استخر بادی پیش ساخته بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 6665 ليتر
  • قطر: 366 سانتي متر
  • ارتفاع: 91 سانتي متر
7,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی پیش ساخته بست وی عرضه با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی اینتکس در تهران ، ارسال به سراسر کشور

افرادی که خواهان داشتن یک استخر آماده و متحرک که بتوانند در هر مکانی که بخواهند از آن استفاده کنند می توانند با انتخاب استخر پیش ساخته فست ست محصول سال 2016 شرکت بست وی به خواسته ی خود برسند .  این محصول از این حیث فست ست می نامند چون آماده بکار شدن آن در عرض چند دقیقه می باشد. این استخر دارای قطر 366 سانتی متر و ارتفاع 91 سانتی متر یک استخر خانگی ایده آل می باشد که تمامی اعضای خانواده بخصوص کودکان می توانند استفاده ببرند. جنس بدنه ی استخر از الیاف شمعی و PVC ساخته شده است. وزن سبک این استخر از مزیت های آن می باشد که کار را درهنگام جمع آوری و حمل راحت می نماید. این استخر پیش ساخته همچنین از داشتن پمپ تصفیه سود می برد و همچنین دارای نردبان می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

استخر بادی پیش ساخته بست وی از سری استخر های پر فروش و با کیفیت برند بست وی می باشد . این محصول دارای دیواره هایی از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخودار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی پیش ساخته بست وی همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت :

ساختار تشکیل دهنده این استخر پیش ساخته به صورت دایره ای شکل می باشد که فضای ایده آلی را برای آب تنی کردن در محیط های خانگی فراهم می آورد . این استخر ایزی ست به راحتی و توسط تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی است . لبه های این استخر به صورت بادی می باشد و پس از باد کردن لبه های استخر و پر کردن آب در محیط داخلی آن ، این استخر شکل کامل را به خود می گیرد . لازم به ذکر است که به همراه این استخر ایزی ست یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری نیز وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تمیز نگه داشتن آب استخر نمایید . قدرت این پمپ 2006 لیتر می باشد که با توجه به ابعادی که استخر دارد بسیار ایده آل و استاندارد است.

جنس بدنه :

جنس بدنه برای استخرهای ایزی ست از اهیمت بالایی برخوردار است زیرا در مدت عمر و استفاده از این کالا بسیار موثر است. استخر آماده ایزی ست اینتکس نیز ساخته شده از جنس الیاف شمعی و PVC بوده که از ضخامت و دوام بالایی برخوردار است. قسمت لبه استخر را پلاستیک PVC، قسمت کف را PVC دو لایه و بدنه اصلی را نیز الیاف شمعی تشکیل داده اند. این بدنه در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب بسیار مقاوم خواهد بود از همین رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. این بدنه انعطاف بالایی داشته که در زمان جمع کردن بدنه حجم کمتری را نسبت به حالت عادی خود خواهد گرفت و در هر محلی قابل جای دادن خواهد بود. از دیگر ویژگی های این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر تضمینی آن توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس می باشد. 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی پیش ساخته بست وی برابر (قطر: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که از ابعاد ایده آلی برای آب تنی های خانوادگی در تعداد نفرات کم برخوردار است . ابعادی که به راحتی تا 3 الی 4 نفر را در خود جای داده و علاوه بر سنین بزرگسال می تواند برای کودکان و نوجوانان نیز قابل استفاده باشد. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه بادی می باشد. گفتنی است که ظرفیت آب این محصول نیز 6665 لیتر بوده که ظرفیت آب خوبی برای آن خواهد بود  اما این استخر لوازم اضافی در خود نداشته به همین دلیل وزن بسته بندی آن 18.9 کیلوگرم می باشد. البته وزن خود استخر کمتر از این مقدار بوده که وزن بسیار مناسبی می باشد و به راحتی قابل حمل خواهد بود.

راه اندازی و نگهداری استخر پیش ساخته :

راه اندازی استخر های پیش ساخته ایزی ست بسیار آسوده بوده و تنها کافیست لبه آن را باد کرده و سپس آب را درون این کالا جاری نمود تا در نتیجه عمل راه اندازی به صورت اتوماتیک انجام شود. البته برای باد زدن لبه استخر می باست از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. دقت داشته باشید که بیش از حد به این قسمت از استخر باد نزنید زیرا به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید. برای مراقبت از این کالا باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و در صورت استفاده در فضای باز و بر روی سطوحی که اشیای ریز مانند خاک و یا سنگ داشته از زیرانداز های مطمئن تری استفاده شود.

استخر بادی پیش ساخته بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
6665 ليتر
قطر
366 سانتي متر
ارتفاع
91 سانتي متر
وزن
18/9 کیلوگرم
جنس بدنه
الیاف شمعی با PVC
پمپ تصفیه
دارد
نوع پمپ
فیلتری ( 2006 لیتر )
درپوش
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی‌ها
قابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراه
DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...