استخر پیش ساخته ویلایی

استخر پیش ساخته ویلایی ، شاید در جستجو در اینترنت برای احداث استخر ها ، با نام استخر پیش ساخته ویلایی مواجه شده باشید که هیچ اطلاعی از این محصولات پیش ساخته و آماده نداشته باشید ، در این مطلب قصد داریم تا شما را با این محصولات بسیار محبوب و پر فروش آشنا کنیم . استخر ها از بستر های آبی بسیار پر طرفدار و محبوبی هستند که می توانید با آن به بازی و تفریحات آبی ایمن و همچنین شنا و ورزش های آبی بپردازید . استخر ها در ابتدا اشکال عمومی تر داشته و عمدتا در مراکز و سالن های بزرگی طراحی شده و به صورت عمومی از آن ها استفاده میشد ، امروزه نیز استفاده از استخر های عمومی نیز بسیار زیاد است اما با پیشرفت سطح زندگی ، بیشتر افراد با احداث استخر های شخصی در خانه و ویلای خود ، این بستر های آبی دوست داشتنی را در محل زندگی خود نیز قرار دادند . با توجه به علاقه بسیاری از افراد به استخر های ویلایی و شخصی ، شرکت هایی اقدام به تولید و فروش استخر پیش ساخته ویلایی کردند که دارای طراحی آماده بوده و تنها نیاز است تا آن را راه اندازی و استفاده کنید .

تنوع استخر پیش ساخته ویلایی

تنوع استخر های پیش ساخته بسیار بالا بوده و شما می توانید این محصولات را در ابعاد و در طرح های مختلف خریداری کنید . سایز بندی این محصولات بسیار زیاد بوده و به همین دلیل شما می توانید به نسبت نیاز و فضایی که در اختیار دارید اقدام به خرید استخر پیش ساخته ویلایی کنید . استخر های پیشش ساخته عمدتا در طراحی های هندسی مربعی ، مستطیلی و گرد طراحی شده اند که می توانید به دلخواه آن ها را خریداری کنید . همچنین از نظر طراحی سازه نیز این محصولات به دو دسته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که مدل های فریمی دارای پایه های مقاومی بوده و عمدتا برای استفاده طولانی مدت و ثابت استفاده می شود . نمونه های ایزی ست فاقد پایه بوده اما با توجه به ساختار لبه بادی خود می تواند دیواره های مرتفع و بلندی را ایجاد کرده و استخر های عمیقی را جهت بازی و تفریح ایجاد کنند . شما عزیزان و خریداران گرامی می توانید با مراجعه به دسته بندی فروشگاه اینتکس تنوع بالایی از استخر های پیش ساخته فریمی الترا ، اینتل ، ایزی ست یا فست ست مشاهده کرده و با مطالعه مشخصات هر یک به ویژگی های آن پی ببرید .

راهنمای خرید استخر پیش ساخته ویلایی

بهتر است که قبل از خرید استخر پیش ساخته ویلایی تحقیقاتی را انجام داده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب و خریداری کنید . به همین منظور در این بخش قصد داریم تا شما را در خرید استخر پیش ساخته ویلایی راهنمایی کنیم . توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته در هر ابعادی ساخته شده است ، شما قبل از خرید باید ابعاد و فضایی که در اختیار دارید را اندازه گیری کرده و بر همان اساس استخر را خریداری کنید . توجه داشته باشید که استخر شما بایستی از هر طرف به میزان یک متر از دیوار فاصله داشته باشد تا بتوانید آن را به سهولت راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . بیشترین عمق در میان مدل های پیش ساخته خارجی 132 سانتی متر بوده که مدل های ایرانی عمق بیشتری نیز دارند ، البته برای خرید استخر پیش ساخته عمیق باید به صورت سفارشی ، استخر خود را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . توجه داشته باشید که برخی از مدل ها ممکن است دارای پمپ تصفیه آب یا فاقد آن باشد که در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید ، البته بسیاری از مدل های بزرگ و با ظرفیت بالا دارای پمپ تصفیه آب می باشند .

قیمت استخر پیش ساخته ویلایی

قیمت استخر پیش ساخته ویلایی در مقایسه با احداث استخر ها در همان ابعاد مشابه ، بسیار ارزان تر و کم هزینه تر خواهند بود ، بنابر این اگر قصد دارید که هزینه کم و معقولی را برای داشتن یک استخر ویلایی و شخصی پرداخت کنید ، بدون شک مدل های پیش ساخته مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود . از سوی دیگر این محصولات به صورت پکیج کامل به فروش رسیده و دیگر نیازی به خریداری لوازم ضروری و مهم نخواهید داشت . البته استخر های پیش ساخته بسته به ابعاد ، قیمت متفاوتی دارند به عنوان مثال مدل های کوچک تر ارزان و مدل های بزرگ تر گران قیمت تر خواهند بود . توجه داشته باشید که مدل های فریمی الترا گران ترین و مدل های ایزی ست از ارزان ترین استخر های پیش ساخته ویلایی به شمار می آیند . از سوی دیگر قیمت استخر پیش ساخته ایرانی به دلیل تولیدات آن در داخل کشور و همچنین عدم نیاز به پرداخت هزینه واردات قیمت ارزان تری داشته و فروشگاه تهران اینتکس نیز با فروش بدون واسطه محصولات پیش ساخته خود ، تمامی استخر های پیش ساخته خود را با قیمت بسیار مناسب تر و ارزان تر از هر فروشگاهی عرضه کرده است .

