استخر بادی ویلایی : شاید تا سال های گذشته کسی فکرش را هم نمی کرد که محصولات بادی پیشرفت های بسیار بزرگی را تجربه کننده که بخواهند خود را به عنوان استخر بادی ویلایی و یا استخر بادی برای آب تنی در باغ و محیط های خانگی معرفی کنند . اما این امر تحقق یافت و استخرهای بادی با بهره مندی از بدنه های مقاوم و با کیفیت در ابعاد بزرگ تر و بزرگ تر تولید و به بازار عرضه شدند تا حال حاضر که خود را به عنوان محصولاتی زیبا و در عین حال با کیفیت برای آب تنی معرفی کرده اند . استخر بادی ویلایی اما کمی شاید بحث برانگیز باشد و باید استخرهای بادی را با ماهیت استفاده ای که از آن ها انتظار دارید نام گذاری بکنید . استخر بادی امروزه توسط برند های متعدد و در ابعاد مختلف تولید می شوند و ساختار های ابتدایی خود را که شاید برای استفاده کودکان در نظر گرفته می شدند از دست داده اند و توسط بزرگسالان نیز به کررات مورد استفاده قرار می گیرند .

این محصولات از نظر طول و عرض دارای تنوع بسیار گسترده می باشند و باید گفت که در انتخاب آن ها به مشکل بر نخواهید خورد اما در زمینه ارتفاع آبی که در اختیار شما می گذارند کمی محدودیت ایجاد شده است . این ارتفاع شاید نه چندان زیاد آب مختص استخرهای بادی نیز و به استخر پیش ساخته ویلایی نیز سرایت کرده است و در واقع بدنه این محصولات اجازه ساخت در ارتفاع های بالا را نمی دهد . بزرگ ترین ارتفاعی که برای استخرهای تماما بادی می توان در نظر داشت 60 سانتی متر است و برای استخر های نیمه بادی این ارتفاع آب تا 76 سانتی متر نیز نفوذ می کند و در واقع باید گفت گزینه های مناسبی برای شنای بزرگسالان نیستند و در واقع بزرگسالان مجاز به آب تنی درون استخر هستند اما برای کودکان گاها ارتفاع های بالا را نیز به وجود می آورند . در این بخش می خواهیم تا پیشنهاد استفاده از استخر های نیمه بادی که با اسم استخر بادی ایزی ست نیز شناخته می شوند را به شما بزرگسالان عزیز بدهیم تا درون باغ و ویلای خود بتوانید از آن ها بهره مند شوید .

استخر بادی ایزی ست : استخر های بادی ایزی ست یا همان استخر های نیمه بادی که در مطالب اولیه این مقاله اشاره ای به آن ها داشتیم در ارتفاع استاندارد ساخته می شوند و دارای ابعاد بزرگ تر از استخر های بادی معمولی هستند . این نوع از استخر بادی دارای ساختاری بسیار مقاوم تر از استخر های تماما بادی می باشد و حجم آب بالایی درون آن جای می گیرد که به دلیل قابل حمل بودن به شدت مورد توجه افراد قرار گرفته است . اگر شما صاحب یک ویلا باشید که در شهر دیگری قرار دارد و یا شاید فقط در روزهای تعطیلات به آن سر میزنید ، قطعا داشتن یک استخر که راحت بتوانید آن را جا به جا کنید و یا اینکه راه اندازی آن ساده و در عین حال سریع باشد می تواند مزیت بسیار بزرگی به شمار بیاید . استخر بادی ایزی ست این امکانات را به صورت یک جا برای شما فراهم آورده است تا بدون دغدغه اقدام به خرید استخر بادی محبوب خود نمایید و بار سفر به ویلای شخصی خود را ببندید . بدنه این مدل از استخرها بادی از پی وی سی بزرنتی به همراه روکش الیاف شمعی ساخته شده است که از دیواره های استخر سدی محکم در برابر حجم آب داخلی می سازد .


