استخر بادی مربعی طرح دار کودک

کد : bestway 52192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 265 لیتر
  • طول: 147 سانتی متر
  • عرض: 147 سانتی متر
2,230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی شکل با طرح موجودات دریایی قابل استفاده به عنوان استخر توپ برای کودکان و و حجم کم جهت جابجایی و ابعاد مناسب برای استفاده 2 نفر ، یک استخر بادی مربع زیبا برای کودکان و بزرگسالان با بهترین قیمت و کیفیت و ظاهر بسیار زیبا همراه با قیمت ارزان در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، محصول شرکت بست وی با کف باد شو و نرم برای راحتی بیشتر کودکان جهت خرید این استخر بادی به قسمت تماس با ما مراجعه بفرمایید

استخر بادی مربعی طرح دار کودک از سری استخر های بادی تولید شده  توسط شرکت بست وی میباشد که ساختار مربعی شکل آن از اقدامات جالب در طراحی ظاهر آن میباشد که امکان استفاده به عنوان استخر توپ از آن وجود خواهد داشت. این استخر ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از طرح موجودات دریایی در قسمت بیرونی بدنه بهره مند می باشد.وزن پایین این محصول یکی از مزیت های آن محسوب میشود که در حالت بسته بندی بسیار کم حجم میباشد و میتوانید آن را با خود حمل کنید و به راحتی آن را جابجا کنید. این استخر قابلیت نصب سایه بان مخصوص خود را بر روی بدنه اصلی داشته و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فضای باز به عنوان تفریحات آبی باشد. از ویژگی های بسیار خوب این استخر بادی کودک داشتن کف بادی برای ایجاد سطحی راحت برای تفریحات آبی می باشد. این استخر از وزن و حجم بسیار مناسبی برخوردار بوده که امکان حمل و راه اندازی آسوده تری را برای مصرف کنندگان در بر خواهد داشت. 

این استخر همانطور که از نامش مشخص است و پیش تر اشاره شد ، به صورت مربعی ساخته شده است و طول اضلاع آن برابر است . اندازه هر ضلع این استخر بادی 147 سانتی متر می باشد و می تواند گفت که مساحت استخر نیز در واقع 147 سانتی متر مربع می باشد ، برای همین نیز شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید . در واقع کودکان آزادانه و به همراه دوستان خود می توانند از این استخر بادی کودک دوست داشتنی و طرح دار استفاده کنند . منظور از طرح دار بودن استخر بادی ، وجود طرح ماهی ها و جلبک های دریایی است که در بدنه این استخر بادی نقش بسته است . این طرح ها توانسته اند که به زیبایی استخر بادی بیافزاید و آن را بیش از پیش به یک استخر بادی محبوب تبدیل کند . برای همین است که بسیاری از کودکان به دنبال استخر هایی هستند که دارای بدنه طرح دار و دوست داشتنی باشد تا آن ها را تشویق به بازی و تفریح کند . 

از مزیت های دیگر و بسیار خوب استخر بادی مربعی طرح دار کودک می توانیم به داشتن کف بادی اشاره کنیم ، داشتن کف بادی می تواند برای کودکان بسیار مسئله مهم و خوبی باشد . برای اینکه کودکان بیشتر در حالت نشسته از استخر ها استفاده می کنند ، این کف بادی می تواند سطحی نرم را در اختیار آن ها قرار دهد تا بتوانند به راحتی استخر را مورد استفاده قرار بدهند و برای مدت های طولانی از استخر استفاده کنند ، در ضمن این طراحی می تواند از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری کند . همانطور که مشخص است ، این استخر در داخل خود آب داشته و ممکن است کف آن برای کودکان تا حدودی لغزنده تر باشد ، برای همین است که این کف بادی به دلیل برجستگی های خود می تواند سطح لغزنده بودن استخر را کم کند و حتی بتواند در صورت برخورد کودکان با کف ، از اسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کند . 

استخر بادی مربعی طرح دار کودک

استخر های بادی تولید شده برای رده سنی کودک و نوجوان اغلب دارای طراحی بدنه های فانتزی با رنگبندی شاد بوده که بر اساس علایق این گروه سنی انتخاب شده است. از طرفی شرکت بست وی این گروه از محصولات را بر اساس استاندارد های جهانی تولید کرده تا ایمنی کودک در زمان استفاده حفظ شود. با در نظر گرفتن این موارد مهم و اساسی بوده که ما به شما استفاده از استخر بادی مربعی طرح دار کودک توصیه می کنیم. در ادامه این مطلب می توانید تحلیل کامل ساختار این استخر بادی را برای کسب تجربه یک خرید آنلاین مطمئن مشاهده کنید.

