استخر بادی کودک دارای تور والیبال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت: 636 لیتر
  • طول: 251 سانتی متر
  • عرض: 168 سانتی متر
3,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح والیبال یک استخر بادی برای کودک و بزرگسالان است که دارای یک تور والیبال و توپ بادی می باشد این محصول بسیار جذاب و جدید است که بسیار مهیج و کاربردی جهت آبتنی و ورزش کودکان می‌باشد این محصول را می توانید در منزل خود و در حیاط خانه راه اندازی نموده و از آن استفاده نمایید جنس بدنه این محصول از پی وی سی تشکیل شده که بسیار مستحکم می باشد اما در برابر اشیای نوک تیز ممکن است کمی عکس العمل نشان داده و دچار سوراخ شدگی شود در استفاده از آن بایستی مراقبه اشیاء تیز و برنده باشید جهت استفاده از این محصول نیاز به یک پمپ باد دستی دارید که با آن می توان در عرض کمتر از ۲ دقیقه آن را باد و راه اندازی کرد جهت خرید استخر بادی کودک میتوانید آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و مراحل خرید را انجام دهید

استخر بادی کودک دارای تور والیبال و توپ رایگان به همراه پمپ باد ، شرکت بست وی در عرصه محصولات بادی پیشرفت بسیاری داشته و توانسته است با تولیداتی که داشته است نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. بخصوص در عرصه محصولات کودک که باید توجهات بیشتری داشت و ظرافت بیشتری در تولید محصولات به خرج برد. بست وی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در این عرصه می باشد یکی از بهترین ها در اینباره می باشد. استخر بادی والیبال کودک یکی از چندین محصول موجود در اینتکس تهران می باشد که توسط این برند بزرگ طراحی و ساخته شده است. بست وی شرکتی بزرگ و نامدار می باشد که تولیدات خود را به کشور های مختلف صادر می کند.

در بین انواع استخر بادی موجود در اینتکس تهران استخر بادی والیبال کودک دارای ابعاد بزرگی برای استفاده کودکان می باشد. طول این استخر بادی کودک 251 سانتی متر ، عرض استخر 168 سانتی متر و ارتفاع آن 97 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف این استخر از ونیل می باشد و با توجه به تمامی این ویژگی ها و ابعاد می تواند از این استخر بادی والیبال کودک به صورت چند نفره استفاده نمود. 

اگر به دنبال این هستید که با خرید استخر بادی در واقع با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر استخر کودک صاحب یک زمین والیبال کودک نیز شوید باید بگوییم که بهترین انتخاب برای شما همین محصول می باشد . این استخر بادی در قسمت وسط خود دارای تور مجزا از بدنه می باشد که در مواقع دلخواه به راحتی می توانید آن را راه اندازی کنید و از دیدن والیبال بازی کردن کودک خود درون آب لذت ببرید . ستون های تعبیه شده برای نگهداری تور والیبال به همراه تمامی قسمت های دیگر بدنه به صورت کاملا بادی می باشند و هیچگونه خطری در هنگام استفاده ، کودکان را تهدید نخواهد کرد و از این استخر بادی می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات تفریحات آبی برند بست وی یاد کرد .

گفتنی است که تور تعبیه شده بر روی بدنه این استخر بادی به همراه ستون های آن کاملا مجزا از بدنه می باشند و در صورت عدم تمایل در مواقع دلخواه می توانید آن را از بدنه استخر جدا کنید . کف این استخر بست وی به صورت غیربادی می باشد تا در هنگام جنب و جوش های کودکانه تعادل کودک و استخر به خوبی حفظ شود . درون بسته بندی این استخر بادی یک توپ بادی مخصوص والیبال به همراه برچسب تعمیرات وجود دارد . لازم به ذکر است که راه اندازی این استخر بادی توسط دریچه های تعبیه شده در قسمت های مختلف بدنه امکان پذیر است و برای این امر می توانید از انواع پمپ باد های دستی و یا برقی استفاده کنید . مدت زمان راه اندازی این استخر بادی سه دقیقه می باشد و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

