استخر بادی کودک با توپ و آبشار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح اژدها محصولی زیبا و جذاب برای آب بازی کودکان در فصول گرم سال می باشد که از کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است . این استخر بادی بچگانه ساخته شده در متریال وینیل با ضخامت 0.25 میلی متری می باشد که برای محصولات بادی حوزه کودک مطلوب می باشد و کیفیت ساخت بالایی را به نمایش می گذارد . البته که برای بالا بردن تحمل وزن و همچنین استحکام در هنگام بازی های کودکانه در بخش کف استخر بادی اژدها از وینیل دو لایه چرمی استفاده شده است . این محصول علاوه بر استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ کودک در محیط های خانگی را دارد و با توجه به فضایی که در اختیار کودک قرار می دهد می توان به صورت دو الی سه نفره از آن استفاده کرد . باد کردن این محصول در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای صورت می گیرد و دارای وزنی بالغ بر 1.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی دارد . با نگاهی به طراحی این استخر بادی اینتکس می توان مشاهده کرد که در بخش پشتی اژدها دریچه آب تعبیه شده است که می توانید شیلنگ آب را به آن متصل کرده و در این صورت فواره های ریز در تعداد زیاد ، دور تا دور استخر شروع به کار می کنند و همچنین از دهان اژدها نیز آب فواره می شود . این استخر بادی کودک بهترین انتخاب برای استفاده در فضای باز به هنگام روزهای گرم سال است زیرا به خوبی با فواره کردن آب کودکان را خنک می کند . 

اگر بخواهیم یک استخر بادی متفاوت و جالبی را نسبت به سایر استخر های بادی معرفی کنیم ، قطعا استخر بادی کودک با توپ و آبشار می تواند یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما و کودکان باشد . این استخر بادی زرد رنگ خال خالی ، دارای طول کشیده و طراحی نسبتا باریک با بدنه قطور می باشد که در تصویر می توانید آن را به طور واضح مشاهده کنید . این استخر که تقریبا طراحی شبیه به یک قایق دارد ، در واقع یک استخر بادی بزرگ است که می تواند برای استفاده چندین کودک به صورت همزمان مناسب باشد . کودکان می توانند در کنار یکدیگر و در یک شرایط خنک و دوست داشتنی تفریحاتی بی نظیر را داشته باشند . دلیل اینکه گفته می شود این استخر بادی دارای آبشار است ، فواره های آبی است که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد . 

تعداد زیادی فواره در دو طرف استخر بادی قرار دارد که می تواند از هر سمت آب را به داخل استخر بپاشد ، با وجود این آبشار های زیبا ، کودکان در هنگام بازی کردن ، می توانند خیس شوند و شرایطی برای آن ها ایجاد شود که گویی زیر آبشار نشسته و بازی می کنند . وجود این فواره های آب و آبشار جالب در استخر بادی می تواند محیطی خنک تر را در اختیار کودکان قرار دهد ، به همین جهت حتی اگر از استخر بادی در فضای باز و در مقابل نور خورشید استفاده کنید ، باز هم مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و می توانید در یک محیطی بسیار عالی از استخر بادی استفاده کنند . برای راه اندازی آبشار بایستی یک شلنگ آب را از شیر آب به لوله ای که در استخر وجود دارد وصل کرده و سپس آب را باز کنید . 

  1. طول : 168  سانتی متر
  2. عرض : 100 سانتی متر
  3. ارتفاع : 65 سانتی متر
  4. عمق آب : 23 سانتی متر
  5. وزن : 1.5 کیلو گرم
  6. جنس بدنه : وینیل چرمی
  7. جنس کف : وینیل چرمی دو لایه

استخر بادی کودک با توپ و آبشار که دارای ساختار فانتزی با عروسک بادی اژدها می باشد را می توان بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خانگی جهت آب تنی و بازی و سرگرمی کودکان دانست . این محصول در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان باز کند . طراحی این استخر بادی بچگانه بسیار خلاقانه و جذاب می باشد تا علاوه بر آب تنی کودک بتواند از سرگرمی های دیگر نیز برخوردار شود . اگر شما هم همانند بسیاری از افراد به فکر خرید استخر بادی کودک جذاب هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا به شما اطلاعات مفیدی را قبل از خرید انتقال دهیم .

ابتدای امر باید بگوییم که ابعاد این استخر بادی اینتکس به گونه ای است که قابلیت استفاده همزمان توسط 3 کودک را دارد و در هنگام استفاده با توجه به بدنه با کیفیتی که برای آن در نظر گرفته شده است هیچگونه آسیبی وارد نمی شود . البته باید بگوییم که تمامی محصولات بادی در برابر اجسام تیز و حرارت مستقیم بی دفاع هستند و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد . البته برای این موضوع نیز چاره ای اندیشیده شده است و به همراه این استخر بادی کودک یک عدد برچسب تعمیرات توسط برند سازنده درون بسته بندی قرار داده شده است که در هنگام سوراخ شدن استخر به خوبی به کمک شما می آید و بدون داشتن دانش خاصی می توانید اقدام به تعمیر محصول نمایید پس در این رابطه نیازی نیست دغدغه ای به خود راه دهید .

اما با نگاهی به تصاویر این محصول می تواند متوجه شد که با مجموعه ای عظیم از فواره های مختلف رو به رو هستید که هر کدام از آن ها در جهت های مختلف آب را فواره می کنند و در گرمی تابستان نشستن زیر این فواره ها می تواند بسیار لذت بخش باشد . علاوه بر فواره های کناری از دهان اژدها نیز فواره ای کمی بزرگ تر آب را پماژ می کند ؛ تمامی فواره ها با ساختاری مشابه از طریق اتصال شیلنگ آب فعال می شوند و در صورت عدم نیاز به استفاده از آنها به راحتی می توانید آن ها را غیر فعال نمایید . دریچه اتصال فواره استخر دارای یک واشر می باشد که با اتصال آن به راحتی می توانید شلنگ های آب خانگی را به آن متصل کرده و با باز کردن آب فواره ها را به کار بیاندازید . اما نکته قابل توجه این محصول وجود توپ های رنگی به همراهش می باشد که سرگرمی کودک را به هنگام آب تنی دو چندان می کند و علاوه بر آن گفتنی است که این استخر قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را خواهد داشت و در واقع با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید .

اما جنس بدنه محصولات بادی می تواند جزو اولین فاکتورهایی باشد که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . جنس بدنه این استخر بادی بچگانه از وینیل چرمی می باشد که کیفیت ، نرمی و ضد حساسیت بودن از ویژگی های اصلی آن به شمار می آید . برند سازنده برای بالا بردن کیفیت ساخت در بخش کف آن از وینیل دو لایه چرمی استفاده کرده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش به هنگام استفاده چند کودک افزایش دهد . این نوع وینیل قابلیت استفاده در محیط های سرپوشیده خانگی و همچنین محیط های روباز همانند باغ و ویلا و پشت بام منازل را دارد و برای استفاده از آن با محدودیتی رو به رو نخواهید بود . وزن این استخر بادی کودک 1.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن و سهولت در جا به جایی دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...