استخر بادی فانتزی کودک طرح دلفین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک فانتزی فوق با طراحی بدنه ای الهام گرفته شده از دریا ، زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را دارد . این استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد فضای مورد نیاز برای آب تنی و بازی کودک درون آب را به خوبی فراهم می آورد . استفاده از این استخر بادی در خانه به راحتی و با صرف هزینه بسیار اندک می تواند استخر را به خانه شما بیاورد و قابل استفاده توسط کودکان قرار بگیرد . این استخر بادی ساخته شده از بهترین متریال موجود در ساخت محصولات بادی یعنی وینیل با ضمامت لایه های 0.25 میلی متری می باشد که در استخرهای بادی بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد و کیفیتی فراتر از استاندارد را در اختیار شما قرار می دهد . اما در بخش کف استخر که در تماس دائم با بدن افراد است از وینیل دو لایه استفاده شده است تا خیال شما را از بابت مقاومت محصول بیش از پیش راحت کند . حجم آب داخلی این محصول 360 لیتر می باشد که برای خالی کردن آب داخلی این استخر بادی در بخشی از بدنه دریچه تخلیه قرار گرفته است که به وسیله آن می توانید آب را به مسیر دلخواه هدایت کنید . وزن این استخر بادی بسیار سبک و برابر با 1.3 کیلو گرم است که نشان از جا به جایی راحت آن دارد و علاوه بر آن باید گفت که به هنگام خالی شدن باد این محصول ، حجم بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را پس از استفاده ای گوشه از خانه قرار دهید . برای خرید استخر بادی کودک زیبای معرفی شده می توانید همین حالا از طریق نمایندگی اینتکس تهران سفارش خود را ثبت کنید . 

شاید بتوان گفت که هر استخر بادی دارای طراحی فانتزی و منحصر به فرد است ، ولی اگر بخواهیم به صورت عمیق تر به طراحی و ساخت این استخر بادی فانتزی طرح دلفین نگاهی بیاندازیم ، می توان گفت که این استخر بادی دارای یک ویژگی فوق العاده بوده و آن هم وجود کف جالب استخر است که شبیه به حباب ساخته شده است . اگر به کف این استخر که به صورت بادی است و سایر استخر های بادی که دارای کف بادی هستند نگاهی بیاندازید ، متوجه خاص بودن این استخر نسبت به سایر مدل ها خواهید شد ، این محصول به شکلی متفاوت طراحی شده است و برجستگی های آن نا منظم است که جلوه زیبا تر و فانتزی تری را به استخر بادی بخشیده است . همچنین کف و دیواره های استخر رنگ آبی خاصی دارد که در زمان پر شدن با آب جذابیت آن چند برابر خواهد شد . 

در بدنه بیرونی استخر بادی نیز طراحی آبزیان وجود دارد که می توان انواع ماهی های رنگی ، لاکپشت و ... را مشاهده کنید . این طراحی می تواند کودکان را بیشتر به آب بازی و آب تنی سوق دهد . قطری که استخر بادی فانتزی کودک طرح دلفین دارد ، قطری 120 سانتی متری می باشد ، این قطر یک قطر فوق العاده برای استخر محسوب شده به دلیل اینکه شما می توانید آن را در صورت داشتن فضای کافی در داخل حمام راه اندازی کنید . به همین دلیل است که گفته می شود استخر بادی یک استخر فوق العاده برای شما و کودکتان خواهد بود . از آن جایی که برند تولید کننده این استخر بادی ، برند اینتکس می باشد ، شما باید از نظر کیفیت نیز اطمینان کاملی را از این استخر بادی داشته باشید . 

  • قطر : 120  سانتی متر
  • ارتفاع : 42 سانتی متر
  • ظرفیت : 360 لیتر
  • وزن : 1.39 کیلو گرم

استخر بادی فانتزی کودک طرح دلفین یکی از جدیدترین استخرهای بادی فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارد توانسته است فروش بالایی را به خود اختصاص داده و نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید . این استخر بادی برای کودکان بالای دو سال ساخته شده است و البته با توجه به قد کودک خود و عمق آبی که برای استخر در نظر گرفته شده است می توانید اجازه استفاده از استخر را به کودکان بدهید . خرید استخر بادی کودک می تواند برای کودک شما تابستانی هیجان انگیز را رقم بزند و خاطرات فراموش نشدنی از کودکی ساخته شود پس اگر قصد دارید تا نقد و برسی این محصول را بخوانید در ادامه این مسیر همراه ما باشید .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید بدنه این استخر به صورت گرد می باشد و قطر 120 سانتی متری برای آن در نظر گرفته شده است که البته لازم به ذکر است این استخر در سه سایز مختلف تولید شده است و باعث می شود تا بتوانید با توجه به ابعادی که در محیط خانگی خود در اختیار دارید دست به خرید سایز مورد نظر بزنید . بر روی بدنه بیرونی این محصول از طرح های فانتزی اقیانوس استفاده شده است که آبزیان دریایی به ویژه دلفین در آن به خوبی به چشم می خورد و به همین دلیل نام این استخر بادی را طرح دلفین گذاشته ایم . اما یکی از بخش های مهم هر استخر بادی می تواند طراحی دیواره ها باشد ، دیواره ای که در این استخر بادی به صورت ساختار طبقه ای شکل ساخته شده است و باعث شده تا افزایش استحکام را داشته باشیم و علاوه بر آن کنترل فشار آب و همچنین کودکانی که درون استخر آب تنی می کنند بسیار راحت تر صورت بگیرد . هر کدام از این لایه ها توسط دریچه های مخصوص به خود باد می شوند و باد کردن استخر در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای صورت می گیرد .

کف این استخر بادی کودک نیز به صورت بادی ساخته شده است و با توجه به این امر می توانیم بگوییم در تست های صورت گرفته فشار بسیار کمتری به بدن کودک در هنگام آب تنی وارد می شود و حس خوشایندی به کودک منتقل می شود و خستگی وی به شدت کاهش پیدا می کند . کف این استخر نیز دارای دریجه باد مخصوص خود می باشد و این مجزا بودن بدنه استخر باعث می شود تا در صورت بروز مشکل در یکی از لایه ها ، لایه های دیگر بدون نقص بتوانند به کار خود ادامه دهند . اما طراحی ساختاری بی عیب و نقص کافی نیست و برای ساخت یک استخر درجه یک باید از متریال درجه یک نیز استفاده شود ، جایی که برند سازنده از پی وی سی یا همان وینیل چرمی استفاده کرده است و به صورت تک لایه در دیواره ها و به صورت دو لایه در کف استخر از آن کمک گرفته است . وینیل استفاده شده در ساخت بدنه این استخر دارای ضخامت لایه ای 0.25 میلیمتر می باشد که ضخامت بالایی را تجربه می کند و استحکام آن در شرایط محیطی مختلف ایده آل می باشد .

حجم آبی که درون این استخر جای می گیرد 360 لیتر است ، باید توجه داشته باشید که آب را به صورت صد در صدی نباید درون این استخر پر کنید و بهتر است از ظرفیت نود درصدی استخر استفاده کنید تا بهترین عملکرد را از محصول شاهد باشید . یکی از مزیت های این استخر بادی وزن کم آن می باشد که بالغ بر 1.2 کیلو گرم است و باعث می شود تا بسیار راحت بتوانید آن را جا به جا کرده و به همراه خود داشته باشید . برای خرید استخر بادی کودک می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...