استخر بادی موج دار کودک

اینتکس ۶۶۵۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 155 لیتر
  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 34 سانتی متر
1,875,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با لبه مواج یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه گرد و مواج در نمایندگی محصولات بادی اینتکس

استخر بادی کودک با لبه مواج یکی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه گرد و مواج که از کیفیت و ساخت بدنه بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد.اولین خصوصیتی که در این محصول به چشم میخورد طراحی زیبای آن است که برای کودکان بسیار مناسب میباشد و تا ساعت ها آن ها را سرگرم خواهد کرد. هر کدام از لایه های بدنه توسط دریچه باد مجزایی قابل راه اندازی خواهد بود. همچنین این استخر دارای دریچه تخلیه آب بوده که در قسمت کف استخر تعبیه شده است. محصولی با وزن و حجم کم که به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این استخر یکی از مناسب ترین وسیله های تفریحی آبی و یا توپی بوده که از کف بادی نیز برخوردار می باشد تا هنگام نشستن کودکان در آن احساس بسیار راحتی داشته باشند. این محصول بدنه ای سه تکه داشته که به هم متصل می باشند.همچنین وزن این محصول بسیار سبک بوده و در جابجایی ها باعث راحت تر شدن حمل و نقل میشود. 

دلیل اینکه به این استخر بادی یک استخر بادی موج دار گفته می شود ، وجود لبه های مواج آن است که شاید آن را بیشتر شبیه به یک قلعه کرده باشد . این طراحی برای اولین بار توسط شرکت اینتکس طراحی شد که محبوبیت های خاص خود را داشت . این استخر بادی می تواند یک مزیت بسیار خوبی را به دنبال داشته باشد و آن هم این است که استخر بادی فوق ابعادی کوچک را داراست و بسیار مناسب برای کودکان خردسالی است که شاید نتوانند به راحتی در استخر های عمیق تر بازی کنند . این استخر می تواند یک وان برای کودکان باشد . برای اینکه اگر استخر بادی موج دار کودک را راه اندازی کنید ، قطری که خواهد داشت ، یک قطر 90 سانتی متری خواهد بود . همچنین ارتفاع آن نیز 34 سانتی متر است که اگر موج های کوتاه لبه استخر را در نظر بگیرید ، حتی عمق استخر نیز بسیار کوچک تر از آن خواهد بود . به همین دلیل است که کودکانی که سن پایینی دارند ، بدون مشکل می توانند از این استخر بادی استفاده کنند . 

وزن این استخر همچنین سبک بوده و دو کیلوگرم می باشد . برای همین شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید . توجه داشته باشید که نگهداری از استخر های بادی اصلا کار سختی نیست و شما می توانید حتی با داشتن فضای کوچک در خانه یا انباری ، باز هم استخر بادی را بسته بندی کرده و در یک جای مطمعن و عالی ، بدون اینکه فضایی را اشغال کند ، محصول را قرار دهید . برای ساخت این محصول از پی وی سی استفاده شده است که یکی از بهترین لایه ها برای ساخت استخر بادی می باشد . پی وی سی ها بهترین لایه ها برای ساخت هر استخر بادی بوده و حتی برای ساخت استخر های بادی سایز بزرگ نیز از همین جنس استفاده می شود . برای پر کردن کامل استخر بادی موج دار کودک شما تنها نیاز به 155 لیتر آب دارید . بنابراین حتی مقدار زیادی از آب نیز هدر نخواهد رفت و در هر بار استفاده می توانید این مقدار را به سرعت پر کنید .

استخر بادی موج دار کودک

استخر بادی موج دار کودک | اینتکس

یکی از زیباترین و جالب ترین طرح های استخر بادی با طراحی ابتدایی، استخر بادی موج دار کودک می باشد. این استخر بادی در عین سادگی، دارای طراحی بی نظیری است که متمایز از استخر های هم رده بوده و بسیار زیبا می باشد. این استخر بادی جالب دارای کاربردهای متنوعی بوده که آن را به یک محصول پرکاربرد تبدیل کرده است. این استخر بادی زیبا را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.


