استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس intex 58437

intex 58437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
1,800,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس intex 58437 از جدیدترین محصولات برند اینتکس می باشد که در سال 2023 رونمایی شده است . این استخر بادی دارای طراحی دایناسور شکل و فانتزی می باشد که به سادگی می تواند توجه کودکان را به خود جلب نماید . استخر بادی فوق یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی ، باغ و ویلا می باشد و با توجه به وزن سبک و بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی قابلیت جا به جایی را برای شما فراهم می آورد و حتی می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . این محصول با توجه به دریچه های دو کاره ای که دارد به سادگی توسط پمپ باد دستی و یا برقی راه اندازی می شود و در این خصوص کار سختی نخواهید داشت و با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان سه الی چهار دقیقه برای راه اندازی این استخر بادی کودک نیاز می باشد . در قسمت دماغه دایناسور می تواند یک آبپاش استاندارد را مشاهده کرد که توسط شیلنگی که از قسمت فوقانی استخر به بدنه استخر متصل می شود تغذیه می کند و با اسپری کردن آب به فضای داخلی استخر ، علاوه بر افزایش هیجان کودک در هنگام آب تنی به خنک کردن محیط نیز کمک شایانی می کند . برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی میزان 68 لیتر آب نیاز خواهد بود . ساختار بدنه این محصول همانند دیگر استخرهای بادی کودک از وینیل دو لایه چرمی ساخته شده است و همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید . 

استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس

همواره استخر هایی که شبیه به حیوانات ساخته می شوند ، جذابیت خاصی را در نظر کودکان خواهند داشت ، به همین دلیل است که حتی فروشگاه اینتکس نیز سعی کرده است تا متنوع ترین و جذاب ترین استخر های بادی را با ساختار عروسکی موجود کند تا آن دسته از کودکانی که استخر هایی با طرح فانتزی را دوست دارند ، بتوانند استخر هایی مانند استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس را خریداری کنند که شبیه به دایناسور یا اژدها ساخته شده است . این استخر کاملا خلاقانه ساخته شده است ، به طوریکه بدن دایناسور در واقع خود استخر است و گردن و سرد دایناسور به صورت بادی طراحی شده و اگر دقت داشته باشید در دهان اژدها یا دایناسور ، یک آبپاش قرار داده شده است که می تواند با ایجاد فواره های آب ، به بهترین شکل ممکن ، محیطی خنک تر را برای بازی کودکان فراهم کند . قدرت فواره آب این محصول بستگی به قدرت آب خانه شما دارد . 

دلیل آن هم این است که شما باید یک شلنگ آب را به این آبپاش وصل کنید تا فواره های آب ایجاد شود و آبپاش شروع به کار کند . بنابراین اگر می خواهید که فواره های آب فشار بیشتری داشته باشد ، می توانید از یک پمپ استفاده کنید . خیس شدن کودکان به وسیله آب پاش می تواند تا حد زیادی از گرمازدگی کودکان جلوگیری کند ، برای همین است که پیشنهاد می شود از استخر های بادی استفاده کنید که دارای آبپاش و یا دارای سایه بان باشند . این محصول مقاوم است ، ولی اگر یک روزی به دلیلی آسیب ببیند ، شما می توانید آن را تعمیر کنید . برای تعمیرات می توانید از برچسب تعمیرات استفاده کنید و یا محصول را به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید تا تعمیرات را برای شما انجام دهد . علاوه بر سر و گردن اژدها ، یک بخش برجسته یعنی یک دم نیز در لبه دیگری استخر بادی قرار داده شده است . 

استخر بادی کودک آبپاش دار اینتکس intex 58437 با طراحی فانتزی و جذابی که دارد به خوبی توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . استخر بادی کودک فوق در سال جدید میلادی در کاتالوگ برند اینتکس رونمایی شده است و در همان ابتدای عرضه به بازار به خوبی توانسته است به فروش های فوق العاده ای دست پیدا کند . این استخر بادی دارای مواد اولیه ای مرغوب در بدنه خود می باشد که بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته و برای استفاده از آن در فضای سرپوشیده و روباز محدودیتی نخواهید داشت . اگر شما هم قصد خرید استخر بادی اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین استخرهای بادی کودک این برند را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

طراحی فانتزی استخرهای بادی کودک بیش از هر چیز دیگری مهم است زیرا باعث می شود تا کودکان ارتباط بهترین به هنگام آب تنی با استخر بگیرند و از آب تنی لذت ببرند . این استخر بادی در این زمینه به خوبی عمل کرده است و توانسته تا به عنوان یکی از محبوب ترین استخرهای بادی خانگی کودک اینتکس خود را معرفی کند و به فروش فوق العاده ای دست یابد . در بخش دهانه این دایناسور می توان آبپاش کوچکی را مشاهده کرد که عملکرد فوق العاده ای در خنک نگه داشتن فضای درونی استخر خواهد داشت . به همین خاطر این محصول بهترین انتخاب برای استفاده در آب تنی فضای باز و در فصل تابستان می باشد زیرا دمای هوا را به خوبی خنک نگه می دارد .

کف این استخر اینتکس به صورت غیر بادی می باشد که در حفظ تعادل استخر نقش بسزایی دارد و برای کودک نیز این امر می تواند در هنگام آب تنی بهتر باشد . جریان آب فواره آبی که در بدنه این استخر تعبیه شده است ، در بخش پایینی بدنه قرار دارد و قابلیت اتصال توسط شیلنگ های باغچه را فراهم می کند . در این صورت با قطع جریان آب شیلنگ به راحتی می توانید فواره را روشن و یا خاموش کنید . برای پر کردن فضای داخلی این استخر بادی به میزان 68 لیتر آب نیاز دارید که تامین آن کار سختی نیست . با توجه به مشخصات ابعادی ( قطر : 119 سانتی متر و ارتفاع : 65 سانتی متر ) این استخر بادی را می توان محصولی خانگی دانست که بهترین گزینه برای استفاده در حیات خانه ، پشت بام ، پارکینگ و حتی حمام خانه های کوچک به شمار می رود تا محیطی هیجان انگیز را جهت آب تنی کودک شما ایجاد کند .

برند اینتکس در ساخت ساختار بدنه این استخر بادی از متریال وینیل طرح چرم استفاده کرده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . البته باید بگوییم که در ساختار کف این استخر بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده تا استحکام بالاتری را برای قسمت کف استخر ایجاد کند و در هنگام آب تنی کودک و بازیگوشی ، آسیبی به بدنه این محصول وارد نشود . این نوع متریال باعث شده تا بدنه استخر به خوبی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید استانداردسازی شود و یکی از با کیفیت ترین و البته مقرون به صرفه ترین استخرهای بادی کودک اینتکس به شمار می رود .

با توجه به بکار گیری متریال با کیفیت و البته سبک در بدنه این استخر بادی ، وزن کلی استخر به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 1.7 کیلوگرم رسیده که یکی از سبک ترین استخرهای بادی کودک اینتکس به شمار می رود . فروشگاه اینتکس تهران این محصول کاربردی را با ارزان ترین قیمت و ضمانت کیفیت عرضه کرده است و همین حالا می توانید از طریق روش های موجود در سایت آن را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • قطر : 119 سانتی متر
  • ارتفاع : 65 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 68 لیتر
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58437

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...