این نوع استخر بادی در مدت زمان چند دقیقه ای قابلیت راه اندازی دارد و برای این موضوع با مشکلی مواجه نخواهید شد زیرا به راحتی می توانید آن را توسط انواع پمپ باد های مخصوص محصولات بادی باد کنید . استخرهای ایزی ست در ابعاد بزرگ دارای لبه های باد شونده بزرگی می باشند که قطعا اگر از پمپ باد برقی استفاده کنید بسیار بی دردسر تر می توانید آن را نصب و سپس استفاده کنید . استخر بادی ایزی ست در هنگامی که جمع شده است و حالی از باد می باشد ، فضای بسیار کمی را درون بسته بندی خود اشغال می کند و این امر باعث می شود که به راحتی بتوانید آن را گوشه ای صندوق عقب ماشین خود قرار داده و به همراه خود به ویلای شخصی منتقل کنید . وزن این محصولات بسته به سایز استخری که انتخاب می کنید متفاوت است اما به صورت تقریبی می توان آن ها را در وزن های سی تا شصت کیلوگرمی در نظر گرفت . این نوع از استخرهای بادی در شکل های هندسی گرد و بیضی بیشتر تولید می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند .

بهترین استخر برای ویلا و باغ کدام است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ماهیت استفاده از محصولی که خریداری می کنید بسیار مهم است و در این رابطه شما باید بگویید که از استخر خریداری شده خود چه انتظاری دارید . اگر بخواهید محصولی با طول عمر بالا ، عمق مناسب و ابعاد بزرگ خریداری کنید و البته که قیمت آن محصول برای شما کمی بالاتر از استخرهای بادی و استخرهای ایزی ست در می آید ، استخر پیش ساخته برزنتی است . این نوع از استخرها دارای بدنه ای برزنتی می باشند که اصلا قسمت بادشونده ای درون آن ها قرار ندارد و با خیالی راحت می توانید از آن ها در فضای باز استفاده کنید .

پیشنهاد دوم ما به شما همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم ، استخر ایزی ست اینتکس و یا بست وی می باشد که دست شما را برای انتخاب ابعاد باز می گذارد و البته باید بگوییم که به نسبت استخرهای پیش ساخته برزنتی دارای قیمت های پایین تری هستند . در مرحله بعد نیز میتوانید از استخرهای تماما بادی استفاده کنید که قیمت حدودی آن ها در زمان نگارش این مقاله به صورت تقریبی یک الی سه میلیون تومان در بزرگ ترین و با کیفیت ترین مدل ها می باشد . اگر بخواهیم نگاهی کلی به این موضوع بیاندازیم باید بگوییم که در هنگام خرید استخر ویلایی ابتدا باید از خود سوال کنید که چه انتظار و کارایی را می خواهید از استخر خریداری شده داشته باشید .

استخر بادی ویلایی از کجا بخرم ؟ پاسخ به این سوال بسیار واضح است ، باید بگوییم که نمایندگی اصلی فروش محصولات بادی در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران می باشد که امکان خرید جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های استخر پیش ساخته ، استخر بادی و استخر ایزی ست از برند های معتبر جهانی و داخلی را مهیا کرده است و به همراه این محصولات ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش حرفه ای گاها تا پنج ساله را ارائه می دهد تا خیال شما را پس از خرید و در هنگام استفاده نیز به طور کلی راحت کند . این فروشگاه علاوه بر وب سایت اینترنتی خود دارای شعب نمایندگی فعال در استان تهران و مازندران می باشد که می توانید با مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی این فروشگاه محصولات را از نزدیک دیده و سفارش خود را در صورت نیاز ثبت کنید . قبل از مراجعه بهتر است از طریق دسته بندی انواع استخر بادی در همین وب سایت مدل های موجود را به همراه توضیحات مشاهده کرده و در صورت بروز هر گونه سوال و ابهام با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .