استخر بادی کودک طرح کیتی

کد intex 28104NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 886 لیتر
  • قطر: 183 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
3,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح کیتی گرد  از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد ، این استخر دارای ویژگی های بسیاری می باشد و با طراحی های متفاوتی که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. این استخر بادی با بدنه برزنتی و با رویه pvc با طرح کیتی و عروسکی با مقاومت بالا یک استخر بادی ایده ال و مقاوم با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی استخر بادی در ایران

استخر بادی کودک طرح کیتی از سری محصولات جدید و زیبای شرکت بزرگ و نمایندگی اصلی اینتکس می باشد ، این استخر دارای ویژگی های بسیاری می باشد و با طراحی های متفاوتی که دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. استخر بادی کودک به شکل گرد طراحی شده است و دارای ابعاد مناسبی است ، قطر استخر 183 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد و با توجه به همین ابعاد ظرفیت 886 لیتر آب را نیز دارا می باشد. به همراه این استخر بادی یک پمپ باد از نوع دستی وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. این استخر در طرح های مختلف و زیبا تولید شده و این محصول طرح اسباب بازی آن می باشد. 

استخر های بادی که به صورت طراحی ایزی ست ساخته می شوند ، از نظر دوام و مقاومت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند . این استخر بادی که به صورت طراحی ایزی ست ساخته شده است ، می تواند در برابر ضربه ها و فشار ها مقاوم تر باشد و از آن جایی که به صورت نیمه بادی ساخته شده است ، دیواره های آن بادی نیست و می تواند دوام و کیفیتی فوق العاده را از خود نشان دهد . غیر بادی بودن بدنه استخر بادی می تواند دوام آن را چندین برابر کند . برای اینکه دیگر بخش غیر بادی آن سریعا دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . مورد دیگری که در این موضوع مطرح است ، این است که حتی جنس این بخش نیز متفاوت است . این استخر های بادی دارای بدنه ای ساخته شده از پی وی سی برزنتی می باشند که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و می تواند در برابر ضربه ها نیز مقاوم تر باشد . بدنه این استخر ها نیز ضدآب است و کیفیتی مطلوب را دارد . 

تفاوتی که استخر های ایزی ست بادی با استخر های بادی معمولی دارد این است که ساختار آن ها باعث می شود که عمق بیشتر و ظرفیت بالاتری نیز داشته باشند ، برای همین اگر به ظرفیت این استخر بادی توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که لیتر زیادی در آن جای خواهد گرفت . از دیگر مزیت های استخر بادی کودک طرح کیتی می توان به یک مورد مهم دیگر یعنی راه اندازی بسیار ساده آن اشاره کرد . در حالت معمول بیشتر استخر های بادی در راحت ترین حالت های خود راه اندازی می شوند ، ولی این استخر بادی بسیار راحت تر است ، برای اینکه تنها لبه آن به صورت بادی ساخته شده است و شما نیز باید تنها این بخش را راه انداز کنید ، پس از آن تنها نیاز خواهد بود که استخر را با آب پر کنید تا به صورت اتوماتیک شارژ شده و بتواند شرایط را برای تفریحات شما فراهم کند . حتی با استفاده از یک پمپ باد دستی کوچک نیز این لبه بادی را می توانید راه اندازی کنید . 

استخر بادی کودک طرح کیتی دخترانه

در میان تمامی انواع استخر های بادی کودک، استخر هایی که دارای طراحی های ساده و کوچک باشند، از محبوبیت بیش تری برخوردار هستند. دلیل این امر قابلیت استفاده در فضاهای محدود و قیمت مناسب این گونه استخر های بادی می باشد. استخر های بادی دارای انواع مختلفی می باشند که برخی صرفا برای دختران و گروهی تنها برای پسران کاربرد دارند. البته در این میان تعداد زیادی نمونه از این محصولات موجود است که برای هر دو گروه مناسب می باشد. استخر بادی کودک طرح کیتی یک استخر بادی با طراحی ابتدایی و ساده و رنگ و نقشی دخترانه می باشد که در سایت اینتکس تهران به فروش می رسد. در ادامه این استخر بادی را به طور کامل معرفی می کنیم. 


ساختمان ساده و طراح جذاب

این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است. کفی استخر بادی بسیار نرم و راحت می باشد که کوچک ترین آسیبی به بدن کودک وارد نمی کند. دیواره استخر بادی نیز از ارتفاع متعادلی بهره مند است و خیال شما را از بابت افتادن کودک در استخر بادی آسوده می کند. این استخر بادی از بهترین نوع استخر های بادی گرد می باشد. لبه دیواره استخر بادی دارای یک حلقه بادی ضخیم بوده که شکل جالبی به استخر داده است. این حلقه بادی از یک دریچه باد مجزا برای باد کردن برخوردار است. بدنه استخر بادی به رنگ صورتی زیبایی می باشد. بر روی آن تصاویر شخصیت جذاب کیتی نقش بسته است که مورد علاقه تمامی کودکان و دختران می باشد. دختران با دیدن این استخر زیبا به وجد آمده و به بازی کردن ترغیب می شوند. 


پارامتر های ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی دارای قطر 183 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر است. استخری با این ابعاد قادر است 886 لیتر آب را در خود جای دهد. با توجه به ابعاد این استخر بادی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال مناسب می باشد و کودک تا سنین نوجوانی به راحتی می تواند در این استخر بادی به بازی بپردازد. هم چنین استخر بادی برای استفاده چند کودک هم زمان نیز مناسب می باشد. این استخر بادی از وزنی 4 کیلوگرمی برخوردار است که به سادگی می توان آن را حمل کرد. 


کیفیت بدنه استخر بادی 

این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده منعطف می باشد که رویه ای از الیاف شمعی آن را پوشش داده است. این نوع بدنه وزن کمی داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. هم چنین قابلیت استفاده در فضاهای بیرون از منزل و نور مستقیم خورشید را دارا می باشد. دماهای مختلف آب نیز به کیفیت استخر بادی آسیبی وارد نمی کنند. این استخر بادی از طول عمر زیادی برخوردار می باشد و نیاز شما را از بابت خرید استخر بادی جدید برطرف می کند. برای حفظ کیفیت استخر بادی کافی است نکات نگه داری را رعایت بفرمایید. پس از راه اندازی استخر بادی برای جابه جایی آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و استخر بادی را در فضاهای ناهموار بر روی زمین نکشید. استخر بادی را در نزدیکی آتش برپا نکنید. مراقب کودک باشید تا اشیای تیزرا به بدنه نزدیک نکند. 


راه اندازی استخر بادی

برای راه اندازی این محصول در فضاهای بیرون از منزل باید محیطی را انتخاب کنید که کاملا هموار باشد و سنگ و چوب های تیز بر روی زمین نباشد. استخر بادی را از بسته بندی خارج کنید و بر روی زمین پهن نمایید. برای راه اندازی این محصول، تولید کننده یک پمپ دستی در بسته بندی قرار داده است تا بدون نیاز به خرید تجهیزات دیگر، بتوانید استخر بادی را در زمانی کوتاه برپا کنید. این استخر بادی راه اندازی بسیار ساده ای داشته و در زمان بسیار کوتاهی آماده استفاده می شود. هم چنین به همراه این محصول یک بسته برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما نیز وجود دارد.


راهنمای خرید

استخر بادی کودک طرح کیتی را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران و از طریق سایت اینتکس تهران تهیه نموده و درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
گرد
ظرفیت آب
886 لیتر
قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC با الیاف شمعی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
سایر ویژگی ها
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
مناسب کودکان و نوجوانان
طراحی و رنگبندی داخلی شاد
وزن
4 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...