استخر بادی کودک اسب تک شاخ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اسب تک شاخ ، طرحی که همه کودک ها با آن خاطره دارند و در بسیاری از کارتون ها دیده می شود . این استخر بادی کودک دارای رنگ سفید بدنه می باشد که در بخش های از طرحی شاخ ، تاج و دم اسب از رنگ های شاد استفاده شده است تا استخر را از حالت یک رنگی خارج کند و زیبایی ایده آلی را به آن ببخشد . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید به همراه این استخر بادی اسباب بازی های کوچک تر بادی نیز وجود دارد که تعداد آن ها یک اسب بازی بزرگ و سه اسب بادی کوچک تر می باشد . این اسباب بازی های بادی به خوبی می توانند در هنگام آب تنی کودک موجب سرگرمی آن شوند . رده سنی استفاده از این محصول توسط شرکت تولید کننده آن برای کودکان سه سال به بالا می باشد اما با توجه به قد و وزن کودک خود می توانید از آن استفاده کنید و در تست های صورت گرفته مشکلی در این رابطه به وجود نخواهد آمد . جنس بدنه اصلی یعنی دیواره های این استخر بادی از وینیل چرمی می باشد که به صورت سه طبقه طراحی شده است ، این طراحی سه طبقه مزیت بزرگی محسوب می شود زیرا بخش های مختلف استخر را از یکدیگر به صورت مجزا در می آورد و کیفیت و استحکام استخر را به خوبی افزایش می دهد . در بخش کف این محصول برای بالا بردن هر چه بیشتر استحکام در هنگام جنبو جوش کودک از وینیل دو لایه استفاده شده است . باد کردن این محصول در مدت زمان کوتاه و توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی به راحتی صورت می گیرد . برای خرید استخر بادی بچگانه همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام نمایید .


استخری دوست داشتنی و بامزه است که به صورت اسب تک شاخ یا همان یونیکورن می باشد . بسیاری از کودکان به خصوص دختران ، به طراحی یونیکورن علاقه دارند ، برای همین است که شرکت اینتکس ، استخر های بادی مختلفی را شبیه به این حیوان افسانه ای و دوست داشتنی طراحی کرده است . این استخر بادی به صورت مستطیلی شکل ساخته شده است ، این استخر بادی برای کودکان ساخته شده است و رده سنی که برای استفاده از محصول در نظر گرفته شده است ، کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد . حتی کودکان سنین پایین تر نیز می توانند با نظارت والدین بازی و تفریح داشته باشند . اگرچه عمق این استخر بادی زیاد است ، ولی شما می توانید با ریختن مقدار کمتری از آب ، عمق استخر را کاهش دهید تا کودکان بهتر بتوانند از آن استفاده کنند . 

تعدادی یونیکورن عروسکی به صورت شناور طراحی شده اند که کودکان می توانند آن را در داخل استخر قرار دهند تا شناور بمانند و جذابیت بیشتری را به استخر بدهند . حتی در تصویر نیز مشاهده می کنید این شناور های عروسکی طرح یونیکورن ، جذابیت بالایی را به این مجموعه خواهند داد . آن ها نیز به صورت بادی ساخته شده اند و شما می توانید به سادگی آن را راه اندازی کنید . طراحی این استخر بادی به صورت دولایه ای می باشد ، برای همین دو دریچه باد در بدنه استخر قرار دارد که شما بایستی از همان طریق ، استخر را باد کنید . می توانید از پمپ باد نیز برای اینکار استفاده کنید . تمامی بخش های استخر حتی عروسک های بادی این محصول از پی وی سی ساخته شده اند که کیفیتی عالی دارند . 

استخر بادی کودک اسب تک شاخ یکی از کامل ترین مجموعه هایاستخر بادی کودکان را تشکیل داده است که به همراه خود دارای لوازم جانبی کاربردی می باشد و از این رو به خوبی در جهت افزایش هیجان کودکان در هنگام بازی گام بر می دارد . این استخر دارای بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه می باشد و قابلیت استفاده در فضای باز را نیز دارد . رده سنی استفاده از این استخر بادی برای کودکان بالای سه سال در نظر گرفته شده است اما همانطور که می دانید رده سنی برای استخرهای بادی چندان تاثیرگذار نخواهد بود و بهتر است بسته به قد و وزن کودک خود و نسبت دادن آن با عمق مفید آب استخر اقدام به استفاده از آن نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم پس شما هم اگر قصد خرید استخر بادی کودک را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدای امر بهتر است به سراغ بدنه این استخر بادی برویم ، جایی که در طراحی بدنه از المان های فانتزی استفاده شده است ، المانی که ریشه در شخصیت های کارتونی دارد و به همین دلیل کودک به خوبی می تواند با این استخر بادی خو بگیرد . در ساختار اصلی این استخر از رنگ سفید استفاده شده است و دم و صورت اسب آبی به صورت رنگین کمانی رنگ آمیزی شده است تا استفاده از رنگ های روشن در بدنه این استخر بتواند به خوبی در جهت افزایش شادابی و روحیه کودکان گام بردارد . بدنه اصلی استخر از طراحی طبقه ای پیروی می کند ، طراحی که در استخرهای بادی بزرگسال نیز به چشم می خورد و باعث می شود تا مهار فشار آب و همچنین کودکانی که درون استخر اقدام به آب تنی می کنند ساده تر باشد . طبق این نوع طراحی ، بدنه به صورت بخش تقسیم می شود که به صورت کاملا مجزا از همدیگر در آمده اند و هر کدام از آن ها توسط دریچه های مجزا باد می شوند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و برای راه اندازی این استخر مدت زمان پنج دقیقه ای را نیاز خواهید داشت .

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید به همراه این استخر بادی چند عدد اسباب بازی بادی نیز برای کودک شما ارسال می شود که هر کدام از آن ها می تواند به نوعی موجب سرگرمی آن شود . این اسباب بازی ها عبارتند از یک اسب بادی بزرگ به همراه سه اسب بادی کوچک تر که به صورت دقیق مطابق با بدنه استخر ساخته شده اند و در واقع نمونه های کوچک شده استخر می باشند . وجود پمپ باد به همراه این استخر مزیت بسیار بزرگی محسوب می شود که به همراه استخرهای بادی کودک وجود ندارد و در این صورت از خرید های اضافی لوازم جانبی بی نیاز خواهید شد . همچنین ساک حمل همراه این استخر شما را در جا به جایی های استخر راحت می کند و باعث می شود با توجه به وزن سبک 3 کیلو گرمی که این محصول دارد بتوانید حتی در مسافرت ها نیز آن را به همراه خود داشته باشید .

جنس بدنه این محصول ساخته شده از متریالی درجه یک به نام وینیل می باشد که به صورت چرمی در بدنه کار شده است . این نوع وینیل در برابر نور خورشید نیز مقاوم می باشد و به این صورت می توانید از آن در فضای باز خانه های خود نیز استفاده کنید و لحظات شادی را برای کودکان خود در فصول گرم سال به وجود بیاورید . خرید استخر بادی کودک طرح اسب تک شاخ را می توانید با ارزان ترین قیمت از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...