استخر بادی پنجره ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 690 لیتر
  • قطر: 196 سانتی متر
  • ارتفاع: 53 سانتی متر
2,675,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی پنجره ای بست وی یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران می باشد که با قیمتی مناسب عرضه گردیده است .

استخر بادی پنجره ای یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد . این محصول دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و دما مختلف آب می باشد . طرح و رنگ بندی این محصول باعث شده تا در ابن مدت کوتاه تولید از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار باشد . این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند که آن را به راحتی با خود حمل نمایید . استخر بادی پنجره ای بست وی دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما این اطمینان را می دهد که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید .  این محصول را می توانید با یک پمپ برقی یا دستی اینتکس به راحتی در زمان ممکن باد کنید و از آن استفاده نمایید . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید . 

همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید بدنه آن دارای قسمت های شفاف می باشد که دید شما را به داخل استخر باز می کند و بهترین صحنه ها برای عکاسی از کودکان درون استخر را فراهم می آورد . برای راه اندازی استخر بادی کودک فوق کار اصلا سختی را پیش رو ندارید و می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که مدت زمان تقریبی راه اندازی سه الی چهار دقیقه می باشد . پی وی سی سه لایه بدنه این استخر به خوبی در برابر نور خورشید نیز استانداردسازی شده است تا با خیالی راحت بتوانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . رده سنی اعلام شده توسط برند بست وی برای این استخر بادی بالای دو سال می باشد که عمق آبی بالغ بر 53 سانتی متر را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید به اندازه دلخواه درون استخر را آب پر کنید .

البته گفتنی است که برای پر کردن فضای نود درصدی این استخر بادی نیاز به 690 لیتر آب خواهید داشت که در جهت تخلیه هر چه راحت تر آن در قسمت کف بدنه ، دریچه تخلیه تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و می توانید از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان باغ و حیات خانه خود نیز استفاده کنید . وزن این محصول کمی سنگین تر از استخرهای بادی هم اندازه خود می باشد و این امر به دلیل سه لایه بودن بدنه است . وزن استخر بادی کودک بست وی فوق 6 کیلو گرم می باشد که برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . درون بسته بندی این استخر یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی وجود دارد که در هنگام آسیب رسیدن به بدنه به راحتی می توانید آن را تعمیر و آماده استفاده مجدد نمایید .

استخر بادی پنجره ای

در میان تولید کنندگان استخر های بادی، داشتن خلاقیت و نوآوری در تولید این محصولات حرف اول را می زند. استخر های بادی جذابی که رنگ های فانتزی داشته و طراحی شاد و زیبا دارند، همواره مورد توجه کودکان واقع شده و کودک از دیدن این استخر های بادی شگفت زده خواهد شد. استخر بادی پنجره ای یکی از استخر های بادی با طراحی فانتزی می باشد که توسط شرکت بست وی ساخته شده است. این استخر بادی بسیار جذاب بوده و به دلیل طراحی خاص بدنه از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. استخر بادی پنجره ای را مورد تحلیل قرار می دهیم. 

استخر بادی پنجره ای  | نمایندگی اینتکس


استخری زیبا و جذاب

استخر بادی پنجره ای به صورت چند ضلعی ساخته شده است. نکته جالب توجه در مورد این استخر بادی داشتن پنجره های دایره ای شکل در هر یک از ضلع های این چند ضلعی است. این چند ضلعی به صورت رنگی می باشد. هر یک از اضلاع این استخر بادی دارای رنگی متفاوت می باشد. در وسط این اضلاع، یک دریچه به صورت شفاف وجود دارد که داخل استخر از میان این دریچه ها پیدا می باشد. استخر بادی دیواره ای پهن دارد که لبه این دیواره به رنگ آبی ساخته شده است. کفی استخر بادی نیز به صورت بادشو و طبی می باشد. این کفی بسیار نرم و راحت است. کفی استخر بادی به صورت حبابی ساخته شده است و بر روی آن یک دریچه جهت باد کردن کفی موجود می باشد. استخر بادی بسیار فانتزی و شاد طراحی شده است که برای دختران و پسران مناسب می باشد. 


استخری با کیفیت عالی

استخر بادی پنجره ای از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این جنس بدنه بسیار سبک می باشد. استخر بادی دارای وزنی معادل 6 کیلوگرم است. جنس بدنه استخر بادی دارای انعطاف بالایی می باشد به همین دلیل در هنگام بازی کودک تمامی ضربه های ناشی از بازی کردن را دفع کرده و به بدنه آسیبی وارد نمی شود. مقاومت این جنس بدنه نیز بسیار بالا می باشد. به دلیل کیفیت بالای بدنه از این استخر بادی در برابر نور آفتاب و در فضاهای باز می توان استفاده نمود. استخر بادی پنجره ای دارای طول عمر بسیار بالایی بوده که تا سال ها شما را از خرید استخر بادی بی نیاز می کند. شما کافی است نکات نگه داری را در استفاده از این استخر بادی رعایت بفرمایید. استخر بادی را در مجاورت آتش و اشیای داغ قرار ندهید زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. استخر بادی را نباید پس از راه اندازی بر روی زمین بکشید و برای جابه جایی استخر بادی کافی است آن را از روی زمین بلند کنید. باید مراقب باشید کودک در حین بازی اسباب بازی های تیز خود را به بدنه نزدیک نکند. در صورت آسیب رسیدن به بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان جهت تعمیرات تخصصی اقدام کنند. اگر آسیب وارد شده به بدنه جزئی بود می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود می باشد بدنه را ترمیم نمایید. 


پارامتر های ظاهری

این استخر بادی دارای قطر 196 سانتی متر و ارتفاع 53 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 2 سال مناسب بوده و تا سنین نوجوانی می توانند از این استخر بادی استفاده نمایند. استخر بادی پنجره ای گنجایش آب 690 لیتر را دارا می باشد. به همراه این استخر بادی یک دفترچه راهنما موجود است که در صورتی که برای راه اندازی و جمع کردن استخر بادی دچار مشکلی شدید بتوانید به آن مراجعه نمایید. هم چنین استخر بادی پنجره ای از سری استخر های بادی با قابلیت راه اندازی آسان می باشد و در مدت کوتاهی می توانید آن را برپا کرده و داخل استخر را از آب پر کنید. 


روش خرید

استخر بادی پنجره ای را می توانید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. برای این منظور وارد سایت اینتکس تهران شوید و استخر بادی را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
690 لیتر
قطر
196 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.30 میلی متر
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
قابل استفاده برای سنین 2+
طراحی شفاف زیبا
قابل حمل و راه اندازی آسوده
دارای بدنه مقاوم
دارای ابعاد و وزن مناسب
دارای مهلت تست 48 ساعته
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...