استخر بادی کودک آناناسی

کد bestway 53066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • ظرفیت آب: 163 لیتر
  • طول: 203 سانتي متر
  • عرض: 143 سانتي متر
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک آناناسی ، یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین استخر های بادی مخصوص کودکان می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد

استخر بادی کودک آناناسی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده است . این کمپانی جدید ترین استخر ها را با اشکال بسیار زیبا طراحی کرده است که این مدل نیز یکی از آن ها می باشد . این استخر بادی ک.دک آناناسی با طراحی که دارد می تواند در روحیه کودکان بسیار تاثیر گزار باشد و مطمعنا استفاده از آن می تواند محیطی بسیار شاداب و لذت بخشی  را برای کودکان شما به ارمغان بی آورد . این استخر بادی از نظر ابعاد برای کودکان بالای 2 سال طراحی شده است و می تواند توسط آن ها مورد استفاده قرار گیرد . این استخر ها یکی از بهترین محصولات می باشد که برای تفریحات آبی کودکان می توان از آن در فصل گرما استفاده کرد . این مدل دارای طرح آناناس می باشد و دارای شکل هندسی بیضی است . قسمت بالای آناناس را به صورت برجسته طراحی کرده اند که این امر موجب شده استخر بسیار زیبا شود . همچنین جنس بدنه این استخر نیز از وینیل بوده و دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد . این جنس یکی از بهترین اجناس در تولید استخر بادی می باشد چرا که قدرت بالایی در برابر فشار آب دارد و در مجاورت با آب دوام خوبی داشته و به راحتی پوسیده نمی شود . ضخامت لایه های آن به 0.27 میلی متر می رسد که نشان از قوی بودن لایه ها دارد . از سری وسایل و اقلام همراه این استخر می توان به برچسب تعمیرات و نیز سه عدد حلقه بازی اشاره کرد . این استخر بادی کودک با کیفیت بسیار بالا در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که شما عزیزان می توانید آن را با قیمتی ارزان تر خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

استخری بسیار دوست داشتنی با ظاهری جذاب است که برای کودکان خردسال تا سنین 5 یا 6 سال نیز مناسب خواهد بود . استخر های بادی که عمق کوچکی دارند ، این ویژگی را خواهند داشت که تمامی سنین بتوانند از آن استفاده کنند . این استخر بادی اگر راه اندازی شود ، دارای طول 203 سانتی متری و عرض 143 سانتی متری خواهد داشت که یک ابعاد بزرگ برای استخر محسوب می شود . این استخر اگرچه عمق کمی دارد ، ولی فضا و مساحت آن بزرگ است و برای همین کودکان حتی می توانند به صورت چند نفره از استخر بادی استفاده کرده و لحظه های خوش و شادی را برای خود داشته باشند . نکته دیگری که در رابطه با این استخر بادی مطرح است ، این است که مقدار ظرفیت آب مورد نیاز برای استخر نیز کم بوده و شما می توانید به راحتی بدون هدر رفتن مقدار زیادی آب ، در هر بار استفاده از استخر بادی ، تنها 163 لیتر اب را داخل استخر بریزید تا به طور کامل پر شود . 

از آن جایی که این استخر بادی مساحت بزرگی دارد ، کف آن به صورت غیر بادی در نظر گرفته شده است تا اینچنین کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار بگیرد . هر چند شما می توانید با استفاده از زیرانداز حتی امکان آسیب دیدن به کف استخر بادی را به صفر برسانید تا کودکان با خیال راحت تر از استخر بادی استفاده کنند . امکان استفاده از این استخر بادی بر روی چمن یا خاک نرم و حتی شن های ساحل دریا وجود دارد . برای راه اندازی از محصول می توانید از پمپ های باد کمک بگیرید . طراحی جذاب ظاهری این استخر ، آن را در میان بسیاری از کودکان محبوب ساخته است . وزن کلی این استخر بادی 1.9 کیلوگرم یعنی نزدیک به دو کیلوگرم می باشد . در کنار این محصول سه حلقه بازی وجود دارد که کودکان می توانند برای بازی های بیشتر خود از آن ها نیز استفاده کنند .

