استخر بادی کودک با تیوپ و حلق

کد intex 59460NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 75 لیتر
  • قطر: 121 سانتی متر
  • ارتفاع: 29 سانتی متر
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با تیوپ و حلقه از سری استخر هاای جدید و با زیبایی فوق العاده شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد. این استخر بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و وزنی بالغ بر1 کیلوگرم را دارد و با توجه به همین وزن پایین قابلیت جابجایی آسان را نیز دارد. ابعاد این استخر نیز مناسب می باشد قطر استخر 121 سانتی متر و ارتفاع آن 29 سانتی متر می باشد و با توجه به همین ابعاد ظرفیت 75 لیتر آب را نیز دارا می باشد. به همراه این استخر یک توپ و حلقه شنا وجود دارد که از ویژگی های این استخر محسوب می شود و قابل توجه مشتریان قرار گرفته است. 

این استخر بادی به واسطه داشتن بدنه شفاف و طرح دار با ستاره های آبی ، نقره ای و زرد که آن را جذاب تر کرده است ، بسیار مورد توجه کودکان قرار گرفته و از پر فروش ترین مدل ها می باشد . البته دلیل محبوبیت این استخر بادی فقط نوع طراحی آن نیست ، بلکه این استخر بادی به همراه خود تیوپ و حلقه شنا بادی دارد که می تواند جذابیت آن را دو چندان کند . زیرا کودکان می توانند با استفاده از این حلقه شنا بادی بر روی آب شناور بمانند و سوار بر آن شده و تفریحات دوست داشتنی را انجام دهند . همچنین این استخر بادی علاوه بر حلقه شنا بادی که مخصوص برای استفاده کودکان است ، یک توپ بادی هم طرح و نقش استخر بادی دارد که می تواند برای بازی های بیشتر کودکان مورد مناسب و دوست داشتنی باشد . تمامی لایه های استخر و همچنین توپ و حلقه شنا بادی محصول از بهترین لایه ساخت محصولات بادی یعنی از پی وی سی ساخته شده اند که ضخامت بالایی را نیز دارد و موجب افزایش کیفیت محصول گردیده است . 

استفاده کردن از این استخر بادی بسیار کار آسانی است و شما می توانید حتی با استفاده از پمپ باد سریعا آن را راه اندازی کرده و سپس با ریختن 75 لیتر اب به داخل استخر آن را پر کنید تا کودکان بتوانند بازی های شاد و دوست داشتنی خود را داشته باشند . تولید کننده این محصول برند اینتکس بوده و برای همین شما می توانید با اطمینان از کیفیت محصول آن را خریداری کنید . این استخر بادی دارای وزن 1 کیلوگرمی است و می تواند مزیتی باشد تا شما بتوانید بهتر و راحت تر استخر بادی را جابجا و نگهداری کنید . همچنین اگر کودک علاقه دارد می توانید استخر را با خود به مسافرت ببرید و در شهرستان خود و یا در صورت مسافرت به سمت سواحل دریا می توانید این استخر را در ساحل راه اندازی کنید تا کودکان وارد آن شده و در یک محیط ایمن تر تفریحات آبی داشته باشند .

استخر بادی کودک با تیوپ و حلقه

استخر بادی کودک با تیوپ و حلقه برای سرگرمی کودکان تولید شده است که از مرغوب ترین جنس بدنه و ساختار جذاب تشکیل شده است. این محصول می تواند وسیله ای برای کودکانی باشد که در حال تمرین شنا هستند همچنین می توان در ساحل برای جلوگیری از ورود کودکان به آب دریا این استخر بادی را نصب نمود و لحظات شادی را برای آن ها فراهم کرد. این استخر بادی با درنظر گرفتن نکات ایمنی مختلف می تواند برای کودکان بالای 2 سال خطری را ایجاد نکند و یک محصول جذاب برای آن ها به شمار بی آید. در ظاهر این استخر بادی از بدنه ای خاص استفاده شده است که برای آشنایی بیش تر آن شما را به مطالعه مطالب پایین دعوت می کنیم.