 استخری کاملا ایمن و طبی

استخر بادی موج دار دارای کفی حبابی است. این کفی به صورت بادشو بوده و دارای حباب هایی می باشد که ایمنی کفی را تا حد زیادی بالا می برند. این نوع طراحی کفی استخر بسیار نرم و راحت بوده و انعطاف بالایی دارد. به همین دلیل در صورت افتادن کودک در کف استخر و برخورد او با کفی، بدن او دچار آسیب نمی شود. هم چنین اگر کودک به مدت طولانی در استخر بازی کند، خسته نشده و پاهای او اذیت نمی شود. دیواره استخر نیز دارای انعطاف زیادی می باشد. به دلیل منعطف بودن دیواره، در صورت برخورد کودک با دیواره، کودک اذیت نمی شود و دیواره ضربه را دفع می کند. شما می توانید به راحتی کودک را در استخر بادی قرار دهید و با خاطری آسوده از ایمنی کودک، او به بازی مشغول شود. 


طراحی ظاهری استخر بادی

این استخر بادی دارای کفی گرد می باشد. دیواره های این استخر بادی به صورت موج دار ساخته شده است و دارای انحنای بالا و پایین می باشد به گونه ای که لبه دیواره به صورت چین دار ساخته شده است. کفی استخر بادی به رنگ آبی روشن می باشد. دیوارهای خارجی استخر بادی نیز به رنگ آبی تیره بوده و دیواره داخلی نقره ای می باشد. بدنه استخر بادی به صورت براق ساخته شده است که زیبایی بی نظیری را به استخر می بخشد. 


کاربردهای متفاوت

از این استخر بادی می توانید در محیط های گوناگون استفاده نمایید. بدنه استخر بادی به صورت بسیار با کیفیت می باشد که امکان استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. از این استخر بادی در مسافرت ها می توانید استفاده نمایید. به دلیل استحکام بدنه، استخر بادی را در محیط های باز می توانید برپا کنید تا کودک به راحتی به بازی مشغول شود. استخر بادی دارای وزن کمی می باشد که به سادگی قابلیت حمل و جابه جایی را دارد. استخر بادی دارای ابعاد کوچکی می باشد که به راحتی در خودرو جای می گیرد. در هر محیطی که مایل بودید می توانید استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط یک پمپ باد به سادگی استخر بادی را راه اندازی کنید. برای این کار باید محیطی را انتخاب کنید که هموار بوده و سنگ و چوب های تیز نداشته باشد. این استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان وان بادی را دارا می باشد. می توانید این استخر بادی را در حمام قرار دهید و در حین بازی کودک در داخل آب، به استحمام او بپردازید. در کف این استخر بادی یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده است که به راحتی می توانید آب استخر را خالی کنید. استخر بادی طرح موج قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد. استخر بادی دارای قطر کوچکی بوده که می توانید آن را به خوبی در اتاق کودک جای دهید و استخر را از توپ های رنگی پر کنید. به دلیل طراحی جالب این استخر بادی، با این کار کودک شگفت زده خواهد شد. 


توضیحات تکمیلی

استخر بادی موج دار کودک دارای رویه طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور آفتاب دارد. این استخر بادی با قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور آفتاب، دچار افت کیفیت نمی شود. استخر بادی کودک دارای طول عمر بالایی بوده که تا سال ها قابل استفاده است. 


روش خرید

استخر بادی موج دار کودک را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران تهیه نمایید. با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول جذاب را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

استخر بادی طرح موج دار کودک

در این مطلب قصد داریم به تحلیل و بررسی استخر بادی موج دار کودک بپردازیم. استخر های بادی کودک با انواع گوناگون و اندازه های مختلف برای استفاده دلبندان شما فراهم شده اند و با وجود دارا بودن تنوع محصول، برای تمامی کودکان و در هر سنی که باشند، می توانید استخر بادی مورد نیاز را جست و جو کرده و خریداری کنید. استخر بادی موج دار یکی از استخر های بادی مورد استفاده خردسالان می باشد که در سایت اینتکس تهران موجود است. در ادامه این محصول جذاب معرفی می کنیم. 

