استخر بادی کودک با سایه بان

کد intex 30021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 26 لیتر
  • قطر: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد سایه بان دار کودک با کیفیت بالای بدنه و یکی از جدیدترین استخر های بادی مخصوص کودکان بالای 2 سال

استخر بادی سایه بان دار کودک یکی از جدیدترین استخر های بادی مخصوص کودکان بالای 2 سال بوده که از نظر طراحی بدنه و طرح استفاده شده در جنس بدنه بیرونی آن در میان جدیدترین ها قرار میی گیرد.طراحی این محصول بسیار زیبا انجام شده است و کودکان را تا ساعت ها مشغول خواهد کرد. این محصول توسط سه دریچه باد مجزا راه در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می شود. یکی از ویژگی های خوب این استخر بادی داشتن سایه بان بادی بوده که به خوبی در برابر نور آفتاب مقاومت می کند. علاوه بر این داشتن کف بادی نیز می تواند در راحت نشستن فرزندانتان در این استخر کمک شایانی کند. این کالا به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب مقاوم خواهد بود . شما می توانی با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های ان مرکز تماس بگیرید . 

جنس بدنه پی وی سی به کار گرفته شده در ساختار این استخر بادی از نوع درجه یک می باشد که کیفیت ساخت بالا را در کنار راحتی وصف ناپذیری که دارد برای شما رقم خواهد زد . گفتنی است که این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای کودکان با پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . همچنین کشیده شدن بدن کودک بر روی سطح استخر نیز هیچگونه خطری نخواهد داشت و پوست بدن خراش بر نخواهد داشت و در واقع این امر نشان از سازگاری بسیار بالای استخر با بدن کودک دارد که از این رو با خیالی راحت می توانید آن را برای کودک بالای دو سال خود تهیه کنید .

این استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد فضایی را برای استفاده تک نفره کودکان فراهم می کند و علاوه بر استخر آب می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و با خرید استخر بادی فوق در واقع با یک تیر دو نشان بزنید . یکی دیگر از مزیت های این استخر را می توان وزن بسیار سبک آن دانست ، جایی که وزنی بالغ بر 0.7 کیلو گرم دارد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه این استخر از نوع دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی راحت در جهت تخلیه باد سریع نیز کاربردی است . این دریچه بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و در این مسیر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت و نیاز به دو دقیقه زمان دارید .

استخر بادی کودک با سایه بان را می توان به عنوان یک استخر بادی ایمن و بسیار عالی برای کودکان و خردسالان به شمار آورد ، زیرا ساختار بسیار عالی این محصول می تواند به کودکان اجازه دهد تا در محیط های بیرون از خانه و در فضاهای باز نیز بدون مشکل گرمازدگی و ... به بازی و تفریحات خنک آبی بپردازند . این محصول یعنی استخر بادی کودک با سایه بان می تواند یک وسیله بسیار عالی برای استحمام کودکان نیز باشد ، زیرا ابعاد آن کوچک بوده و قابل استفاده در حمام می باشد ، از این رو والدین می توانند با استفاده از آن به خوبی بستر را برای حمام کردن و همچنین بازی آن ها فراهم کنند . 

ساخت و طراحی استخر بادی کودک با سایه بان

طراحی بسیار زیبا و شیک این محصول ، باعث شده است تا کودکان علاقه بسیار زیادی را به استفاده از استخر بادی کودک با سایه بان داشته باشند و لحظات شادی را با این محصول رقم بزنند . رده سنی که برای استفاده از استخر بادی کودک با سایه بان در نظر گرفته شده است ، سنین بالای 2 سال می باشد و بهتر است که برای سنین نوزادان استخر های دیگری را تهیه کنید که برای آن ها مناسب باشد . استخر بادی کودک با سایه بان دارای قطری 97 سانتی متری است و ارتفاع آن یعنی ارتفاعش تا سایه بان به 66 سانتی متر می رسد . 

ظرفیت کلی داخل این استخر نیز به 26 لیتر می رسد که به سرعت می توانید پر کنید . طراحی ظاهری محصول نیز شبیه به یک قورباغه بامزه است که با توجه به استفاده از چشم های برحسته و طراحی های چاپی شکل و شمایل بسیار زیبایی را به خود گرفته است . همچنین به دلیل اینکه قورباغه ها بیشتر سبز رنگ هستند ، این مدل تنها را رنگ سبز تولید و روانه بازار شده است . سایه بانی که برای این محصول در نظر گرفته شده است ، ثابت بوده و به صورت مجزا نیز راه اندازی می شود ، به همین دلیل نیز دریچه باد مجزایی نیز بر روی آن قرار داده شده است . 

ویژگی های استخر بادی کودک با سایه بان

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با استخر بادی کودک با سایه بان اشاره نمود ، کف بادی آن می باشد که به صورت برجسته طراحی شده است ، این طراحی بسیار عالی می تواند به انعطاف پذیری هرچه بیشتر کف استخر بادی کمک کند تا در صورت استفاده کودکان از این استخر و در نشستن های طولانی مدت ، به اندام کودکان فشار زیادی وارد نشود . به همین دلیل نیز شرکت اینتکس برای تولید این محصول از کف مواج و برجسته بادی استفاده کرده است . رنگ این بخش نیز سفید رنگ می باشد . از ویژگی های بسیار عالی که می توان در رابطه با استخر بادی کودک با سایه بان اشاره نمود ، این است که استخر بادی فوق به صورت بادی طراحی شده است ، به همین دلیل نه وزن خیلی زیادی دارد و نه حجم بسته بندی آن بزرگ است ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید آن را برداشته و با خود به راحتی به سفر ببرید تا در هر جایی که دلخواه کودکان می باشد به بازی و تفریحات آبی بپردازند . 

مراقبت و نگهداری از استخر بادی کودک با سایه بان

بهتر است که در هنگام استفاده از این محصول یک زیرانداز یا پارچه ضخیم استفاده کنید زیرا کف این محصول بادی بوده و در صورت باقی ماندن سنگ ریزه های برنده و یا شاخ و برگ و هر شی نوک تیز دیگری می تواند به آن صدمه وارد کند ، از سوی دیگر توجه داشته باشید که زدن باد زیاد به بدنه این محصول آسیب می رساند ، فشرده شدن بسیار بالای بدنه هنگامی که باد آن زیاد باشد و همچنین برخورد هر گونه اجسام تیز و برنده ، وسایل بسیار داغ و شلعه های آتش نیز به آن آسیب وارد خواهد کرد . 

همچنین توصیه می شود که حتما برای راه اندازی از پمپ های باد دستی و نسبتا ضعیف استفاده کنید و بهتر است که از پمپ های باد برقی قدرتمند استفاده نشود . شما می توانید در هنگام خرید استخر بادی کودک با سایه بان از فروشگاه اینتکس تهران ، پمپ باد خود را نیز سفارش دهید . 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
26 لیتر
قطر
97 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان بادی سرخود
قابلیت راه اندازی سریع
مناسب سنین بالای 2 سال
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...