استخر بادی مربعی کودک هواپیما

کد intex 57102NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • ظرفیت آب: 57 لیتر
  • طول: 85 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی کودک هواپیما از سری استخر های جدید و زیبای شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد و توانسته است با طراحی فوق العاده ای که دارد نظر مشتریان را به خود جلب کند.

استخر بادی کودک مربعی کودک هواپیما از سری استخر های جدید و زیبای شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد و توانسته است با طراحی فوق العاده ای که دارد نظر مشتریان را به خود جلب کند. ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد ، طول و عرض استخر بادی 85 سانتی متر و ارتفاع آن 23 سانتی متر می باشد که با توجه به همین ابعاد ظرفیت 57 لیتر آب را نیز دارا می باشد. این استخر دارای کف بادی نیز می باشد که باعث افزایش مقاومت در این محصول شده است. وزن این استخر نیز 2 کیلوگرم و قابل توجه است.  استخر بادی توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده که کف آن به صورت باد شونده است و برای بدن کودک بسیار مفید می باشد زیرا در هنگام استفاده از آن بدن کودک با زمین برخوردی نداشته و محافظی شبیه به تشک زیرا این استخر بادی طراحی شده است و با باد کردن آن می توانید نرمی و راحتی را برای کودک خود به ارمغان بیاورید  سایز این استخر بادی کودک کوچک بوده و داخل حمام به راحتی جا می شود شما می توانید داخل این استخر آب گرم ریخته تا کودکتان از آن لذت ببرد قیمت این محصول بسیار ارزان بوده و به راحتی در دسترس شما می باشد برای خرید این استخر بادی کودک  آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تهران تماس حاصل نمایید . 

این استخر بادی یکی از جمع و جور ترین استخر های بادی ساخته شده است که برای کودکان می تواند یک استخر دوست داشتنی و فوق العاده باشد . از آن جایی که طراحی این استخر به صورت هواپیما است ، شاید بیشتر از هر کسی برای استفاده پسران مناسب باشد . چرا که آن ها بیشتر به این نوع استخر های بادی و طرح ها علاقه پیدا می کنند . همچنین این ابعاد به شما اجازه می دهد تا بسیار آزادانه تر و بهتر بتوانید استخر های بادی را آن طور که دوست دارید با خود به سفر برده و در هر جایی از آن استفاده کنید . این استخر بادی می تواند یک استخر فوق العاده برای شما باشد تا حتی با بردن آن به سفر ، زمینه سایز آب تنی و آب بازی کودکان شوید . حتی اگر به ساحل دریا می روید و یا در کنار رودخانه هستید ، می توانید این استخر را باد کرده و آن را راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی و سرگرمی های خود شوند . از آن جایی که این استخر بادی کوچک است ، بیشتر از آن برای استفاده تک نفره یاد می شود . 

بنابراین اگر دوست دارید که چند کودک بتوانند از استخر بادی استفاده کنند ، شاید بهتر باشد که به سراغ استخر های بادی سایز بزرگی بروید که شرایط را برای بازی ها و تفریحات آبی آن ها فراهم تر کرده باشد . کف بادی مهم ترین مسئله ای است که کودک شما می تواند از آن بهره مند شود تا یک شرایط خوب برای نشستن آن ها ایجاد شود و حتی ایمنی استخر افزایش یابد . این استخر بادی کیفیتی مطلوب را دارد و شما می توانید آن را حتی در فضاهای باز و یا سرپوشیده راه اندازی کنید . این محصول یک استخر بادی اورجینال است که توسط فروشگاه اینتکس به فروش رسیده و شما می توانید آن را با قیمت های بسیار ارزان و مناسب از فروشگاه خریداری کنید و در کمترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید . شما می توانید این محصولات بادی را به صورت حضوری نیز از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . قبل از هر گونه اقدام برای خرید و یا مراجعه حضوری بهتر است که موجود بودن محصول را استعلام بگیرید .

استخر بادی مربعی کودک هواپیما

استخر های بادی یک وسیله تفریحی و مهیج با طول عمر بالا برای یک تابستان متفاوت مناسب تمامی رده های سنی می باشد. استخر بادی مربعی کودک هواپیما یک استخر بادی مناسب کودکان بالاتر از 2 سال بوده که در عین طراحی ساده و کودکانه می تواند نیاز فرزند شما را در روز های افتابی و گرم تابستان برطرف سازد. از طرفی طراحی بدنه این استخر بادی شاد و رنگی بوده و از سوی دیگر طول عمر فوق العاده زیاد دارد. به همین دلیل توانسته به فروش فوق العاده زیادی دست یابد. در این مطلب می خواهیم با نقد و بررسی این استخر بادی به معرفی محصول بپردازیم. پس برای یک خرید ممطئن توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.