استخر بادی مربعی طرح دار کودک | اینتکس


مشخصات فنی استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر بالای آن نداشته و محصول سال های طولانی قابلیت استفاده داشته باشد. مهم ترین پارامتر برای حفظ طول عمر محصولات بادی به خصوص استخر بادی مربوط به بخش جنس بدنه و کیفیت این قسمت است. بر همین اساس می توان گفت استخر بادی مربعی طرح دار کودک یکی از باکیفیت ترین تولیدات کارخانه بست وی برای کودکان و نوجوانان می باشد. این استخر بادی بدنه مقاوم باداوم داشته و در اثر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی نظر آفتاب شدید تابستان و یا حتی دماهای مختلف آب همچنین در اثر راه اندازی و جمع اوری مدوام دچار اسیب نمی شود.

زیرا بدنه اصلی این استخر بادی کودک از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طرح چرم طراحی و تولید شده است. این جنس بدنه طول عمر بالای این استخر بادی کودک را به طور کامل می تواند تضمین کند. بخش کناری این استخر بادی کودک که شامل طرح و دیواره ها بوده از نوع وینیل طرح دار می باشد. همچنین کف استخر بادی کودک از باکیفیت ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل دولایه با خاصیت بادشو است. کف دولایه به این دلیل انتخاب شده که این قسمت همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. نوع باد شو برای بخش کف نیز می تواند راحتی و ایمنی کودکان را فراهم کرده و از سوی دیگر موجب افزایش چشمگیر طول عمر استخر بادی مربعی طرح دار کودک خواهد شد.

استخر بادی مربعی طرح دار کودک | نمایندگی اینتکس

یکی دیگر از مهم ترین موارد در زمان مشخصات فنی استخر بادی مربوط به بخش ابعاد و ظرفیت داخلی استخر می باشد. ظرفیت استخر بادی به دلیل امکان صرف جویی در مصرف آب هموار حائز اهمیت بوده است. استخر بادی مربعی طرح دار کودک یک محصول مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان داشته و برابر با 147 سانتی متر بوده اما ارتفاع آن تنها 30 سانتی متر عنوان می شود. این میزان ابعاد بدنه می تواند تا 265 لیتر آب را در خود جای داده و میزان نسبتا کمی بوده که در هزینه شما کاهش قابل قبولی ایجاد خواهد کرد.

در داخل بسته بندی استخر بادی مربعی طرح دار کودک یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده است. همانطور که گفته شده این استخر بادی کودک طول عمر بسیار بالایی داشته ، اما ممکن بوده در اثر استفاده نادرست و هرنوع حادثه ای این بدنه دچار آسیب از جمله سوراخی شود. شما با استفاده از این برچسب تعمیرات می توانید بدنه استخر بادی کودک را رفوه کرده و از گسترش پارگی در بخش های مختلف جلوگیری کنید.


راه اندازی استخر بادی کودک

راه اندازی لوازم بادی از جمله استخر بادی مربعی طرح دار کودک نیاز به زمان و انرژی کم داشته به همین دلیل بوده که گفته می شود این استخر بادی کودک در زمانی کمتر از 3 دقیقه برای استفاده شما آماده خواهد بود. تنها کافی بوده این استخر بادی را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح کاملا باز کنید. بر روی بدنه محصول مجموعا تعداد 3 عدد دریچه باد اختصاصی تعبیه شده که شامل دولایه دیواره و یک بخش کف آن است. شما برای باد کردن این استخر بادی نیاز به تهیه پمپ باد دستی و یا برقی مخصوص لوازم بادی خواهید داشت. بعد از باد شدن بدنه تنها کافی بوده آب را به داخل مخزن اصلی ریخته تا کودک به تفریح بپردازد.


خرید استخر بادی کودک

اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی مربعی طرح دار کودک را با مناسب ترین قیمت و کیفیت دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت فروشگاهی intex اقدام به سفارش آنلاین در سراسر ایران نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
265 لیتر
طول
147 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای چند دریچه باد مجزا
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین کودکان و خردسالان
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
وزن
3.1 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...