استخر بادی کودکان طرح پو عروسکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 6 ضلعی
  • ظرفیت: 541 لیتر
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 178 سانتی متر
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکان طرح پو عروسکی آبی 6 ضلعی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که دارای زیبایی منحصر به فرد می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این استخر 191 سانتی متر ،  عرض 178 سانتی متر و ارتفاع آن 61 سانتی متر می باشد. وزن این استخر نیز 5 کیلوگرم می باشد و ظرفیت 541 لیتر آب را نیز دارد. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد و می تواند در شرایط مختلف دوام بالایی از خود نشان دهد. این استخر در 5 نوع مختلف طراحی و تولید شده است و این استخر طرح کارتونی پو محصول می باشد.  استخر بادی طرح پو با ابعاد بزرگ و قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان با کف باد شونده و نرم جهت استفاده می باشد این محصول به شکل شش ضلعی تولید شده و دارای رنگ های متنوع و شادی می باشد که بر روی بدنه آن نقش و نگار کارتونی طراحی شده است این محصول را فقط با برند اینتکس خریداری نمایید بسته بندی و وزن این محصول بسیار کوچک و کم حجم می باشد که به راحتی می توانید آن را در داخل منزل در داخل خودرو در داخل ویلا با خود حمل و نقل نمایید و آن را همیشه در اختیار کودک قرار دهید  استخر های بادی کودک می‌توانید روی بام منزل یا روی تراس یا داخل حیاط منزل استفاده نمایید جهت راه اندازی این مدل استخر ها به یک پمپ باد دستی نیازمندیم که آن را در کمتر از ۲ دقیقه باد کنید و استفاده نمایید  

استخر بادی کودکان طرح پو عروسکی

استخر بادی کودکان طرح پو عروسکی از سری محصولات بادوام و باکیفیت شرکت بزرگ اینتکس تهران می باشد که براساس استاندارد های لازم در تولید محصولات بادی طراحی و ساخته شده است. این استخر بادی با مزیت های مختلف که دارد برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد و برای بازی کردن آن ها محلی امن را فراهم کرده است که خالی از هرگونه احتمال خطر و آسیب می باشد. در محصولات کودکان اغلب طرح های کارتنی طرفداران زیادی دارند و به علت داشتن رنگ های شاد و متنوع باعث جلب توجه آن ها می شود. این استخر بادی نیز با طرح کارتن پو می باشد که اشکال جذابی را برای کودکان به نمایش گذاشته است و تمامی موارد یک محصول فانتزی برای مخاطبان کودک را رعایت کرده است و محصولی بی نظیر را برای آن ها تولید کرده است. برای اطلاعات بیش تر درمورد استخر بادی کودکان طرح پو عروسکی به مطالب زیر مراجعه کنید.


بدنه ای باکیفیت

بدنه محصولات بادی از اهمیت بالایی برخوردار است به ویژه آن هایی که برای کودکان درنظر گرفته شده اند و که باید علاوه بر مرغوبیت دارای ضخامت و کیفیت بالا نیز باشد. برخی از محصولات از مواد مضر در ساختار خود استفاده کرده اند که طبیعتا این محصولات برای کودکان خطرناک می باشد. اما باکیفیت ترین محصولات آن هایی هستند که از مواد غیر سمی و ضد حساسیت تشکیل شده اند و برای بدن آن ها هیچ خطری ندارد. این بدنه با وجود چنین ویژگی پرمخاطب ترین استخر بادی محسوب شده است و می توان با خیال راحت ان را برای استفاده فرزندان آماده کرد و اسباب سرگرمی آن ها را فراهم کرد. همچنین این محصول دارای مقاومت بالا در برابر جنب و جوش و بازی های هیجانی کودکان است و با ضربه و تکان خوردن دچار صدمه نمی شود.


کارایی محصول

استخر بادی کودک طرح پو عروسکی را می توان به عنوان استخر توپ و استخر های ساحلی استفاده کرد و برای کودکان شادی و خوشحالی را رقم زد. در مواقعی که می خواهیم این محصول را به عنوان استخر توپ آماده سازیم می توان آن را در محیط های سر بسته مانند داخل منزل نصب نمود و به وسیله توپ های رنگی آن را برای سرگرمی کودکان آماده کرد. این استخر بادی با داشتن دیواره های بلند و سه طبقه دارای استحکام بالا می باشد و بدون خمیدگی می تواند حالت اولیه خود را در طی بازی کودکان حفظ کند. این دیواره محکم برای تکیه دادن کودکان در زمان قرار گرفتن در استخر بادی مناسب است. ااین دیواره ضخامت بالایی دارد و گردش هوا در داخل آن به گونه ای است که با تغییر دما تغییر نمی کند و ایمنی لازم برای فرزندان شما را فراهم می آورد.


مراقبت از استخر بادی

در زمان راه اندازی این محصول ابتدا باید یک سری نکات را رعایت کنید که علاوه بر داشتن محصولی با طول عمر بالا از خطر های احتمالی جلوگیری شود. برای باد نمودن این محصول برای بار اول می بایست کمتر باد شود و بدنه را برای باد کردن بیش تر آماده کرد تا به یکباره میزان باد زیاد به آن وارد نشده و دچار شک نشود. برای پر کردن این استخر بادی از آب ابتدا باید دمای آب را تنظیم نمود و از ریختن آب داغ به یکباره درون استخر بادی جلوگیری کرد که باعث ایجاد آسیب به بدنه نشود و در ادامه این روند باعث از بین رفتن کلی استخر بادی نشود. برای شستشو و تمیز کردن استخر بادی از مواد شیمیایی قوی استفاده نکنید زیرا این کار باعث آسیب به بدنه محصول شده و رنگ آن را دچار تغییر می کند. بهتر است کار تمیزکردن استخر بادی را به وسیله یک دستمال نم دار انجام دهید و به طور کامل آن را خشک و تمیز نمایید.


خرید غیر حضوری

استخر بادی کودکان طرح پو عروسکی را می توان از شرکت بزرگ اینتکس تهران انتخاب و خریداری کرد و از آن در روز های گرم سال لذت برد.

نوع
6 ضلعی
ظرفیت
541 لیتر
طول
191 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار شفاف
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای طراحی زیبا
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...