تفاوت و مزایا استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی

شاید این سوال را از خود بپرسید که تفاوت و مزایا استخر پیش ساخته نسبت به استخر بتنی در چیست ؟ آیا استخر پیش ساخته بهتر است ؟ تفاوت های عمده ای میان مدل های پیش ساخته و بتنی وجود دارد که شاید در تصمیم گیری شما موثر باشد . از ویژگی ها و مزایای بسیار خوبی که مدل های پیش ساخته دارند می توان به قابلیت حمل و جابجایی آن اشاره کرد ، شما می توانید این استخر ها را در صورت نیاز جمع آوری کرده و در محل جدیدی راه اندازی کنید و حتی به طور کلی استخر را برای مدتی جمع و بسته بندی کرده و فضای اشغال شده توسط آن را آزاد کنید ، این در حالی است که استخر های بتنی ثابت بوده و غیر قابل جمع آوری و جابجایی هستند . از دیگر مزایا می توان به امکان راه اندازی به صورت روکار و توکار یعنی بر روی زمین یا داخل زمین اشاره کرد ، بنابراین شما حتی نیاز به حفاری زمین نخواهید داشت . همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد ، از مزایای دیگر مدل های پیش ساخته می توان به قیمت ارزان آن ها اشاره کرد .

پر فروش ترین برند های استخر ویلایی

شرکت های تولیدی نسبتا کمی در صنعت طراحی و ساخت استخر پیش ساخته فعالیت دارند که هر روزه به تعداد تولید کنندگان این محصولات اضافه می شود ، زیرا استقبال از این محصولات بسیار بالا بوده و توانسته نیاز های بسیاری از مردم را بر آورده کند . در میان برند های تولیدی استخر پیش ساخته ، تعدادی از این برند ها جهانی بوده و از پر فروش ترین و محبوب ترین برند های فعال می باشند که می توان به برند های همچون : اینتکس ( Intex ) ، بست وی (Bestway ) ، جیلانگ ( Jilong ) و ایرتکس ( Irtex ) اشاره کرد . دو برند اینتکس و بست وی برند هایی آمریکایی هستند که در صدر پر فروش ترین ها قرار دارند ، این دو برند رقبای اصلی یکدیگر در این صنعت هستند که همواره قصد در تولیدات مدل های جدید تر و با کیفیت تر می باشند . برند جیلانگ نیز یک برندی چینی است که با برگرفتن از تولیدات محصولات اینتکس و بست وی ، از بهترین و با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته روز دنیا را طراحی کرده و به سراسر جهان عرضه می کند .

در این میان برند ایرتکس نیز از بزرگ ترین برند های تولید کننده آسیایی می باشد که در کشور ایران فعالیت داشته و بزرگ ترین تولید کننده استخر پیش ساخته ویلایی در ایران است که محصولاتی با کیفیت جهانی و بسیار عالی تولید می کند . قیمت مدل های ایرانی همانطور که در بخش های قبل اشاره شد ، ارزان تر از سایر برند ها می باشد که علت آن نیز تولید و مونتاژ آن در داخل کشور است . فروشگاه تهران اینتکس به صورت مستقیم و انحصاری محصولات شرکت ایرتکس را به بازار عرضه می کند . شما عزیزان می توانید برای مشاره رایگان و پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس گرفته و محصولات خود را سفارش دهید .

لوازم جانبی و خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته ویلایی

استخر های پیش ساخته در کنار خود اقلام و لوازم ضروری چون پمپ تصفیه آب ، نردبان ، زیرانداز و درپوش دارند که با استفاده از آن ها می توانید به خوبی از استخر پیش ساخته خود مراقبت و همچنین استفاده کنید . پمپ تصفیه برای هر استخری لازم و ضروری بوده که مدل های پیش ساخته نیز به دلیل ظرفیت بالایی که دارند از این پمپ ها بهره مند هستند . شما می توانید برای استخر های پیش ساخته نیز مانند سایر استخر ها از اقلام و تجهیزاتی چون هیتر ها یا آبگرمکن های استخر جهت گرم کردن آب ، جارو اسکیمر جهت پاکسازی کف و دیواره های استخر ، قرص کلر به منظور ضد عفونی و ... استفاده کنید .

استخر های پیش ساخته ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند اما بیشتر آن ها قابلیت تعمیر دارند ، در همین راستا فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروشی همچون ارسال و نصب در محل ، راه اندازی و تست پمپ تصفیه آب ، سرویس کردن پایه ها و پمپ ، جابجایی و تعمیرات این محصولات را ارائه کرده است تا خریداران گرامی بتوانند با اطمینان خاطر این محصولات بی نظیر را خریداری کرده و در صورت هر گونه نیاز به راهنمایی و تعمیرات با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایند