استخر بادی چند نفره اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/ مسافرتی
  • ظرفیت: 640 لیتر
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 160 سانتی متر
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چند نفره اینتکس محصولی باکیفیت و مقاوم و با قیمتی مقرون به صرفه بوده که برای استفاده در فضای باز از طریق نمایندگی اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی برای استفاده ۴ الی ۵ کودک زیر ۵ سال میباشد و بزرگسالان هم میتوانند به صورت مقطعی از آن استفاده نمایند.

استخر بادی چند نفره اینتکس محصولی باکیفیت و مرغوب بوده که با توجه به ابعاد استاندارد بدنه برای استفاده خانوادگی در سال جدید توسط این کمپانی بزرگ به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختاری سه لایه بوده که هر لایه دارای یک دریچه باد مجزا می باشد. برای راه اندازی محصول از طریق این دریچه های اختصاصی و یک پمپ باد استاندارد در کمتر از 3 دقیقه محصول قابل استفاده می شود. این محصول با بدنه ای از جنس وینیل تولید شده به همین دلیل طول عمر بالایی را دارا است. این جنس در برابر تابش مستقیم نور خورشید و تغییرات شرایط جوی و همچنین دماهای متفاوت اب مقاوم بوده به همین دلیل برای استفاده در فضای باز توصیه می شود. سهولت راه اندازی و وزن کم محصول موجب شده تا این استخر بادی به یک کالای مطمئن برای سفر تبدیل شود. بر روی بدنه محصول نمایی از سواحل مدیترانه ای برای ایجاد روحیه شاد نقش بسته است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت این استخر بادی اینتکس مورد استفاده قرار گرفته است باید بگوییم که یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های روباز و همچنین سرپوشیده می باشد و برای استفاده از آن در باغ و ویلا نیز محدودیتی نخواهید داشت . با توجه به بررسی های صورت گرفته باید گفت که با توجه به فضای داخلی بزرگی که برای این محصول در نظر گرفته شده است می توانید در ظرفیت های سه الی چهار نفره نیز به راحتی از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . البته برای افزایش طول عمر محصول بهتر است تا به صورت استاندارد از آن استفاده کنید تا به مشکلی مواجه نشوید .

ظرفیت آبی که برای پر کردن فضای داخلی این استخر اینتکس نیاز است بالغ بر 640 لیتر می باشد که آب کمی نیست و برای پر کردن آن باید دسترسی قابل توجهی به آب داشته باشید . همچنین در جهت تخلیه هر چه سریع تر و راحت تر آب این استخر بادی ، در بخشی از کف آن یک دریچه تخلیه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به شیلنگ های باغچه را دارد و برای جلوگیری از هدر رفت آب می توانید از آب داخلی استخر برای آبیاری درختان حیات خود استفاده کنید . لازم به ذکر است که برای استفاده هر چه استانداردتر باید میزان نود درصد فضای استخر را از آب پر کنید و از لبریز کردن فضای استخر خودداری کنید و تا دیواره ها در شرایط استحکام حداکثری قرار بگیرند و بهترین مقاومت را داشته باشند .


استخر بادی چند نفره اینتکس 

استخر های بادی جزو پرفروش ترین گروه محصولات بادی کودکان محسوب می شوند. دلیل این امر علاقه زیاد کودکان به بازی کردن در آب می باشد. در تولید استخر های بادی کودک باید زیبایی و کیفیت هر دو لحاظ شوند تا محصولی خوب و عالی داشته باشیم. استخر های بادی کودک با دارا بودن بالاترین تنوع در سایت اینتکس تهران، امکان یک خرید راحت و ساده را برای شما فراهم کرده اند. شما در این سایت می توانید با توجه به سن کودک، محیط مورد استفاده، علاقه کودک و ... استخر بادی مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. استخر بادی چند نفره اینتکس یکی از پرفروش ترین استخر های بادی در این مجموعه می باشد که با دارا بودن ظاهر جذاب و کیفیت بالا، توانسته به محبوبیت بالایی در میان خریداران برسد. در ادامه به نقد و بررسی این استخر بادی می پردازیم. 

ابعادی مناسب برای استفاده چند کودک

این استخر بادی برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. ابعاد این استخر بادی به گونه ای می باشد که می توان آن را در بازی های گروهی و دسته جمعی کودکان مورد استفاده قرار داد. این استخر بادی دارای طول 262 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر است. ارتفاع استخر بادی معادل 46 سانتی متر می باشد. با توجه به ابعاد بزرگ این استخر بادی می توان آن را در فضاهای بیرون از منزل و یا در حیاط خانه و ویلا و یا در پشت بام منزل راه اندازی کرد تا کودکان به راحتی بتوانند استفاده نمایند. هم چنین این استخر بادی شباهت زیادی به استخر های بادی خانوادگی دارد. تمامی گروه های سنی از کودکان بالاتر از 3 سال تا نوجوانان و بزرگسالان به راحتی می توانند از این استخر بادی استفاده نمایند. این محصول برای استفاده خانواده ها مناسب می باشد. حتی سالمندان نیز می توانند از این محصول استفاده نمایند. به دلیل کیفیت بالای این استخر بادی، می توان از آن جهت مصارف آب درمانی سالمندان استفاده کرد. 

زیبایی ظاهری

این استخر بادی دارای ظاهری جذاب و زیبا می باشد. استخر بادی طراحی مستطیلی شکل دارد که در قسمت دیواره ها به صورت سه لایه ساخته شده است. دیواره سه لایه این استخر بادی دارای ضخامت زیادی بوده و به صورت پهن ساخته شده است. لبه دیواره به رنگ سفید می باشد. بر روی هر یک از لایه های این استخر بادی یک دریچه باد تعبیه شده است و به صورت مجزا باد می شود. کفی استخر بادی نیز به صورت طبی است و بادشو می باشد. این کفی بسیار نرم و راحت است و هر شخصی می تواند به راحتی بر روی این کفی نشسته و کودک به خوبی بدون خستگی می تواند بر روی این کفی به بازی بپردازد. بر روی دیواره خارجی این استخر بادی تصاویر فانتزی و رنگارنگی از ساحل دریا و درختان زیبا ترسیم شده است. این استخر بادی با ظاهر زیبایی که دارد مورد علاقه تمامی گروه های سنی واقع می شود. 

مشخصات فنی 

این استخر بادی از ابعاد بسته بندی کوچکی برخوردار است که به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید آن را در مسافرت ها به همراه خود ببرید. وزن استخر بادی برابر با 6 کیلوگرم است که با توجه به ابعاد بزرگ، وزن کمی می باشد و می توانید به راحتی آن را حمل کنید. به همین جهت برای استفاده در مسافرت ها و گردش ها مناسب است. رویه مقاوم این محصول باعث شده است در برابر آفتاب مستقیم و دماهای مختلف آب استحکام نشان داده و دچار افت کیفیت نشود. به همین جهت می توان آن را به راحتی در فضاهای باز مورد استفاده قرار داد. این محصول از رویه ای به نام وینیل ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و از انعطاف بالایی بهره مند می باشد. 

روش خرید

استخر بادی چند نفره اینتکس را می توانید با قیمتی ارزان از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران و از طریق سایت فروشگاهی اینتکس تهران خریداری نمایید. 

نوع
خانگی/ مسافرتی
ظرفیت
640 لیتر
طول
262 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل
وزن
6 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...