استخر بادی کودک سایز متوسط سه لایه

کد : intex 58446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 481 لیتر
  • قطر: 147 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک ساده سه لایه آبی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از زیبایی منحصربه فرد و ویژگی های بسیاری بهره می برد و با توجه به ظاهر ساده ای که دارد نظر عمده مشتریان را به خود جلب می کند. استخر بادی متوسط ۳ لایه اینتکس رنگ آبی  یکی از بهترین استخر های بادی برای کودکان به شمار می رود این استخر بادی با بدنه pvc لایه های سه طبقه بادی تشکیل شده است که با پمپ دستی باد می توانید آن را در کمتر از دو دقیقه باد کرده و راه اندازی کنید و هنگام استفاده از این استخربادی مراقب اشیاء نوک تیز باشید جهت خرید این محصول در قسمت تماس با ما تلفن فروشگاه را برداشته و آن را به صورت تلفنی سفارش دهید

استخر بادی کودک ساده سه لایه آبی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از زیبایی منحصربه فرد و ویژگی های بسیاری بهره می برد و با توجه به ظاهر ساده ای که دارد نظر عمده مشتریان را به خود جلب می کند. این استخر بادی در نوع گرد و با ابعاد مناسب طراحی تولید شده است قطر این استخر 147 سانتی متر و ارتفاع این استخر 33 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد ظرفیت 481 لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی رنگی و جنس کف استخر نیز از پی وی سی دولایه می باشد که باعث مقاومت بالا نیز در این استخر شده است. 

این مدل از نمونه استخر های بادی است که در چند سایز دیگر نیز ساخته شده است . معمولا استخر های بادی ساخته شده به صورت تک سایز بوده و از همان طراحی می توانید یک سایز را انتخاب کنید . ولی این استخر بادی کودک سه لایه دارای سایز بندی است و شما می توانید آن طور که دوست دارید ، استخر های بادی را خریداری کنید . از جمله ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به طراحی سه لایه آن اشاره کرد . این سه لایه که در واقع به همان سه حلقه قرار گرفته بر روی یکدیگر اشاره دارد ، می تواند استخر بادی شما را بسیار مقاوم تر از همیشه کند . تا کودکان بتوانند بدون مشکل بازی و تفریحات خوبی را برای خود داشته باشند . این استخر بادی کودک تنها در رنگ آبی ساخته شده است و تک رنگ است ، عمدتا استخر های بادی و هر استخر دیگری به صورت آبی رنگ ساخته می شود تا آب داخل آن آبی تر از همیشه دیده شود و جذابیت های خوبی را از خود نشان دهد . 

برای راه اندازی و استفاده از این استخر بادی می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید ، از آن جایی که سایز این استخر بادی متوسط است ، اصلا نیازی نیست که از پمپ های باد قدرتمند استفاده کنید و تنها یک پمپ باد دستی می تواند کار شما را راه بیاندازد . ظرفیت این استخر بادی نیز بسیار بالا نیست و می تواند ظرف مدت زمان کوتاهی استخر را با آب پر کرده و شرایط را برای بازی کودکان فراهم کنید . توجه داشته باشید که برای پر کردن استخر تنها نیاز است که 90 درصد استخر را پر کنید و حتما نیاز نیست که استخر را لب به لب پر کنید . برای اینکه از اسیب رسیدن به استخر بادی خود جلوگیری کنید ، بهترین کار این است که از زیرانداز استفاده کنید و استخر را روی آن قرار بدهید تا هیچ صدمه ای از سوی سنگ ریزه ها و شاخ و برگ درختانی که ممکن است بر روی زمین باقی به بماند ، به بدنه و کف استخر وارد نشود .

این استخر همانطور که از نامش مشخص است و پیش تر اشاره شد ، به صورت مربعی ساخته شده است و طول اضلاع آن برابر است . اندازه هر ضلع این استخر بادی 147 سانتی متر می باشد و می تواند گفت که مساحت استخر نیز در واقع 147 سانتی متر مربع می باشد ، برای همین نیز شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید . در واقع کودکان آزادانه و به همراه دوستان خود می توانند از این استخر بادی کودک دوست داشتنی و طرح دار استفاده کنند . منظور از طرح دار بودن استخر بادی ، وجود طرح ماهی ها و جلبک های دریایی است که در بدنه این استخر بادی نقش بسته است . این طرح ها توانسته اند که به زیبایی استخر بادی بیافزاید و آن را بیش از پیش به یک استخر بادی محبوب تبدیل کند . برای همین است که بسیاری از کودکان به دنبال استخر هایی هستند که دارای بدنه طرح دار و دوست داشتنی باشد تا آن ها را تشویق به بازی و تفریح کند . 

