استخر بادی چراغ دار بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 258 لیتر
  • قطر: 147 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
3,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چراغ دار بست وی از جدید ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان توسط شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت و طراحی متفاوتی می باشد.طراحی این استخر بادی بسیار جالب میباشد و برای کودکان جذابیت زیادی خواهد داشت.در داخل پایین ترین لایه بدنه این استخر چند چراغ ال ای دی تعبیه شده که با روشن کردن آنها جلوه بسیار زیبایی به این استخر بخصوص در زمان پر بودن از آب خواهد داد. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم و مات بوده که دارای کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود دارد.لازم به ذکر است که استفاده از این جنس در تمام محصولات بادی که کیفیت ساخت بالایی دارند متداول است که استفاده از این جنس باعث افزایش مقاومت آن و همچنین کاهش وزن آن میشود.این استخر دارای  دارای لبه های شیبدار بوده تا موجب جلوگیری از پخش شدن و خارج شدن آب شود و  توسط کوچکترین پمپ های بادی محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل حجم کم خود در حالت جمع شده به راحتی در هر مکانی قابل جمع شدن خواهد بود. 

این استخر بادی بست وی را می توان به عنوان بهترین و مدرن ترین استخر بادی سال این برند نام برد ، زیرا با توجه به نورپردازی های صورت گرفته به خوبی توانسته است توجه بسیاری از کودان را به سمت خود جلب نماید و در این خصوص به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . این استخر بادی دارای یک رنگ می باشد که در تصاویر محصول آن را مشاهده خواهید کرد و با توجه به ساختاری که دارد علاوه بر استخر آب قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد که در صورت تمایل به استفاده به عنوان استخر توپ می توانید بسته توپ های رنگی مخصوص کودک را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید . تمامی قسمت های بدنه این استخر حتی کف آن نیز به صورت بادی طراحی شده است که این امر باعث جلوگیری از خستگی بدن کودک به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود .

حجم آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر نیاز خواهید داشت بالغ بر 258 لیتر می باشد که برای پر کردن آن دغدغه خاصی نخواهید داشت . همچنین عمق آبی که این محصول در اختیار شما قرار می دهد برابر با 25 تا 30 سانتی متر است که برای استفاده کودکان بالای دو سال کاملا استاندارد سازی شده است و بی خطر می باشد . وزن این محصول 2.2 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی حتی در مسافرت ها قابل جا به جایی است . متریال بکار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم دو لایه می باشد که استحکام بسیار بالایی دارد و به راحتی در برابر بازیگوشی های کودکانه مقاوم سازی شده است . به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات مخصوص بست وی وجود دارد و عدم وجود پمپ باد به همانند سایر استخرهای بادی کودک امری عادی می باشد .


استخر بادی چراغ دار بست وی 

در تولید لوازم بادی کودک، داشتن نوآوری جزو الزامات کار تولید کنندگان می باشد. استخر های بادی که دارای ویژگی های خاص باشند بیش تر مورد توجه کودک قرار گرفته و کودکان از بازی کردن در آن لذت بیش تری می برند. هر یک از محصولات بادی دارای قابلیت های مختلفی بوده و خریدار با توجه به نیاز خود می تواند اقدام به انتخاب و خرید نماید. به دلیل داشتن تنوع زیاد در این گونه محصولات، گاهی انتخاب از میان آن ها دشوار می باشد. به همین جهت برای مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان برای خریدی بهتر به شما یاری دهند. استخر بادی چراغ دار بست وی یک استخر بادی با قابلیت های جذاب است که توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران به فروش می رسد. در ادامه این محصول خاص و جذاب را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی ساختمان جذاب

این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است. این محصول از بدنه ای جالب برخوردار می باشد. کفی استخر بادی به صورت بادشو بوده و بسیار نرم و راحت است. کفی به صورت طبی ساخته شده است و برای بازی طولانی مدت کودک کاملا مناسب می باشد. دیواره داخلی استخر بادی به همراه کفی به رنگ سفید می باشد. دیواره خارجی استخر بادی به رنگ نقره ای می باشد و طراحی جالبی همانند یک سفینه فضایی دارد. بر روی این دیواره نقاطی فرو رفته قرار گرفته است و در میان آن خطوطی به رنگ مشکی وجود دارد. تفاوت ساختمان این محصول با استخر های بادی مشابه، دارا بودن یک کفی اضافه در پایین ترین نقطه استخر بادی می باشد. در این قسمت از بدنه لامپ های ال ای دی قرار گرفته است که قابل روشن شدن هستند و جذابیت بالایی به بدنه استخر بادی می بخشند. با روشن کردن این لامپ های جذاب، کودک با لذت بیش تری به بازی پرداخته و هنگامی که داخل استخر از آب پر شده است دیدن این لامپ های روشن فوق العاده می باشد. 


کاربردهای متفاوت استخر بادی 

این استخر بادی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد برای استفاده در فضاهای محدود مناسب می باشد. از این استخر بادی می توان در حمام و به عنوان وان بادی استفاده نمود. زیرا اغلب کودکان از بازی کردن در آب لذت می برند اما استحمام برای آن ها کاری دشوار و سخت محسوب می شود. می توانید این استخر بادی را در حمام قرار دهید و هنگامی که کودک در آب مشغول بازی می باشد به استحمام او بپردازید. استخر بادی را می توانید در حیاط منزل و ویلا برپا کنید تا کودک در برابر گرمای آفتاب بازی کند. این استخر بادی ابعاد بسته بندی کوچکی داشته و به راحتی می توان در مسافرت ها و گردش ها به همراه خود برد تا در هر محیطی که شرایط بازی کردن کودک فراهم بود، محیطی امن و راحت را جهت بازی کردن کودک داشته باشیم. از دیگر کاربردهای این استخر بادی، استفاده از آن به عنوان استخر توپ می باشد. به دلیل روشن شدن کفی استخر، با ریختن توپ های رنگی در داخل آن، کودک شگفت زده می شود. تلالو نور لامپ های کف استخر در توپ های رنگی زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد. 


پارامتر های ظاهری استخر بادی 

این استخر بادی دارای قطر 147 سانتی متر و ارتفاع 43 سانتی متر می باشد. این محصول گنجایش 258 لیتر آب را دارا می باشد. وزن استخر بادی در حدود دو کیلوگرم می باشد که با توجه به این ابعاد وزن کمی محسوب شده و به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و حمل کرد. در کف این استخر بادی یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده تا به راحتی بتوانید آب استخر را پس از استفاده خالی کنید. 


راهنمای خرید

استخر بادی چراغ دار بست وی از محصولات شرکت با تجربه بست وی می باشد. این استخر بادی در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود می باشد و شما می توانید محصول را با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران خریداری کنید. 


نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
258 لیتر
قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
جنس کف
وزن
2.2کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای چراغ های ال ای دی داخل بدنه
مناسب سنین کودکان
دارای دریچه تخلیه آب
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...