آب بازی و آبتنی کنند و لذت ببرند این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تهیه نمایید . 

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید جنس بدنه می باشد ، با بررسی های صورت گرفته می توان گفت که در ساخت بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم دو لایه درجه یک استفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع متریال کاملا استانداردسازی شده در برابر تابش نور خورشید و همچنین دمای بالای هوا نیز می باشد و از این رو برای استفاده از آن در محیط های روباز نیز محدودیتی نخواهید داشت . سازگاری بالای این نوع متریال با پوست بدن افراد و همچنین ضد حساسیت بودن آن باعث شده تا برای عموم کودکان حتی کودکان دارای پوست حساس نیز بتوانید از این استخر بادی بدون دغدغه استفاده کنید .

وزن این محصول نسبت به ابعادی که دارد بسیار ناچیز می باشد و بالغ بر 2 کیلو گرم است که نشان از این امر خواهد داشت . همچنین با توجه به عمق آب 40 سانتی متری که این محصول دارد برای پر کردن آن به میزان 481 لیتر آب نیاز دارید که در جهت تخلیه هر چه راحت تر آن یک دریچه تخلیه در بخش انتهایی استخر تعبیه شده است . ساختار دیواره های استخر بادی فوق به صورت طبقه ای می باشد که سه لایه تشکیل دهنده دیواره ها به صورت مجزا از هم ساخته شده اند . بر روی هر کدام از این طبقات می توان دریچه های هوای دو کاره را مشاهده کرد که علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز بسیار کارساز هستند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و مدت زمان راه اندازی استخر سه دقیقه می باشد .


استخر بادی کودک طرح کارتنی

از میان محصولات بادی تولید شده برای کودکان، استخر های بادی از استقبال بالاتری برخوردار هستند. کودکان در هر سنی که باشند، علاقه زیادی به بازی در آب دارند و استخر های بادی این امکان را به وجود آورده اند تا در هر محیطی بتوانید فضایی امن را برای بازی کودک فراهم کنید. استخر های بادی با طراحی های ساده و کم جا همواره محبوبیت بیش تری داشته و دارای کاربردهای فراوانی می باشند. این استخر های بادی از ساختمان ساده ای برخوردار بوده و برای استفاده در فضاهای محدود ایده آل می باشند. استخر بادی طرح کارتنی یکی از این استخر های بادی با طراحی ابتدایی است که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ساختمان ساده و طراحی جذاب

این استخر بادی کودک جزو استخر های بادی نسل اول محسوب می شود. استخر بادی طرح کارتنی به صورت گرد ساخته شده است و دارای یک کفی بادشو می باشد. این کفی برای استفاده طولانی مدت کودک مناسب بوده و بسیار نرم و راحت می باشد. کودک با استفاده از این استخر بادی احساس خستگی نخواهد کرد. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است. سه حلقه بادی متصل بر روی یکدیگر دیواره را تشکیل داده اند. هر یک از این حلقه های بادی دارای یک دریچه باد مجزا هستند و به صورت جداگانه باد می شوند. وجود این دریچه های باد مجزا باعث می شود تا در هنگام تخلیه باد استخر پس از استفاده، این کار را با سرعت بیش تری انجام دهید. هم چنین استحکام بدنه نیز افزایش می یابد. دیواره خارجی استخر بادی به رنگ آبی زیبایی می باشد. بر روی آن تصاویر انیمیشن ها به صورت رنگارنگ و فانتزی طراحی شده است. تصاویر انیمیشن های مورد علاقه کودکان، همواره برای آن ها جذاب بوده و تمامی کودکان از بازی با وسایلی با این گونه طراحی لذت می برند. دیواره داخلی و قسمت کفی استخر بادی نیز به رنگ سبز است. این محصول با دارا بودن طراحی جذاب، هم دخترانه و هم پسرانه می باشد. 


مشخصات فنی استخر بادی 

این استخر بادی از قطر 168 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر برخوردار است. استخر بادی با طرح کارتنی قادر است 481 لیتر آب را در خود جای دهد. وزن این استخر بادی دو کیلوگرم می باشد که به سادگی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. این استخر بادی از بهترین نوع مواد اولیه و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و در تولید آن از فناوری های روز دنیا بهره گرفته شده تا محصولی بی عیب و نقص داشته باشیم. استخر بادی دارای استحکام فوق العاده در برابر ضربه و فشار می باشد. هم چنین این استخر بادی در برابر نور مستقیم خورشید و دماهای مختلف آب نیز مقاوم است و هیچ یک از این موارد باعث افت کیفیت بدنه نمی شود. استخر بادی برای استفاده در فضاهای بیرون نیز مناسب می باشد. این استخر بادی از طول عمر بالایی برخوردار است که تا سال ها نیاز شما را از خرید استخر بادی جدید برطرف می کند. در صورت وارد شدن آسیب به استخر بادی می توانید با شمار های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


نحوه استفاده 

برای جلوگیری از افت کیفیت بدنه باید استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. برای راه اندازی این محصول در فضاهای بیرون از منزل کافی است محیطی را انتخاب کنید که هموار بوده عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. پس از این کار استخر بادی را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. توسط یک پمپ باد دستی ساده می توانید استخر بادی را در زمانی کوتاه راه اندازی کرده و استفاده نمایید. 


روش خرید

استخر بادی کودک طرح کارتنی را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت عالی از طریق سایت اینتکس ایران تهران سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این مرکز تماس بگیرید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
481 لیتر
قطر
168 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...