استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح وال

کد intex 57435 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح وال از طری تولیدات جدید و باداوم کارخانه اینتکس برای کودکانه بالاتر از 2 سال بوده که می تواند محیطی ایمن و مفرح برای تفریحات آبی آن ها در فصول گرم سال فراهم کند. وزن بدنه این استخر بادی کودک بسیار کم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. از طرفی این محصول به دلیل مجهز بودن به دریچه باد استاندارد در کمترین زمان ممکن نیز راه اندازی می شود. به همین دلیل بوده که در زمان سفر نیز می توانید آن را در داخل خودروی خود قرار داده و برای تفریح کودکان به همراه ببرید.


این استخر بادی کودک طراحی بدنه بیضی شکل داشته و دیواره آن از یک لایه تشکیل شده است. دنیای زیر آب و حیوانات آبی برای کودکان همواره از جذابیت قابل توجهی برخوردار بوده به همین دلیل طراحی ظاهری این محصول برگرفته از یک وال آبی و خندان به تمامی ظرافت های آن می باشد. بخش انتهای وال که دم آن بوده در واقع تشکیل آبپاش بادی سرخود این استخر کودک را می دهد. شما می توانید این بخش را به راحتی و با متصل کردن به یک شلنگ آب راه اندازی کنید. در روز های زمستان و یا در داخل محیط منزل و آپارتمان خود می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ فرزند خود بهره برداری نمایید. رویه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید شده که نرم و باداوم بوده و سازگاری بالایی با تمامی شرایط اب و هوایی دارد. کیفیت بدنه محصول به میزانی بوده که در اثر استفاده مدوام و جمع اوری و راه اندازی های بسیار زیاد دچار اسیب نخواهد شد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی و یا از طریق وب سایت فروشگاهی اینتکس تهران این استخر بادی کودک اصل را با یک قیمت ارزان خریداری نمایید.

 نوع بیضی
 طول 208 سانتي متر
 عرض 163 سانتي متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ظرفیت 208 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای آبپاش سرخود
 دارای فضایی بزرگ برای استفاده چند نفر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

 

استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح وال

استخر های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس از سری استخر های بادی جذاب و با کیفیت می باشد. در تولید استخرهای بادی کودک دو مسئله مهم می باشند. اولین نکته در ساخت این گونه استخرها کیفیت بالا و مقاومت بالای استخر بادی می باشد تا توجه والدین کودک را جلب کند. نکته بعدی در ساخت این محصولات طراحی فانتزی و کودکانه می باشد تا کودک بتواند با هیجان و لذت در این استخرها بازی کند. شرکت بزرگ اینتکس به عنوان پیشرو در تولید این محصولات و به عنوان شرکتی با تجربه توانسته محصولاتی را عرضه کند تا باعث رضایت کودکان و والدین آن ها شود. استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح وال یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد. 


طراحی ظاهری استخر بادی 

استخر بادی کودک به صورت بیضی طراحی شده است. دیواره استخر بادی به صورت یک تکه و کوتاه می باشد. استخر بادی دارای دیواره ای پهن است. در قسمت جلویی استخر بادی چشم ها و دهان وال را مشاهده می کنید که بر روی دیواره استخر بادی نقش بسته است. در کناره های استخر باله های وال وجود دارد. در انتهای استخر بادی دم وال قرار دارد که به صورت عمودی و متصل به بدنه می باشد. دم وال ظاهری برای آبپاش می باشد. دم این وال به صورت آبپاش عمل می کند و با اتصال یک شلنگ آبپاش عمل می کند. بدنه این استخر بادی به رنگ آبی می باشد و زیبایی بالایی دارد. رنگ این استخر به گونه ای می باشد که برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر مناسب است. 

مزیت های استخر بادی در مقایسه با نمونه های مشابه

این استخر بادی در مقایسه با محصولات مشابه دارای مزیت های بسیاری است که باعث می شود در صدر لیست انتخاب استخر های بادی کودک قرار بگیرد. ابعاد محصول دارای مشخصات طول 208 سانتی متر و عرض 163 سانتی متر و ارتفاع 99 سانتی متر است. استخر بادی با این ابعاد برای استفاده دو کودک همزمان مناسب است و می توان برای کودکان تا سنین بالاتر نیز مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از ویژگی های این استخر بادی استفاده از آن به عنوان استخر توپ است. از این استخر بادی زیبا می توان به عنوان استخر توپ استفاده کرد. به این صورت که پس از راه اندازی استخر داخل آن را پر از توپ های رنگی کنید. با این کار جذابیت استخر بسیار بیش تر می شود و کودک بدون اینکه احساس کسالت کند و بدون خستگی ساعت ها در استخر مشغول بازی می شود. توپ های رنگی با بالاترین کیفیت را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. و اما ویژگی مهم این استخر بادی داشتن یک آبپاش است که لبه استخر اضافه کنید. هم چنین وجود این آبپاش باعث می شود در هنگام بازی آب گرم بر روی بدن کودک بریزد تا از سرد شدن بدن کودک جلوگیری کند. 


کیفیت بالای استخر بادی

استخر های بادی ساخت شرکت اینتکس همانطور که در ابتدا گفته شد، از بهترین مواد اولیه و با فناوری های روز دنیا ساخته می شوند. استخر بادی کودک با طرح وال از مرغوب ترین نوع بدنه طرح چرم ساخته شده است و تولید کننده در ساخت آن سعی کرده است تا همه جوانب کار را برای تولید محصولی با بالاترین کیفیت رعایت کند تا استخر بادی با بالاترین طول عمر به دست مشتری برسد. 


لوازم همراه استخر بادی 

به همراه این استخر بادی یک عدد پمپ دستی مجزا به شما تقدیم می شود تا بتوانید در کوتاه ترین زمان استخر را راه اندازی نمایید. وجود این پمپ شما را از خرید لوازم جانبی بی نیاز می کند. یک بسته برچسب تعمیرات نیز در بسته بندی موجود است تا در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه استخر بتوانید آن را ترمیم کنید. یک عدد دفترچه راهنما نیز به همراه استخر بادی وجود دارد تا شما را جهت راه اندازی و جمع کردن استخر یاری کند. 


روش خرید و قیمت استخر بادی 

برای خرید استخر بادی کودک آبپاش دار با طرح وال با ارزان ترین قیمت به سایت اینترنتی نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...