استخر بادی مربع شیشه ای اینتکس

کد intex 57495NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مربعی
  • ظرفیت: 1215 لیتر
  • طول: 229 سانتي متر
  • عرض: 229 سانتي متر
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربع شیشه ای اینتکس یک محصول زیبا برای بزرگسال از سری محصولات زیبا و فوق العاده شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که با توجه به ویژگی هایی ک دارد توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. طول این استخر 229 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 229 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد ، با توجه به این ابعاد ظرفیت استخر 1215 لیتر است. جنس بدنه استخر بادی کودک از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی شفاف و مات و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد که این ویژگی باعث مقاوم بالا در این محصول شده است و می توان از این استخر در شرایط مختلف استفاده نمود. 

این استخر بادی اینتکس در دو مدل طراحی و به بازار عرضه شده است که بسته به سلیقه خود می توانید آن ها را خریداری نمایید . مدل اول دارای دیوارهای کاملا مات می باشد که به رنگ آبی است اما در مدل دوم که به تازگی به بازار وارد شده است از دیوارهای شفاف در بخش هایی از کناره های استخر استفاده شده است که زیبایی جالبی را بر روی بدنه استخر به وجود آورده است . در هر وی این مدل های استخر بادی از بدنه پی وی سی چرمی استفاده شده است که به صورت دو لایه می باشد تا کیفیت ، دوام و استحکام لازم را به خوبی به وجود آورد و بتوانید با خیالی راحت از آن در فضای باز علاوه بر محیط های داخلی خانه استفاده کنید .

این استخر بادی اینتکس را در مدل مربعی می توان بزرگترین مدل استخر بادی تولیدی تا به هم اکنون دانست که با توجه به ابعاد داخلی که دارد می توانید کنار کودک درون آب نشسته و از دیدن آب تنی کودک تان لذت ببرید . این محصول دارای ارتفاع 56 سانتی متری می باشد که از این رو مناسب برای شنا نمی باشد اما برای آب تنی استاندارد است . وزن این استخر با توجه به ابعادی که دارد کمی سنگین تر به نسبت مدل های دیگر استخر بادی اینتکس می باشد و بالغ بر 7 کیلو گرم است اما به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را درون بسته بندی اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را حمل کنید .

استخر بادی مربع شیشه ای اینتکس

استخر بادی مربع شیشه ای اینتکس

استخر های بادی با ابعاد بزرگ همواره دارای محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان می باشند. زیرا این استخر ها قابلیت استفاده در بازی های گروهی را داشته و برای استفاده خانواده ها بسیار مناسب هستند. این استخر های خانوادگی در طرح های متنوع و مختلفی تولید شده اند که هر یک کاربرد و زیبایی خاص خود را دارند و شما با توجه به فضای مورد استفاده و ظرفیت و طراحی و ... می توانید استخر مورد نیاز خود را جست و جو کرده و خریداری نمایید. استخر بادی مربع شیشه ای اینتکس یکی از استخر های خانوادگی ساخته شده توسط شرکت اینتکس است که در نهایت سادگی دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد. 


طراحی خاص و شیک

استخر بادی مربع شیشه ای اینتکس

استخر بادی شیشه ای دارای طراحی بسیار جذاب و جالبی می باشد. این استخر بادی به صورت مربعی ساخته شده است. اما در گوشه ها به صورت منحنی می باشد و هم چنین دیواره های استخر بادی دارای تو رفتگی است که این گونه طراحی بسیار جذاب می باشد. دیواره های این استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است. این گونه که سه لایه بادی مجزا که به یکدیگر متصل شده اند، دیواره را تشکیل داده اند. دیواره استخر بادی به صورت پهن می باشد و در لبه های دیواره سفید رنگ است. در هنگام استراحت در استخر می توانید به راحتی به دیواره استخر تکیه داده بدون اینکه استخر بادی تکان خورده و یا واژگون شود. بدنه استخر بادی نیز از طراحی خاصی برخوردار است. این بدنه به رنگ آبی فیروزه ای می باشد. اما در قسمت تو رفتگی بدنه در هر یک از وجه های استخر، به اندازه یک نیم دایره دیواره استخر به صورت شفاف بی رنگ ساخته شده است. به گونه ای که از این قسمت ها داخل استخر بادی قابل مشاهده می باشد. این طراحی جذاب همراه با سادگی بدنه استخر بادی زیبایی بی نظیری را به وجود آورده است. 


پارامتر های ظاهری استخر بادی 

استخر بادی مربع شیشه ای اینتکس

این استخر بادی دارای طول و عرض 229 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر می باشد. استخر بادی مربعی گنجایش آبی معادل 1215 لیتر را دارا است. وزن استخر بادی 7 کیلوگرم بوده که با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ، وزن ناچیزی به شمار می رود. 


موارد استفاده 

این استخر بادی برای استفاده هم زمان چند نفر مناسب می باشد. از این استخر بادی می توانید در فضاهای باز بهره مند شوید. هم چنین این استخر بادی قابلیت استفاده در برابر نور آفتاب را دارا می باشد. قرار گرفتن طولانی مدت استخر بادی در برابر آفتاب به بدنه استخر بادی هیچ آسیبی وارد نمی کند. شما می توانید در فضاهای باز و در حیاط منزل و ویلا استخر بادی را راه اندازی نموده و همراه با لذت بردن از گرمای مطبوع آفتاب، از گرمای آب نیز بهره مند شوید. برای راه اندازی این استخر بادی نیز کافی است پس از انتخاب فضای مناسب که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد، استخر بادی را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. سپس توسط یک پمپ باد دستی ساده می توانید در زمان بسیار کوتاهی استخر بادی را راه اندازی کنید. 


کیفیت ساخت 

این استخر بادی جزو مقاوم ترین و مستحکم ترین استخر بادی می باشد. بدنه این استخر بادی در برابر ضربه و فشار های وارده مقاومت بسیار بالایی نشان داده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. شما پس از راه اندازی نباید استخر بادی را بر روی زمین بکشید. هم چنین از قرار دادن استخر بادی در مجاورت آتش پرهیز کنید. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


در پایان

استخر بادی مربعی را با قیمتی ارزان می توانید از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. به این منظور می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران به صورت اینترنتی اقدام به خرید کرده و استخر بادی را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید به صورت حضوری با مراجعه به این مرکز خرید خود را انجام دهید. 

نوع
مربعی
ظرفیت
1215 لیتر
طول
229 سانتي متر
عرض
229 سانتي متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف و مات
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
7 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
مناسب استفاده چند نفر با هم
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
intex
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
کف بادی
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...