استخر بادی کودک آناناسی

استخر بادی کودک آناناسی ساخته شده در شرکت بست وی می باشد که به تازگی به بازار وارد شده و در زمان کم توانسته محصولی پر فروش به حساب بی آید. این استخر بادی فضای کافی برای بازی کودکان را فراهم می کند و در این فضا قادر به گنجایش دو یا سه کودک به طور همزمان می باشد. همچنین در شرایط کنونی که بیش تر خانه ها آپارتمانی هستند و محلی برای تفریحات آبی ندارند و کودکان نیز همواره برای تفریح در بیرون از منزل آماده هستند محصولی مناسب می باشد که برای رفتن به تفریح بسیار ضروری است و می توان برای کودکان در مسافرت به همراه داشت و در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار داد. این استخر بادی کودک به شکل آناناس است و طراحی دارد که برای ایجاد بازی های مختلف مناسب است و تمایل افراد را به خرید افزایش میدهد. چرا که قیمت محصول نیز مناسب و پایین بوده و به این ترتیب با پرداخت هزینه کم می توان محصولی خاص و دارای ویژگی های مهم را خریداری نمود.


ایجاد محیط بازی در خشکی

این استخر بادی دارای قسمت های مهمی می باشد که برای تمامی کودکان سرگرم کننده است و برای آن ها امکان بازی های مهیج را فراهم می کند. این قسمت ها در واقع بر روی بدنه طراحی شده است و به همراه آن تعدادی حلقه بادی نیز قرار دارد تا در زمانی که در داخل منزل محصول را راه اندازی می نمایید بتوانید از آن به عنوان زمین بازی کودکان استفاده نمایید. برای این کار بخشی که برای بازی در نظر گرفته شده است و در طراحی به کار رفته است محلی برای انداختن حلقه ها می باشد و نیز حلقه ها هم برای این بازی لازم و ضروری هستند و با وجود آن ها افراد قادر به این بازی می باشند. بخش بالایی محصول که به این شکل طراحی شده است دارای شاخه های بادی می باشد که حلقه ها با پرتاب در آن قرار گرفته و سبب بازی های مهیج برای کودکان می شود. این بازی در زمان وجود آب درون محوطه نیز می تواند انجام گیرد و جذابیت بسیار زیادتری را دارد.


گنجایش کم آب و صرفه جویی در مصرف آن

با وجود این استخر بادی در هر مکانی می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد و برای کودکان در تمامی محل ها فضای شادی را فراهم آورد. این استخر بادی دارای ابعاد 203 سانتی متری در طول و 143 سانتی متری در عرض می باشد و ارتفاع کمی داشته و تنها دیواره آن 61 سانتی متر می باشد. با وجود چنین ابعادی 163 لیتر آب درون آن جای می گیرند و می توان کارایی بسیاری را برای کودکان ایجاد سازد. با همین میزان آب تفریحی برای ساعت های فراوان برای کودکان ایجاد می گردد و برای آبتنی نیازی به آب بیش تر نیست. به همین دلیل است که می توان گفت استفاده از این استخر بادی به صرفه می باشد و باعث می شود تا آب کم تری استفاده گردد و همواره برای بازی کودکان آب هدر نرود.


مراقبت از محصول

برای این که محصولی برای سال های زیاد داشته باشید و بتوانید از آن به این گونه کارایی ها دست پیدا کنید و طول عمر زیادی نیز شامل حال آن شود می بایست برخی نکات ایمنی را رعایت کرده تا بدنه در سلامت کامل باقی بماند و بتواند در مدت زمان طولانی به افراد امکان استفاده طولانی مدت را بدهد. اولین نکته ای که بسیار مهم می باشد نزدیک کردن اشیاء نوک تیز به بدنه می باشد که باعث از بین رفتن آن شده و ممکن است با این روند محصول به طور کامل از بین برود. اما نکته بعدی توجه به محل قرار گیری محصول است که باید خالی از هر گونه شی خطرناک باشد. علاوه بر آن در زمان پر کردن استخر بادی از آب نباید آب داغ را به یکباره به درون محصول ریخت و آن را پر نمود.


خرید

استخر بادی کودک آناناسی تنها در وب سایت رسمی نمایندگی اینتکس تهران وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن محصول را خریداری نمایید.

نوع
تفریحی
ظرفیت آب
163 لیتر
طول
203 سانتي متر
عرض
143 سانتي متر
ارتفاع
61 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
ضخامت لایه ها
0.27 میلی متر
جنس کف
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب استفاده کودکان
دارای رنگی جذاب
وزن: 1.9 کیلو گرم
دارای 3 عدد حلقه بازی
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات ، حلقه بازی
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...