طراحی جذاب و جالب

استخر بادی موج دار به صورت گرد طراحی شده است. دیواره این استخر بادی به صورت چند لایه می باشد. هر یک از لایه های دیواره دارای یک دریچه باد است که به راحتی و در زمانی کوتاه، توسط آن ها می توان استخر بادی را راه اندازی کرد. دیواره استخر بادی متفاوت از دیگر نمونه ها بوده و طراحی موج مانند دارد و به صورت زیکراکی است. دیواره استخر بادی از ضخامت خوبی بهره مند می باشد که ایمنی کودک را در حین بازی تأمین می کند. بخش خارجی دیواره به رنگ آبی می باشد و به صورت براق ساخته شده است. بخش داخلی دیواره نیز از رنگ نقره ای برخوردار است. کفی استخر بادی به صورت بادشو بوده و دارای یک دریچه باد می باشد. این کفی به صورت طبی ساخته شده است و بسیار نرم و راحت می باشد. کفی استخر بادی برای استفاده کودکان مناسب بوده و کودک با استفاده از این استخر بادی احساس خستگی نخواهد کرد. رنگ این استخر بادی بسیار جذاب بوده و طراحی موج مانند آن، برای کودکان جالب به نظر می رسد. 

ابعاد کوچک 

استخر بادی موج دار یکی از انواع استخر های بادی ساخته شده برای محیط های محدود و فضاهای کوچک می باشد. این استخر بادی از طراحی کم جا بهره مند بوده و می توان آن را در هر محیطی، هر چند کوچک، مورد استفاده قرار داد. این استخر بادی از قطر 90 سانتی متر و ارتفاع 34 سانتی متری برخوردار است. استخر بادی گنجایش 90 لیتر آب را دارا می باشد. با این ظرفیت به راحتی می توان استخر بادی را راه اندازی کرده و در زمان کوتاهی داخل استخر را پر کرد. این استخر بادی وزنی معادل 1 کیلوگرم دارد که نسبت به ابعاد آن وزن ناچیزی به شمار می رود. استخر بادی با این وزن را می توان به راحتی جابه جا کرده و بلند نمود. 

موارد استفاده 

استخر بادی موج دار را می توان در هر محیطی راه اندازی کرد. این استخر بادی بهترین گزینه برای مسافرت ها می باشد. زیرا با دارا بودن ابعاد کوچک و وزن کم به سادگی در هر محیطی مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین می توان آن را به سادگی به همراه خود برد. استخر بادی قابلیت های متنوعی دارد که یکی از آن ها، استفاده کردن به عنوان وان بادی می باشد. این استخر به سادگی در حمام جای می گیرد و می توانید زمانی که کودک مشغول بازی در آب می باشد، به استحمام او بپردازید. دیگر کاربرد این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ است. انواع توپ های رنگی کوچک را می توانید از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و داخل استخر را از این توپ ها پر کنید. 

راه اندازی در فضای باز

برای راه اندازی این استخر بادی در فضاهای باز کافی است محیطی را انتخاب کنید که هموار باشد. هم چنین دقت کنید در زیر استخر سنگ و چوب های تیز نباشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید و توسط یک پمپ باد دستی ساده، استخر بادی را راه اندازی نمایید. این استخر بادی در مقابل نور آفتاب نیز مقاوم است و هم چنین دماهای مختلف آب بر روی کیفیت بدنه استخر بادی تأثیری ندارد. 

راهنمای خرید

استخر بادی کودک طرح موج دار را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای تهیه این محصول باید از طریق سایت اینتکس تهران اقدام کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
155 لیتر
قطر
90 سانتی متر
ارتفاع
34 سانتی متر
وزن
2.1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای کف بادی
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای بدنه سه لایه مواج
دارای ساختار بدنه سه لایه
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...