استخر بادی مربعی کودک هواپیما | intex

طراحی ظاهری استخر بادی : طراحی بدنه یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان طراحی و تولید محصولات مورد استفاده کودکان مخصوصا در زمینه استخر بادی می باشد. استخر بادی مربعی کودک هواپیما یک محصول با طراحی انیمشینی و کودکانه بوده که می تواند نیاز فرزند شما را در رده سنی 2 الی 5 سال به طور کامل برطرف سازد. این استخر بادی بدنه ای مربع شکل داشته که دیواره های آن از دو طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد کاملا اختصاصی راه اندازی شده که موجب افزایش طول عمر دیواره ها و کیفیت آن ها خواهد شد. کف این استخر بادی از نوع باد شو انتخاب شده و کاملا ساده و ابی رنگ است. این رنگ آبی با بدنه سفید رنگ محصول یک تضاد زیبا ایجاد خواهد کرد. کف استخر بادی مربعی کودک هواپیما از نوع باد شو می باشد. کف بادشو موجب می شود کودک در زمان استفاده احساس راحتی بالاتری را تجربه کرده و همچنین طول عمر و دوام بخش کف استخر به مرابت بالاتر رود. همانطور که گفته شده بدنه اصلی این استخر بادی سفید بوده اما برای هماهنگی با روحیات کودکانه بر روی بدنه خارجی تصاویر انیمیشنی و رنگی از کارتون محبوب جیمبو به چشم می خورد. به همین دلیل بوده که این استخر بادی را مدل هواپیما نام گذاری کرده اند. لازم به ذکر بوده برخلاف دیواره های سفید استخر بادی مربعی کودک هواپیما لبه بالایی محصول نارنجی رنگ انتخاب شده است.

استخر بادی مربعی کودک هواپیما | تهران اینتکس

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی : استخر بادی مربعی کودک هواپیما مناسب استفاده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده بوده و طول عمر فوق العاده بالایی دارد. زیرا بدنه اصلی آن از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده است. بخش کناری استخر بادی برای افزایش کارایی از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح دار می باشد. کف استخر بادی بادشو بوده و همواره با سطح زمین در تماس خواهد بود. همچنین این بخش وزن و فشار بالایی را تحمل می کند. به همین دلیل بوده که استخر بادی مربعی کودک هواپیما از مقاوم ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی دولایه می باشد. این نوع جنس بدنه باکیفیت و مقاوم و طول عمر بالایی دارد. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر دماهای متفاوت اب ، رطوبت هوا ، تابش مستقیم نور خورشید و.. موجب آسیب در بدنه این استخر بادی نخواهد شد.


ابعاد و ظرفیت داخلی استخر بادی

امروزه به دلیل تمایل به صرفه جویی در مصرف آب عموم مصرف کنندگان به دنبال استخر بادی بوده که علاوه بر ایجاد یک محیط ایمن جهت تفریح ابی فرزند خود نیاز به مقدار مناسب و غالبا کمتری به اب داشته باشد. استخر بادی مربعی کودک هواپیما یک استخر بادی استاندارد بوده که ظرفیت داخلی مخزن آن تنها 57 لیتر عنوان می شود. پس شما می توانید بدون نگرانی آن را انتخاب و در هر فضایی برای فرزند خود را اندازی کنید. این استخر بادی مربع شکل بوده و طول و عرضی یکسان و برابر با 85 سانتی متر دارد. این فضا در سنین کمتر برای تفریح دو کودک همزمان کاملا مناسب می باشد. ارتفاع بدنه این استخر بادی نیز 23 سانتی متر بوده که ایمنی کودک را به طور کامل حفظ نماید.


خرید استخر بادی

استخر بادی مربعی کودک هواپیما محصولی مقاوم و کاربردی و یکی از برترین استخر بادی های سایز کوچک بوده که در شرکت اینتکس طراحی و به بازار معرفی شده است. شما برای خرید این استخر بادی تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت این فروشگاه یک خرید آنلاین را در منزل و محل کار خود تجربه نمایید.

نوع
مربعی
ظرفیت آب
57 لیتر
طول
85 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ارگونومی ساخت دو طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان وان
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
وزن
2 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...