استخر بادی کودک با سایبان و فواره

کد : اینتکس ۰۰۰5313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب:
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
4,335,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایبان و فواره یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین کالا های تولید شده در دسته استخر های بادی تا به امروز می باشد که از بدنه ای از جنس PVC تولید شده است و فشار وارده را در مقیاس بزرگ به سادگی تحمل می کند.این محصول ویژگی های زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها میتوان به طراحی ظاهری بینظیر آن اشاره کرد که به شکل یک موج میباشد و با رنگ آمیزی آبی پر رنگ جلوه ی بسیار زیبایی به آن بخشیده شده است تا کودکان از بازی کردن در آن خسته نشوند و تا ساعت ها مشغول باشند.ابعاد این محصول نیز استاندارد بوده و به راحتی مکان مناسبی برای آن پیدا میکند و کودکان به براحتی در آن میتوانند بازی کنند. بخش پشتی از این استخر بادی کودک دارای یک سایبان شیبدار است که قسمت بادی می باشد که علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم خورشید از پشت به آن دارای آبپاش هایی در این قسمت بوده که با اتصال شلنگ به کار می افتد . در بسته بندی این محصول یک یبرچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد. 

فواره های آب تعبیه شده در بدنه این استخر بادی به خوبی فضای استخر را خنک می کند تا در هنگام استفاده در تابستان کودک دچار گرمازدگی نشود . همچنین به دلیل اتصال شیلنگ آب برای تامین جریان آب فواره ، به راحتی می توانید آن را در زمان دلخواه قطع و وصل کنید . ارتفاع آبی که برای این استخر در نظر گرفته شده است بالغ بر 25 سانتی متر می باشد که کاملا بی خطر برای کودکان می باشد و می توانید از آن برای خردسالان تا کودکان بدون دغدغه استفاده کنید . بدنه این محصول ساخته شده از وینیل طرح چرم درجه یک می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از آن در محیط های روباز همانند باغ و ویلا نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید .

با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد می توانید در ظرفیت های دو و سه نفره کودک از آن استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . وزن این محصول بالغ بر 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و برای جا به جایی آن حتی در مسافرت ها نیز مشکلی نخواهید داشت زیرا علاوه بر وزن کم ، حجم کمی نیز دارد و به هنگام خالی شدن از باد و جمع آوری ، فضای بسیار کمی را از شما اشغال می کند . کف این استخر به صورت غیربادی تعبیه شده است و دارای ساختار دو لایه است که مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد . این محصول حجم آبی بالغ بر 260 لیتر را دارد که برای سهولت در تخلیه آب یک دریچه تخلیه در قسمت پایین بدنه تعبیه شده است . همین حالا می توانید این استخر بادی جذاب را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک با سایبان و فواره

 

در میان انبوه تنوع استخر های بادی کودک، آن دسته از استخر های بادی که علاوه بر دارا بودن ظاهر ساده، بیشترین کاربرد را داشته باشند در اولویت قرار می گیرند. استخر هایی که امکانات بیشتری داشته باشند، بی شک مورد توجه خریداران قرار گرفته و به فروش بالاتری دست پیدا می کنند. استخر بادی کودک با سایبان و فواره یک استخر بادی با امکانات می باشد که به تازگی تولید شده است. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


مشخصات ظاهری استخر بادی 

استخر بادی کودک دارای طول 188 سانتی متر و عرض 137 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی معادل 89 سانتی متر است. استخر بادی کودک دارای فرم کلی مستطیلی می باشد. کفی استخر بادی به صورت بادشو ساخته شده است که در زیر آن دارای دریچه باد می باشد. کفی این استخر بادی به صورت طبی بوده که برای استراحت و هم چنین بازی های طولانی مدت کودکان مناسب می باشد. استخر بادی دارای دیواره ای یک تکه است. دیواره استخر بادی ارتفاع کمی دارد که ایمنی کودک را در هنگام بازی فراهم می کند. رنگ کلی استخر بادی آبی می باشد. هم چنین بدنه این استخر به صورت شفاف و براق ساخته شده است که جذابیت آن را افزایش می دهد. استخر بادی کودک دارای یک سایبان نیز است. این سایبان به صورت بادی ساخته شده و متصل به دیواره استخر می باشد. فرم این سایبان مانند یک موج می باشد که تا بالای استخر کشیده شده است. در قسمت بادی این سایبان آبپاش هایی تعبیه شده است که با اتصال یک شلنگ آب به کار می افتد. 


کاربردها

با توجه به ابعاد این استخر بادی، برای استفاده در فضاهای باز و محیط های بیرون مناسب است. این استخر بادی را می توانید در حیاط منزل و ویلا راه اندازی کنید. این استخر بادی برای استفاده چند کودک نیز مناسب می باشد. وجود آبپاش در این استخر بادی به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید دمای آب استخر را کنترل و تنظیم کنید. هر زمان که احساس کردید آب استخر سرد شده است می توانید با اتصال یک شلنگ آب به این قسمت آب گرم را به داخل استخر وارد کنید. هم چنین با استفاده از این آبپاش ها بدن کودک در هنگام بازی سرد نمی شود زیرا همواره آب گرم بر روی بدن او می ریزد. وجود سایبان نیز در این استخر بادی امری مهم می باشد. این سایبان به گونه ای ساخته شده است که می توانید استخر را در جهت مخالف تابش نور خورشید قرار دهید تا جلوی آفتاب را بگیرد. پوست کودکان بسیار حساس می باشد و وجود سایبان به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از آفتاب سوختگی پوست کودک، بتوانید او را در محیط بیرون قرار دهید تا ساعت ها به بازی بپردازد. با توجه به ظرفیت بالای استخر بادی، تخلیه آب استخر کمی دشوار به نظر می رسد. برای این منظور در کف استخر یک دریچه تخلیه قرار داده شده است تا بتوانید این کار را به سادگی انجام دهید.


دوام استخر بادی 

این استخر بادی از بهترین نوع بدنه وینیل ساخته شده است. دیواره های استخر بادی در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی نشان داده و به دلیل انعطاف زیاد، ضربه های وارده را دفع می کند. هم چنین به دلیل کیفیت بدنه استخر بادی قرار دادن آن به مدت طولانی در برابر آفتاب، آسیبی به بدنه وارد نمی کند. یکی از راه های حفظ کیفیت این استخر بادی رعایت نکات نگه داری می باشد. شما باید اشیای تیز را به بدنه استخر بادی نزدیک نکنید. استخر بادی را بر روی زمین نکشید و در هنگام جابه جایی، آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. استخر بادی را در کنار آتش و اشیای داغ قرار ندهید. استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که با رعایت این نکات ساده تا سال ها قابل استفاده می باشد. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک با سایبان و فواره با قیمتی ارزان و کیفیت عالی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و استخر بادی را به صورت اینترنتی خریداری نمایید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
طول
188 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
89 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل برای
جنس بخش کناری
طرح دار براق
جنس کف
دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای وزن و حجم مناسب
دارای دریچه خروج آب
وینیل یک لایه
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
Banzai

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...