استخر بادی لوبیایی طرح دار

bestway 54136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 556 لیتر
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 157 سانتی متر
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل لوبیایی طرح دار از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که در ساخت انواع محصولات بادی تجربه بسیاری دارد و توانسته است نظر خریداران را جلب کند.

استخر بادی کودک مدل لوبیایی طرح دار از سری محصولات شرکت بزرگ بست وی می باشد که در ساخت انواع محصولات بادی تجربه بسیاری دارد و توانسته است نظر خریداران را به خود و تولیداتش جلب کند. این استخر در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و درای ابعاد مناسبی می باشد ، طول این مبل 280 سانتی متر ، عرض آن 157 سانتی متر و ارتفاع استخر 46 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد این استخر بادی ظرفیت 556 لیتر آب را دارا است. دارا بودن کف طرح دار و بادی با مقاومت بالا ، دارا بودن وزن پایین 1.5 کیلوگرم ، مناسب سنین بالای 3 سال بودن از سایر ویژگی های استخر بادی طرح لوبیا می باشد. 

این استخر بادی بچگانه لوبیایی شکل می تواند بهترین وسیله آب تنی در محیط های خانگی و یا در سفرهای شما باشد که راه اندازی آن به سادگی توسط یک پمپ باد دستی و یا برقی در مدت زمان چهار دقیقه ای صورت می گیرد . طراحی زیبا و جذاب این استخر بست وی می تواند توجه هر کودکی را به خود جلب نماید ، جایی که علاوه بر طراحی سه رنگ دیواره ها از کف بادی رنگی استفاده شده است تا جذابیت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . ابعاد این استخر به صورت عرضی و به خصوص طولی بزرگ می باشد و به همین خاطر به راحتی می تواند مورد استفاده سه الی چهار کودک قرار بگیرد .

رده سنی استفاده از این استخر بادی برای کودکان بالای سه سال توسط برند بست وی اعلام شده است که البته با توجه به ارتفاع 46 سانتی متری که دارد بسته به قد کودک خود می توانید از آن بهره مند شوید . وزن این محصول یک و نیم کیلو گرم می باشد و در حالت بسته بندی بسیار جمع و جور است و علاوه بر اشغال فضای بسیار کمی از محیط های خانگی می توانید آن را در سفر ها نیز به همراه خود داشته باشید . در بخش دیواره های این محصول از پی وی سی تک لایه چرمی رنگی و در بخش کف از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است که بهترین و مقاوم ترین ترکیب برای ساخت استخر های بادی می باشد .

استخر بادی کودک مدل لوبیایی طرح دار


تمام تلاش ما در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران بر این می باشد که خریدی لذت بخش و آسان را برای شما فراهم کنیم. در این مرکز تمامی محصولات بادی با بهترین کیفیت ها و بالاترین تنوع موجود است و شما می توانید به راحتی با توجه به نیاز خود، محصول بادی مورد نظر خود را جست و جو کرده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. استخر های بادی نیز از سری این محصولات می باشند. در این مرکز استخر های بادی با بالاترین تنوع موجود هستند. این استخر ها برای تمامی گروه های سنی تولید شده اند و برای کودکان و بزرگسالان موجود می باشند. استخر بادی لوبیایی طرح دار یکی از انواع استخر های بادی مخصوص کودکان می باشد که با طراحی زیبا و جذاب توانسته به فروش بالایی برسد. در ادامه به معرفی سایر مشخصات این محصول بادی می پردازیم.


طراحی ظاهری جذاب

این استخر بادی کودک دارای فرمی به صورت بیضی می باشد که از کناره ها دارای انحنا بوده و شکلی همانند لوبیا به خود می گیرد. این استخر بادی دارای کفی بادشو می باشد که به صورت طبی است. انعطاف بالای این کفی ایمنی کودک را تأمین کرده و کودک به راحتی می تواند به بازی بپردازد. هم چنین در صورت افتادن کودک در کف استخر، بدن او دچار آسیب نمی شود. کفی این استخر بادی به صورت طرح دار می باشد که دارای رنگ زمینه تیره بوده و طرح های رنگارنگی بر روی آن وجود دارد. دیواره استخر بادی به صورت دولایه می باشد. این دیواره از دو حلقه بادی تشکیل شده است که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند. هر یک از این حلقه ها دریچه باد مجزا دارند. لایه پایین به رنگ طوسی بوده و لایه بالایی به رنگ سفید است. دیواره استخر بادی به صورت ضخیم می باشد که ایمنی کودک را بالاتر می برد. لبه دیواره استخر بادی نیز به رنگ قرمز است. این استخر بادی رنگ و طراحی اسپرت داشته که در عین سادگی، بسیار جذاب و شیک می باشد. 


استخری مناسب برای تمامی گروه های سنی

این استخر بادی بچه گانه دارای ابعاد بزرگی می باشد. ابعادی با مشخصات طول 280 سانتی متر و عرض 157 سانتی متر و ارتفاع 46 سانتی متر استخر را تشکیل داده اند. این استخر بادی برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب بوده و هم چنین تمامی گروه های سنی اعم از خردسالان و بزرگسالان می توانند از آن استفاده نمایند. به دلیل ضخامت دیواره، این استخر بادی برای تکیه دادن مناسب می باشد و سالمندان به جهت مصارف آب درمانی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. این استخر بادی ظرفیتی برابر با 556 لیتر آب را دارا است و وزنی کم تر از دو کیلوگرم دارد. 


موارد استفاده

این استخر بادی به دلیل ابعاد بزرگ برای استفاده در بازی های دسته جمعی کودکان مناسب می باشد. این استخر بادی برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. استخر بادی لوبیایی با هر محیطی سازگار بوده و استفاده از این استخر بادی در برابر آفتاب، مشکلی برای بدنه ایجاد نمی کند. استخر بادی لوبیایی را می توانید در هر محیطی که مایل بودید راه اندازی نمایید. برای این کار، کافی است محیطی را انتخاب کنید تا سنگ و چوب های تیز نداشته باشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و به کمک یک پمپ باد دستی استخر بادی را در زمانی کوتاه راه اندازی نمایید. برای جابه جایی استخر بادی باید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. کشیدن استخر بادی بر روی زمین ممکن است بدنه را دچار آسیب کند.


کیفیت ساخت

استخر بادی کودک لوبیایی دارای طول عمر بالایی می باشد و این طول عمر بالا، حاصل استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید استخر بادی است. این استخر بادی دارای آخرین استانداردهای روز دنیا بوده و توسط بهترین فناوری های دنیا ساخته شده است. این استخر بادی دارای رویه طرح چرم بوده که مقاومت بدنه را بالاتر می برد. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی لوبیایی طرح دار با قیمتی ارزان می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. هم چنین می توانید وارد سایت فروشگاهی اینتکس تهران شده و استخر بادی را به صورت آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت
556 لیتر
طول
280 سانتی متر
عرض
157 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای کف طرح دار
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...