استخر بادی چادر دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 30 لیتر
  • قطر: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 74 سانتی متر
2,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی چادر دار ، از سری استخر های مخصوص کودکان می باشد که دارای بدنه بسیار مقاوم است و رنگ بندی های شادی دارد

استخر بادی چادر دار یکی از برترین و با کیفیت ترین استخر های بادی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده است . تولیدات شرکت اینتکس اغلب دارای بهترین و با کیفیت ترین محصولات در میان دیگر محصولات است . این استخر با طراحی زیبای خود توانسته دل هواداران را به دست بیاورد . این محصول در رنگ های سبز ، زرد ، نارنجی و آبی موجود است که برای کودکان بسیار ذلپذیر است . این استخر های زیبا می تواند به خوبی در روحیه کودکان تاثیر بگذارد و استفاده از آن موجب شود تا کودکان تفریحات آبی لذت بخشی را تجربه کنند . طراحی این استخر به صورت دایره ای است و رویه ی آن به صورت مواج و مشبک طراحی شده است که موجب شده سطح استخر بسیار نرم و راحت باشد . کفی بادی این استخر بادی موجب شده تا ایمنی بسیار خوبی داشته باشد و کودکان در صورت عدم حفظ تعادل و برخورد با زمین دچار آسیب دیدگی نشوند .

این استخر همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای چادر و سایه بان می باشد که در صورت استفاده می توان آن را باز کرده و از تابش مستقیم افتاب جلوگیری کنید . این چادر خاصیت تاشویی دارد و در صورت عدم نیاز می توان آن را تا کرد . بدنه این استخر نیز از مواد بسیار مقاوم pvc ساخته شده است که در برابر فشار آب و تحمل وزن بسیار قوی می باشد . بر اساس ابعاد و تحمل وزنی که این استخر بادی دارد می تواند برای افراد زیر 3 سال مناسب باشد . شما می توانید این محصول را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

استخر بادی چادر دار از زیبا ترین و جالب ترین استخر های بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که با ساختاری بسیار زیبا و دوست داشتنی طراحی شده تا بتوانید با تهیه و راه اندازی آن ، یک بستر آبی برای تفریحات کودکان ایجاد کنید تا لحظات شاد و خوشی را داشته باشند ، استخر بادی چادر دار نه تنها یک استخر بلکه یک وان بادی نیز برای استحکام کودکان خواهد بود . با توجه به قطر 107 سانتی متری حتی می توان از آن در حمام خانه نیز استفاده کرد . این محصول با توجه به عمق کمی که دارد می تواند توسط کودکان سنین پایین تر نیز مورد استفاده قرار بگیرد . در ادامه مطلب به بررسی بیشتر استخر بادی چادر دار خواهیم پرداخت و هدف فروشگاه اینتکس تهران نیز این است که به خوبی بتوانید مد نظر خود را یافته و آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید . 

طراحی و ساخت استخر بادی چادر دار

استخر بادی چادر دار در دو رنگ مختلف ساخته شده است که تصویر هر دو مدل آن در بالا قرار دارد ، یکی از آن ها دارای استخری آبی با چادر سایه بان سبز و دیگری استخری زرد رنگ است که سایه بانی نارنجی رنگ دارد . وجود سایه بان و چادر در این استخر بادی می تواند از کودک شما در برابر گرما زدگی و آفتاب سوختگی محافظت کند ، به همین دلیل به سادگی می توانید از استخر بادی چادر دار در محیط های بیرون و در فضاهای باز استفاده کنید و نگران آسیب دیدن کودکان خود نباشید . در بخش مشخصات آورده شده است که این محصول دارای قطری 107 سانتی متری و ارتفاع 74 سانتی متری می باشد که در واقع این ارتفاع ، ارتفاع چادر می باشد . 

عمق نسبتا کوچک استخر بادی چادر دار موجب شده است تا این استخر تنها 30 لیتر ظرفیت داشته باشد . وزن این محصول نیز تنها 900 گرم است که  به سادگی می توانید ان را جابجا کنید و با توجه به بادی بودن این محصول می توانید آن را در فضا و حجم بسیار کوچک بسته بندی کرده و با خود به هرجایی ببرید تا کودکان از این محصولات در سفر ها نیز بهره مند شوند . از ویژگی های بسیار عالی این محصول می توان به ساختار بادی بخش کف آن اشاره نمود ، این طراحی بی نظیر باعث شده است تا انعطاف پذیری کف استخر بیشتر شده و در صورت برخورد کودک با استخر آسیبی به آن وارد نشود و همچنین در صورت استفاده طولانی مدت خسته نشده و احساس راحتی کند . 

جنس بدنه استخر و چادر سایه بان

برای ساخت بخش بدنه و قسمت های بادی استخر بادی چادر دار از لایه های ضخیم و مقاوم pvc رنگی طرح چرم استفاده شده است که سبب ضدآب شدن استخر بادی شده است . پی وی طول عمر بالایی دارد و در صورت عدم آسیب رسیدن توسط عوامل انسانی به هیچ عنوان پوسیده و یا آسیب نمیبیند . بخش چادر و سایه بان استخر بادی چادر دار نیز از پارچه پلی استر است که این پارچه یکی از بهترین پارچه های ضد آب موجود است که حتی از آن برای ساخت بدنه چادر مسافرتی نیز استفاده می شود .

نحوه استفاده و راه اندازی استخر بادی چادر دار

توجه داشته باشید که بخش سایه بان این محصول و همچنین استخر آن قابل جدا شدن هستند چرا که به صورت مجزا ساخته شده اند ، ولی این نکته را توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این محصول در فضای بیرون از خانه حتما چادر آن را نصب کنید . برای راه اندازی استخر بادی چادر دار کار ساده ای را در پیش دارید زیرا یک دریچه باد در بدنه قرار دارد و به دلیل ساختار نسبتا کوچک محصول شما می توانید به آسانی آن را راه اندازی و استفاده کنید . 

نحوه نگهداری از استخر بادی چادر دار

بهتر است در هنگام راه اندازی اگر از پمپ های باد استفاده می کنید ، خیلی استخر را باد نکنید به طوریکه تحت فشار باشد ، زیرا در این حالت ممکن است به محصول آسیب وارد شود . با توجه به ساختار بادی بخش کف استخر بادی چادر دار توصیه می کنیم که از زیرانداز استفاده کنید و یا استخر بادی چادر دار را بر روی چمن راه اندازی نمایید .

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
30 لیتر
قطر
107 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
وزن
900 گرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
دارای سایه بان PVC
مناسب سنین زیر 3 سال
قابلیت تا شدن یابه بان
دارای کف بادی
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
intex
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...