استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان

کد intex 56471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع:
  • ظرفیت:
  • طول: 161 سانتی متر
  • عرض: 161 سانتی متر
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان برای سنین کودکان و خردسالان محصولی جدید و زیبا که تولید شده در نوع سایه بان دار می باشد. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم شفاف بوده که از طراحی ها و اشکال کارتونی مختلفی بر روی آن استفاده شده است. این کالا با داشتن ارگونومی ساخت مربعی می تواند تا مقدار 280 لیتر آب را در درون خود جای دهد. اما از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن سایه بانی از جنس PVC بر روی بدنه این کالا می باشد که می تواند تاثیر بسزایی در حفظ فرزندانتان در برابر نور آفتاب باشد. 

استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان برای کودکانی ساخته شده است که در حدود 2 تا 6 سال می باشند . برای اینکه ابعاد استخر بادی این رده سنی را مشخص می کند . ارتفاع استخر بادی نیز موضوع مهمی است و آن هم اینکه این استخر بادی دارای عمق 25 سانتی متر و ارتفاع  114 سانتی متر می باشد . ارتفاع 114 سانتی متر با در نظر گرفتن سایه بان مشخص شده است . طراحی این استخر همچنین به صورت مربعی است و مساحت آن همچنین 161 سانتی متر مربع خواهد بود . اگر به طور کلی بخواهیم ظرفیت این استخر را مشخص کنید ، استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان برای استفاده یک الی دو کودک مناسب بوده و اگر قصد استفاده از استخر برای تعداد نفرات بیشتری هستید ، شاید بهتر باشد که به سراغ سایر استخر های بادی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس بروید . 

استفاده از تمامی استخر های بادی ساده و راحت است ، به خصوص که پمپ باد برای راه اندازی آن ها وجود دارد . وزنی که استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان دارد 3.4 کیلوگرم است که با در نظر گرفتن تمامی اقلام استخر از جمله سایه بان بادی آن می باشد . این سایه بان قابل جدا شدن از بدنه استخر است و کودک شما در مواقعی که نیاز باشد می تواند از آن استفاده کند ، بنابراین اگر استخر در سایه قرار دارد ، می توانید اصلا آن را راه اندازی نکنید . اینتکس که تولید کننده استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان می باشد ، برای این محصول یک ساک حمل مخصوص نیز در نظر گرفته است تا شما بتوانید به وسیله آن ، به راحتی استخر را جابجا کرده و از آن استفاده کنید . در ضمن استخر های بادی قابل تعمیر هستند .

استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان

استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان

گروه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران همواره در تلاش است تا محصولات بادی را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مشتریان عزیز برساند. در راستای تحقق این هدف، تمامی محصولات بادی با کیفیت بالا، در سایت اینتکس تهران موجود می باشد. برای خریدی ساده و لذت بخش می توانید با مراجعه به این سایت محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و در میان تنوع بالای محصولات، انتخاب و خریداری نمایید. انواع استخر های بادی نیز شامل محصولات می شوند. استخر بادی کودک آکواریومی به همراه سایه بان یکی از محصولات بی نظیر موجود در این شرکت می باشد که در ادامه به بررسی این استخر می پردازیم. 


ظاهر جذاب و فانتزی

استخر بادی آکواریومی از بدنه ای به شکل مربع ساخته شده است. کفی استخر بادی کاملا طبی بوده و به صورت بادشو ساخته شده است. این کفی برای استفاده کودکان بسیار مناسب می باشد و در صورت استفاده طولانی مدت به بدن کودک هیچ آسیبی وارد نشده و خسته نمی شود. کفی استخر بادی به رنگ آبی بوده و دارای دریچه باد جداگانه می باشد. دیواره استخر بادی به صورت دولایه است که هر لایه دارای دریچه باد مخصوص بوده و به صورت بسیار محکم به یکدیگر متصل شده اند. قسمت جالب طراحی این استخر بادی، داشتن دیواره هایی شفاف می باشد که استخر را به یک آکواریوم بزرگ تبدیل می کند. دیواره های استخر به صورت شفاف هستند که از بیرون داخل استخر قابل مشاهده است. بر روی دیواره طرح های فانتزی نیز وجود دارد. دیواره استخر به صورت پهن می باشد که در صورت تکیه دادن کودک، استخر بادی دچار لغزش نمی شود. لبه دیواره استخر نیز به رنگ آبی است. در گوشه های دیواره و متصل به لبه دیواره ستون های بادی وجود دارد که در بالای این ستون ها یک سایبان تعبیه شده است. این سایبان زرد رنگ بوده و تمامی فضای استخر را پوشش می دهد. 


کیفیت عالی

استخر بادی آکواریومی کودک یکی از بادوام ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد. این استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و در صورت استفاده درست و رعایت نکات نگه داری، کودک تا سال ها می تواند از آن استفاده نماید. برای نگه داری این استخر کافی است از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و از کشیدن استخر باد شده بر روی زمین ناهموار جلوگیری نمایید. هم چنین استخر بادی را در مجاورت آتش و اشیای داغ قرار ندهید زیرا قابلیت اشتعال دارد. در صورتی که به بدنه استخر بادی آسیب جزئی وارد شد می توانید توسط برچسب تعمیرات نسبت به ترمیم آن اقدام کنید. در غیر این صورت می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا برای تعمیرات تخصصی، کارشناسان ما وارد عمل شوند و در زمانی کوتاه استخر بادی را تعمیر نمایند.


کاربردها

این استخر بادی به دلیل داشتن سایه بان امکان استفاده در فضاهای باز را برای کودک فراهم می کند. زیرا سایبان از سوختن پوست حساس کودک در برابر آفتاب محافظت کرده و کودک به راحتی می تواند در فضای باز و در برابر آفتاب به بازی بپردازد. این استخر بادی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد قابلیت استفاده در فضاهای کوچک و آپارتمان را به شما می دهد. هم چنین می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده کنید. کافی است استخر بادی را در اتاق کودک قرار دهید و در داخل استخر، توپ های رنگی بریزید. (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) با این کار خواهید دید که کودک از دیدن استخر و توپ های رنگی به خوبی شگفت زده می شود. استخر بادی را می توانید در مسافرت ها نیز به همراه خود برده و در ساحل و ... راه اندازی نموده تا کودک به بازی مشغول شود. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک آکواریومی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید. و یا اینکه می توانید به صورت حضوری برای خرید استخر بادی اقدام کنید.

نوع
ظرفیت
طول
161 سانتی متر
عرض
161 سانتی متر
ارتفاع
114 سانتی متر
جنس رویه
جنس بخش کناری
جنس کف
وزن بسته بندی
3.4 کیلوگرم
پمپ
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای سایه بان PVC
ساک حمل
شرکت سازنده
intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...