استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک

کد intex 58419S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 390 لیتر
  • قطر: 114 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک از سری محصولات زیبا و جدید شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد ، این نوع استخر در سه ابعاد مختلف طراحی شده است و این استخر نوع کوچک آن می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، قطر ای استخر 114 سانتی متر و ارتفاع آن 25 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 390 لیتر آب را دارا است. جنس بدنه این استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد. قابلیت استفاده به عنوان وان بادی ، همراه داشتن دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات و ارگونومی ساخت سه طبقه ای از ویژگی های دیگر این استخر بادی کوچک می باشد . 

استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک

استخر بادی همچون استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک می تواند در سفر ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد . شاید بسیاری از شما دوست داشته باشید که به دریا سفر کنید و یا به شهر های ساحلی بروید و حتی به ویلای خود رفته و در آن جا تفریحاتی را داشته باشید . شما می توانید با بردن استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک ، شرایط را برای بازی کودکان نیز فراهم کنید . توجه داشته باشید که استخر های بادی سایز کوچک بسته بندی کوچک تری نیز داشته و وزن آن ها نیز سبک است ، برای همین استفاده از آن در سفر و حمل و نقل آن بسیار کار ساده ای خواهد بود . حتی راه اندازی این استخر ها نیز به دلیل داشتن محفظه های کوچک تر سریع تر انجام خواهد شد . به طور مثال استفاده از یک پمپ باد دستی سایز کوچک می تواند یک انتخاب درست و عالی برای شما باشد تا با همان پمپ نیز بتوانید با سرعت عالی این استخر را راه اندازی کنید . 

اگر توجه داشته باشید لبه بادی استخر از لبه های پایینی بزرگ تر است و دلیل آن هم این است که استخر بتواند از سر ریز شدن آب جلوگیری کند . طراحی استخر نیز کاملا خلاقانه است و بی شک کودکانی خواهند بود که تمایل زیادی به استفاده از این استخر بادی را داشته باشند . به دلیل اینکه استخر های بادی می تواند بازی های مهیج و با نشاطی را برای کودکان دست و پا کند ، آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن از استخر ها استفاده کرده و لحظه های شاد و خوبی را برای خود داشته باشند . این محصول توسط شرکت اینتکس ساخته شده است و می توان گفت که کیفیتی فوق العاده خوب دارد ، زیرا در محصولات بادی اینتکس نمی توان جنس بی کیفیتی را پیدا کرد . برای همین است که فروش محصولات بادی اینتکس در سراسر جهان بالا بوده و در واقع حرف اول را می زند .

استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک

استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک از جمله باکیفیت ترین و مرغوب ترین استخر های بادی محسوب می شود که دارای رنگبندی بسیار متنوع و شاد است و از تمامی رنگ های جذاب موجود تشکیل شده است. این محصول در سایزهای مختلف وجود دارد که این استخر بادی در سایز کوچک است و برای مصارف گوناگون نیز استفاده می شود این محصول را می توان به جای وان نیز استفاده کرد همچنین می توان به صورت استخر توپ در آورد و در محیط های بسته مانند اتاق خوب قرار داد. در زمان استفاده از آن که پر از آب است بهتر است در محیط های باز قرار گیرد تا از ریخته شدن آب به روی زمین اتاق جلوگیری شود. در خصوص این استخر بادی مطالبی آمده است که آن ها را مطالعه کنید.


قابلیت ساختار استخر بادی

این محصول که به شکل گرد درست شده است دارای دیواره ای می باشد که به صورت لوله های خمیده بر روی هم قرار دارند و در سه طبقه وجود دارد. این ساختار قابلیت ضربه گیر را داشته و از برخورد های خطرناک به لبه استخر بادی جلوگیری می شود. این استخر بادی کودک نرم در قسمت کف با ضخامت بیش تری قرار دارد و به صورت بر آمده قرار گرفته است تا به راحتی کودک شما در استفاده از آن کمک کند. این کفی به رنگ آبی می باشد و در زمانی که پر از آب است جذابیت خاصی برای کودکان دارد و آب دریا در کارتن های آن ها را تداعی می کند. این استخر بادی زیبا در رنگ های شاد و جذاب دارای یک قسمت برای ورود باد می باشد که در بخشی از بدنه قرار دارد از این طریق می توان آن را باد کرد و برای استفاده آماده نمود. همچنین می توان آن را از همین طریق خالی کرد و در ابعاد جمع شده و کوچک در محل های مختلف نگه داری کرد.


ابعادو ظرفیت استخر بادی

این محصول خاص برای جای گیری یک نفر ساخته شده است که در زمان خالی از باد یک بسته بندی کوچک را به خود اختصاص می دهد که می توان آن را به این حالت در مسافرت به همراه خود داشت. در زمان راه اندازی آن که پر از باد است نیز وزن بسیار ناچیزی داشته و کودکان نیز قادر به جابه جایی آن هستند. در زمان آماده شدن برای استفاده ابعادی در قطره 114 سانتی متر دارد که همین محل را برای استفاده اشغال می کند و در ارتفاع 25 سانتی متری دارای قابلیت گنجایش 390 لیتر آب می باشد که برای آب تنی و لذت بردن فرزندتان لازم و کافی است. این محصول با این مقدار جایگیری می توان در محل های کوچک نیز راه اندازی و استفاده شود و مشکلی را در اتاق های کوچک پیش نمی آورد. 


وسایل همراه استخر بادی

به منظور آشنایی بیش تر با این محصول و برای راه اندازی درست در زمان کوتاه و همچنین محافظت و نگهداری از این استخر بادی دفترچه راهنمایی در اختیار شما قرار می گیرد که تمامی این مطالب در داخل آن یاد داشت شده است و با مطالعه آن ها می توان به درستی از استخر بادی خود محافظت کرد. با مراقبت درست از این محصول می توان آن را در طول عمری بالا مورد استفاده قرار داد و از کیفیت بالا و دوام زیاد آن بهره مند شد اما گاهی با توجه به این نکات ایمنی ممکن است بدنه محصول دچار سوراخ کوچک و جزئی شود. در این زمان برای جلوگیری از پارگی و صدمه کامل به بدنه استخر بادی این مزیت در خرید آن وجود دارد که دارای برچسب تعمیرات است. این برچسب بر روی محل سوراخ چسبانده شده و از ایجاد خرابی جدی بدنه جلوگیری می شود. 


نحوه درست خرید استخر بادی

درست ترین و آسان ترین روش خرید هر محصولی می تواند خرید از فروشگاه های اینترنتی باشد و به صورت غیر حضوری انجام گردد. در مورد استخر بادی کودک اینتکس سایز کوچک نیز می توان با ورود به وب سایت فروشگاه اینتکس ایران آن را خریداری نمود.

نوع
گرد
ظرفیت آب
390 لیتر
قطر
114 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به عنوان وان
ارگونومی ساخت سه طبقه ای
وزن
0.9 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...