استخر بادی کارتونی 6 ضلعی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 6 ضلعی
  • ظرفیت آب: 541 لیتر
  • طول: 191 سانتي متر
  • عرض: 178 سانتي متر
3,135,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کارتونی 6 ضلعی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد.

استخر بادی کارتونی 6 ضلعی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این استخر 191 سانتی متر ،  عرض 178 سانتی متر و ارتفاع آن 61 سانتی متر می باشد. وزن این استخر نیز 4.5 کیلوگرم می باشد و ظرفیت 541 لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد و می تواند در شرایط مختلف دوام بالایی از خود نشان دهد. این استخر در 5 نوع مختلف طراحی و تولید شده است و این استخر وع کارتونی محصول می باشد. 

استفاده از بدنه پی وی سی دو لایه در بخش کف این محصول باعث شده است تا در هنگام بازی های کودکانه و هیجان زده شدن کودک و بالا پایین پریدن هیچ گونه صدمه ای به بدنه استخر وارد نشود و به راحتی بتواند فضای آب داخلی و همچنین وزن افراد استفاده کننده را مهار نماید . دیواره های سه طبقه این محصول در بالا بردن کیفیت ساخت آن تاثیر بسزایی دارند ، این نوع دیواره ها به گونه ای می باشد که لایه ها به صورت مجزا از یکدیگر ساخته شده اند و هر کدام از آن ها توسط دریچه های باد مجزا باد می شوند . این ساختار مقاومت بدنه و همچنین استحکام استخر را به خوبی افزایش می دهد و باعث می شود تا در صورت ایجاد مشکل در هر کدام از قسمت ها ، بخش های دیگر کملا در امان بمانند و به عملکرد خود ادامه دهند .

طراحی فانتزی بیرونی این استخر بادی بچه گانه باعث می شود تا دل هر کودکی را به راحتی با خود همراه کند و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی می باشد . این محصول به هنگام خالی شدن باد و جمع آوری به راحتی درون بسته بندی کوچک خود جای می گیرد و می توانید آن را گوشه ای از اتاق و یا درون کمد دیواری قرار دهید تا فضای خانه را اشغال نکند . راه اندازی این استخر بادی زیبا در مدت زمان سه دقیقه ای و توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی صورت می گیرد و حتی این امر توسط خود کودک قابل انجام است .

استخر بادی شیر شاه کارتونی 6 ضلعی

استخر های بادی یکی از کاربردی ترین تجهیزات تفریحی و سفری بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله کودکان طراحی و تولید شده است. این گروه از محصولات عموما پرتابل بوده که شما می توانید با در نظر گرفتن کیفیت و جنس بدنه آن ها حتی در زمان سفر نیز استخر بادی را به همراه ببرید. یکی از زیباترین انواع این گروه از محصولات استخر بادی کارتونی 6 ضلعی نام داشته که برای کودکان بالاتر از 4 سال طراحی و تولید شده است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد خرید استخر بادی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

استخر بادی کارتونی 6 ضلعی | نمایندگی اینتکس


طراحی بدنه شاد و کودکانه استخر بادی

محصولاتی که برای استفاده رده سنی کودک تولید شده در پروسه طراحی نیاز داشته تا به روحیات مصرف کننده توجه شده و محصولی با ظاهر فانتزی و رنگبندی شاد تولید شود. این گروه از محصولات را نیاز بوده تا با رعایت استاندارد های موجود تولید کرده تا ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده فراهم اورد. به در نظر گرفتن این نکات مهم بوده که ما به شما خرید استخر بادی کارتونی 6 ضلعی را توصیه می کنیم. همانطور که از نام این محصول مشخص بوده بدنه اصلی این استخر بادی کاملا شش ضلعی طراحی شده اما بخش مخزن اصلی محصول گرد می باشد. بر روی بدنه خارجی این محصول تصاویر رنگی و شادی از انیمیشن محبوب شیرشاه به چشم خورده که در میان کودکان محبوبیت بالایی دارد. دیواره داخلی محصول نیز زرد رنگ و بخش کف آن آبی می باشد. دیواره اصلی این استخر بادی از سه لایه تشکیل شده که هر یک از این لایه ها از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. به همین دلیل بوده که طول عمر دیواره محصول افزایش یافته و کودک می تواند به راحتی به بخش داخلی محصول تردد داشته باشد.


کیفیت و طول عمر استخر بادی

افراد در زمان خرید استخر بادی به دنبال محصولی بوده که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه بابت طول عمر آن نداشته و بتوانند تا سال های طولانی با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. برای عرضه و تولید استخر بادی با طول عمر بالا نیاز به انتخاب جنس بدنه باکیفیت وجود داشته به همین دلیل بوده که پروسه طراحی استخر بادی کارتونی 6 ضلعی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده شده است. کف استخر بادی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پی وی سی دولایه تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه طول عمر و دوام بالایی داشته و با دماهای مختلف آب و قرارداشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید کاملا سازگار می باشد. به همین دلیل بوده که شما می توانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده کنید. در داخل بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات قرار داده شده تا در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه این استخر بادی را ترمیم کرده و مجدد امکان استفاده از آن مهیا شود.


سایز و ابعاد استخر بادی

استخر بادی کارتونی 6 ضلعی یک محصولی بوده که فضایی بیضی شکل را اشغال خواهد کرد. طول بدنه این استخر بادی 191 سانتی متر و عرض آن برابر با 178 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این استخر بادی از بخش کف تا بالاترین سطح لبه آن 61 سانتی متر بوده که به طور متوسط نیاز به پر کردن تنها 45 سانتی متر از این ارتفاع با اب را دارد. این میزان ابعاد بدنه ظرفیت داخلی و گنجایش 541 لیتر آب را داشته که نسبتا مناسب صرفه جویی در مصرف می باشد. وزن بدنه این استخر بادی نیز تنها 5 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که شما می توانید حتی در زمان سفر نیز این استخر بادی کودک را به همراه ببرید.


خرید استخر بادی

شما می توانید برای خرید استخر بادی کارتونی 6 ضلعی و یا سایر نمونه های استخر بادی کودک به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

نوع
6 ضلعی
ظرفیت آب
541 لیتر
طول
191 سانتي متر
عرض
178 سانتي متر
ارتفاع
61 لیتر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بدنه کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
وزن: 5 کیلوگرم
مناسب سنین کودکان
ابعاد بسته بندی: 9 * 40 * 35 سانتی متر
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
جنس کف
PVC دو لایه
کف بادی
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...