بدنه و کف استخر بادی

در قسمت بدنه از نوعی پوشش استفاده شده است که حالتی شیشه ای داشته و با داشتن اشکال ستاره در سه رنگ نوعی وسیله فانتزی را برای کودکان خلق کرده است. این بدنه با وجود ساختار شیشه ای مانند از برترین نوع پی وی سی طرح چرم تشکیل شده که برای جذابیت بیش تر این ساختار شیشه ای و نمایان شدن ستاره های حک شده بر روی آن دارای براقیت نیز می باشد. در هنگامی که آب درون این استخر بادی می باشد حرکات آن از این پوشش مشخص می باشد و یک حالت مزون و خاص را ایجاد می کند و می تواند برای فرزند شما وسیله ای سرگرم کننده در روز های گرم سال به حساب بیاید. در زمانی که این استخر بادی را به وسیله ی توپ های پلاستیکی رنگارنگ پر می کنید نیز زیبایی خاصی نمایان می شود. به این گونه که رنگ های متنوع و خیره کننده توپ های پلاستیکی از این بدنه دیده می شود و باعث محبوبیت بیش تر این استخر بادی در استفاده کودکان می شود. با وجود این که کف این محصول دولایه می باشد اما لطافت و نرمی زیادی در هنگام استفاده دارد که به منظور راحتی کودکتان ایجاد شده است.


قابل جابه جایی و سبک

این محصول خاص با دارا بودن بدنه فابریک دارای وزن بسیار سبک می باشد که معادل با 1 کیلوگرم است و می توان بدون هیچ مشکل و دشواری آن را جابه جا کرد. همچنین برای قرار گرفتن در فضاهای گوناگون می توان محلی با ابعاد کم را نیز برای آن درنظر گرفت زیرا ابعادی قطری معادل با 121 سانتی متر را داشته و در هر محلی جای می گیرد. این محصول در هنگام خرید در ابعادی بسیار کوچک در بسته بندی جعبه ای به شما تعلق می گیرد تا بتوان آن را راه اندازی کرد و باعث سرگرمی و لذت فرزندان شد.


ایمنی و حفاظت از کودکان

در هنگام خرید محصولات کودکان نکته ای که مورد توجه قرار می گیرد توجه به داشتن ایمنی لازم برای استفاده کودکان است چرا که با توجه به زیبایی و جذابیت ظاهری باید از خطر و آسیب به آن ها جلوگیری شود و باعث وقت گذرانی و لذت آن ها شود. این استخر بادی دارای لبه هایی با قطر بالا می باشد که در هنگام برخورد کودکان نرم بوده و مشکلی را برای آن ها ایجاد نمی کند همچنین می تواند محلی برای تکیه دادن آن ها محسوب شود تا با این کار در میانه بازی کمی به خود استراحت دهند به علاوه با داشتن کف دولایه که ضخامت بالایی دارد اما نرمی و لطافت زیادی داشته و در هنگام استفاده کودکان فضای راحتی را ایجاد می کند. این استخر بادی دارای محفظه باد می باشد که برای باد کردن و تخلیه به کار می رود همچنین می تواند میزان فشار باد درون استخر بادی را نتظیم کرده و از نشت و سایر موارد جلوگیری کند.


دیگر وسایل استخر بادی

یکی از بزرگ ترین مزایای که این استخر بادی دارد و می تواند نقطه قوت آن در زمان فروش به حساب بی آید داشتن توپ و حلقه در کنار خود است که برای سرگرمی بیش تر کودکان و گذراندن وقت بیش تر از این آب تنی درنظر گرفته شده است. این توپ و حلقه بادی از جنس بدنه بوده و دارای دوام بالا در هنگام بازی کودکان می باشد.


خرید استخر بادی

جهت خرید این استخر بادی کودک با تیوپ و حلقه می توان به فروشگاه اینتکس ایران در تهران مراجعه کرده و با قیمتی ارزان آن را خریداری نمایید

نوع
خانگی
ظرفیت آب
75 لیتر
قطر
121 سانتی متر
ارتفاع
29 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای ساختار دو طبقه ای
همراه داشتن توپ و حلقه شنا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...