از مزیت های دیگر و بسیار خوب استخر بادی مربعی طرح دار کودک می توانیم به داشتن کف بادی اشاره کنیم ، داشتن کف بادی می تواند برای کودکان بسیار مسئله مهم و خوبی باشد . برای اینکه کودکان بیشتر در حالت نشسته از استخر ها استفاده می کنند ، این کف بادی می تواند سطحی نرم را در اختیار آن ها قرار دهد تا بتوانند به راحتی استخر را مورد استفاده قرار بدهند و برای مدت های طولانی از استخر استفاده کنند ، در ضمن این طراحی می تواند از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری کند . همانطور که مشخص است ، این استخر در داخل خود آب داشته و ممکن است کف آن برای کودکان تا حدودی لغزنده تر باشد ، برای همین است که این کف بادی به دلیل برجستگی های خود می تواند سطح لغزنده بودن استخر را کم کند و حتی بتواند در صورت برخورد کودکان با کف ، از اسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کند .  

استخر بادی کودک متوسط سه لایه 

از میان تنوع بسیار بالای طراحی و رنگ در استخر های بادی، استخر های بادی نسل اول همواره از محبوبیت و استقبال زیادی برخوردار هستند. این استخر های بادی با ساختمان ساده و رنگ های زیبا و فانتزی، مورد علاقه تمامی کودکان در هر دوره از زندگی می باشند. استخر های بادی نسل اول به دلیل کاربردی بودن و نیاز فضای کم برای راه اندازی دارای محبوبیت بالایی می باشند. استخر بادی متوسط سه لایه یک استخر بادی با ساختمان ابتدایی و ساده است که در ادامه به معرفی مشخصات آن می پردازیم. 


طراحی ساختمان ساده 

این استخر بادی کودک به صورت گرد ساخته شده است. کفی استخر بادی به صورت دولایه طراحی شده است و از استحکام خوبی برخوردار می باشد. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است و هر یک از لایه های دیواره دارای دریچه باد جداگانه می باشند. لایه های دیواره همانند حلقه های بادی بزرگی هستند که بر روی یکدیگر متصل شده اند. با وجود این دریچه های باد مجزا، در زمان تخلیه باد استخر، این کار با سرعت زیادی انجام می شود. این استخر بادی به صورت تک رنگ می باشد و بدنه و کفی استخر به رنگ آبی تیره است. 


کاربردهای بی نظیر استخر بادی

این استخر بادی جزو پرکاربردترین انواع این محصولات به شمار می رود. استخر بادی متوسط برای استفاده در مسافرت ایده آل می باشد. زیرا این استخر بادی در حالت بسته یندی فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی در خودرو جای می گیرد. هم چنین راه اندازی آن بسیار ساده می باشد و در زمان کوتاهی برپا می شود. وزن این استخر بادی نیز کم بوده و به همین دلیل در هر فضایی می توانید آن را به همراه خود برده و حمل کنید. از دیگر موارد استفاده این محصول، استفاده از آن به عنوان وان بادی است. این استخر بادی با توجه به ابعاد مناسبی که دارد قابلیت استفاده و قرار گرفتن در حمام را دارا می باشد. با قرار دادن این استخر بادی در حمام می توانید زمانی که کودک مشغول به بازی می باشد به استحمام او بپردازید. با این کار فضای حمام را برای کودک لذت بخش کرده و او را به استحمام ترغیب می کنید. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ در اتاق کودک نیز استفاده نمایید. شما می توانید توپ های رنگی بدون پلیسه را با کیفیتی عالی از سایت اصلی اینتکس تهران خریداری کنید. 


اندازه های ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی کودکانه دارای قطر 147 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر می باشد. استخر بادی سه لایه برای استفاده کودکان بالاتر از یک سال طراحی شده است و کودکان تا سنین 6 سالگی می توانند در آن به بازی بپردازند. وزن این استخر بادی معادل 2 کیلوگرم می باشد و به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرد. این استخر بادی گنجایش 481 لیتر آب را دارد. 


کیفیت استخر بادی 

این محصول از بهترین نوع وینیل ساخته شده است که از مرغوب ترین نوع مواد اولیه در تولید محصولات بادی می باشد. به دلیل استفاده از این نوع جنس در تولید استخر بادی، این محصول از وزن کمی بهره مند است. هم چنین استخر بادی مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد. این استخر بادی انعطاف بالایی داشته و ضربه های وارد شده را دفع می کند. بدنه استخر بادی در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم می باشد و می توان از این محصول در فضاهای باز استفاده کرد. استخر بادی دارای طول عمر بالایی می باشد و به سادگی دچار آسیب و پارگی نمی شود. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه استخر بادی می توانید جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


راهنمای خرید

استخر های بادی بچه گانه دارای انواع گوناگونی می باشند که تمامی این نمونه ها با بالاترین تنوع در سایت اینتکس تهران موجود هستند. شما با مراجعه به این سایت می توانید استخر بادی مورد نیاز خود را جستجو کرده و خریداری نمایید. استخر بادی متوسط سه لایه نیز از بهترین تولیدات شرکت اینتکس بوده و در سایت اینتکس ایران در تهران با قیمتی ارزان به فروش می رسد.

نوع
گرد
ظرفیت آب
481 لیتر
قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان وان
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
وزن
2 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...