استخر بادی کودک چند رنگ

کد bestway 51038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 763 ليتر
  • طول: 183.9 سانتي متر
  • عرض: 183.9 سانتي متر
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک چند رنگ از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه شرکت بست وی می باشد که در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و ویژگی های بسیاری دارد ، وزن ا

استخر بادی کودک چند رنگ از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه شرکت بست وی می باشد که در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و ویژگی های بسیاری دارد ، وزن این استخر بادی 4.1 کیلوگرم می باشد و با توجه به این ویژگی قابلیت جابجایی آسان را نیز دارد و می شود از این استخر در مسافرت نیز استفاده نمود ، این استخر بادی به شکل گرد می باشد و ابعاد مناسبی دارد ، قطر این استخر 183.9 سانتی متر و ارتفاع آن 61 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد استخر بادی ظرفیت 763 لیتر آب را نیز دارد. جنس بخش های مختلف این استخر بادی کودک از پی وی سی می باشد که دارای مقاومت بالایی نیز می باشد.

استخر بادی کودک چند رنگ

طراحی استخر بادی کودک چند رنگ با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی تولید شده است که شرکت بست وی با توجه به خلاقیت بسیار بالای تولید کنندگان خود ، توانست به خوبی این محصولات را تولید کرده و یک محصول بسیار دوست داشتنی و پر فروش را روانه بازار کند . تصاویری از این محصول را نیز در بالا مشاهده می کنید که زیبایی آن را به وضوح نشان می دهد . این محصول در واقع یک استخر بادی است که می توانید داخل آن را با آب پر کنید تا یک بستر مناسب و ایمن برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان بشود . عمق استاندارد و ابعاد مناسب این محصول ، بستر را برای بازی های کودکان بالای 3 سال فراهم کرده است و به آن ها اجازه می دهد تا در کنار کودکان و دوستان دیگر خود به بازی و تفریح بپردازند . اگر خیلی با این محصول آشنا نیستید ، توصیه می کنیم که در ادامه همراه ما باشید . 

ویژگی های استخر بادی کودک چند رنگ

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با استخر بادی کودک چند رنگ اشاره نمود ، حجم بسته بندی بسیار کوچک محصول می باشد که به سادگی می توانید آن را در سفر ها نیز همراه خود ببرید تا کودکان در سفر نیز بتوانند از استخر بادی خود استفاده کنند . این محصولات بادی قابلیت تعمیر داشته و در صورت آسیب دیدن به سادگی می توانید آن را تعمیر کنید . این محصول توسط برند بزرگ و سرشناس بست وی تولید شده است ، به همین دلیل جای نگرانی از بابت خرید محصول نخواهد بود . از همه مهم تر اینکه ، استخر بادی کودک چند رنگ از جنس pvc تولید شده است که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، زیرا این جنس ضد آب بوده و طول عمر بالایی را به واسطه مواد اولیه مرغوب خود دارد . به همین علت با مراقبت صحیح و استفاده درست ، کودکان می توانند سال های سال از این محصولات استفاده کنند . 

راهنمای استفاده از استخر بادی کودک چند رنگ

برای استفاده و راه اندازی استخر بادی کودک چند رنگ ، در ابتدا نیاز است تا محصول را از ساک حمل خود خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید . توجه داشته باشید که زمین بایستی تمیز و بدون سنگ ریزه و ... باشد و حتما از زیرانداز استفاده کنید تا صدمه ای به کف استخر وارد نشود ، سپس با استفاده از یک پمپ و ها هر طریق دیگری ، با استفاده از دریچه بادی که در بدنه استخر قرار داده شده است ، محصول را راه اندازی کنید ، پس از آن نوبت به پر کردن استخر می رسد که بهتر است تا 90 درصد استخر را پر کنید که تقریبا 763 لیتر خواهد بود . پر کردن استخر تا لبه ها خیلی درست نبوده و علاوه بر اینکه می تواند فشار به دیواره ها وارد کند ، در هنگام ورود کودکان و بازی های آن ها با تلاطم آب ، سرریز شده و همان بهتر است که خیلی استخر را تا لبه ها پر نکنید . 

تعمیرات استخر بادی کودک چند رنگ

یک وسیله بادی ، فرقی ندارد که استخر بادی باشد و یا هر محصول دیگری ، اما در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه دچار آسیب خواهند شد ، همچنین توجه داشته باشید که عوامل دیگری همچون ساییدگی ، فشار زیاد ، کشیدگی ، حرارت زیاد و ... نیز می تواند به بدنه استخر بادی کودک چند رنگ آسیب وارد کند ، ولی شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی ، محصول بادی خود را تعمیر کنید . برای اینکار نیاز به برچسب دارید که توسط شرکت در داخل محصول قرار داده شده است ، با این وجود شما می توانید مقدار بیشتری از آن را به صورت مجزا نیز تهیه کنید . تعمیرات این محصولات نسبتا ساده بود و با چسب مایعی که در بسته تعمیرات قرار دارد می توانید برچسب یا همان لیبل را بر روی بخش آسیب دیده بچسبانید و محل را برای مدتی در حالت فشرده نگهدارید تا تعمیرات به بهترین شکل صورت گیرد .

نوع
خانگی
ظرفیت آب
763 ليتر
طول
183.9 سانتي متر
عرض
183.9 سانتي متر
ارتفاع
61 سانتي متر
جنس بدنه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندي: 4.1 کيلوگرم
دارای دیواره رنگی
مناسب سنين مختلف
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...