استخر بادی کودک دارای تور والیبال

استخر بادی کودک دارای تور والیبال وسیله ای مناسب برای استفاده در روزهای آفتابی و گرم می باشد و تمامی سرگرمی های مرتبط با آب را فراهم می کند. این استخر بادی برای استفاده کودکان به همراه بزرگسالان طراحی شده است و می تواند چندین نفر را در خود جای دهد. بهترین ورزش وتفریح در این فصول گرم ورزش های آبی است که به تحمل گرمای آن روز ها کمک می کند و باعث یک آب تنی هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان می شود. استخر بادی به جهت این تفریحات می باشد و می توان به راحتی آن را به همراه خود به جاهای مختلف برد. همچنین این محصول با داشتن تور والیبال یک محصول بی نظیر و ورزشی بوده که تمامی نیاز های کودکان برای روز های تعطیل را برطرف می کند. استخر بادی کودک دارای تور والیبال ویژگی هایی داشته که به صورت زیر دسته بندی شده اند.


برای مسافرت

با وجود مزیت های این استخر بادی و جا دار بودن آن می توان از آن در مسافرت نیز استفاده کرد و از آن لذت برد. این محصول قبل از راه اندازی و نصب دارای ابعاد بسیار کم می باشد و جای زیادی را اشغال نمی کند و می توان آن را به آسانی در ساک خود قرار داد و به هر محلی منتقل کرد. در مسافرت ها کودکان بیش تر از افراد دیگر تمایل به تفریح و خوشگذرانی هستند و می خواهند تمام وقت خود را به بازی بگذرانند. در محل هایی مانند ساحل از آن جایی که شنا کردن در داخل آب دریا ممکن است برای کودکان خطرناک باشد و امکان مواج شدن آب زیاد است می توان این استخر بادی را به همراه داشت و در ساحل نصب نمود و برای کودکان نیز لذت شنا کردن در داخل آب را مهیا ساخت. به این صورت دیگر تمایل به آمدن داخل دریا را نداشته و از خطرهای احتمالی در امان می مانند. با نصب این محصول در ساحل یک آب تنی همراه با بازی والیبال به وجود می آید که والدین نیز می توانند به کودکان پیوسته و بازی والیبال را با آن ها ادامه دهند. به طور کلی این استخر بادی برای هر کودکی شگفت انگیز می باشد و می توان با هدیه دادن آن در روز تولدشان آن ها را غافلگیر کرد.


وزن سبک و گنجایش بالا

این محصول از آن جایی که بسیار سبک می باشد کودکان نیز به تنهایی می توانند آن را جابه جا کنند حتی در زمانی که پر از باد شده است می توانند با یک دشت نیز آن را تکان دهند. در زمان قبل از نصب نیز جای کمی را به خود اختصاص می دهد و مزاحمتی برای جا دادن وسایل دیگر در ماشین ایجاد نمی کند و می توان حتی آن را داخل کیف قرار داد و به همراه داشت. این بدنه ی سبک در زمان راه اندازی بعد از باد کردن به یکباره به ابعاد 251 سانتی متر طول و 168 سانتی متر عرض دارای ارتفاع 97 سانتی متری تبدیل می شود و می تواند آبی به حجم 636 لیتر را در خود جای دهد و برای بازی های دست جمعی آماده شود.


قابلیت های دیگر

این استخر بادی با توجه به داشتن تور والیبال برای کودکانی که در حال تمرین ورزش نیز هستند مناسب است و باعث تقویت نیروی ورزشی آن ها می شود همچنین این استخر بادی را می توان در مهمانی ها نیز به حالت باد نشده برد و در آن جا برای بازی با دوستان کودکتان آن را نصب نمود و ساعت های شادی را برای آن ها ایجاد کرد تا فرزندتان نیز از این دورهمی ها لذت کافی را ببرد و در کنار دوستان خود به بازی مشغول شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این استخر بادی داشتن دیواره بلند است که از افتادن کودک به بیرون استخر بادی جلوگیری می کند و از برخورد با آن دچار آسیب نمی شود چرا که بسیار نرم بوده و ضربه را خنثی می کند.


خرید با ضمانت نامه

استخر بادی کودک دارای تور والیبال را می توان با داشتن ضمانت 48 ساعته عودت کالا از فروشگاه مرکزی اینتکس تهران خریداری کرد و از مزیت های آن بهره مند شد.

نوع
مستطیلی
ظرفیت
636 لیتر
طول
251 سانتی متر
عرض
168 سانتی متر
ارتفاع
97 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل
وزن
4.8 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب استفاده چند کودک
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...