استخر بادی کودک با طرح باربی

کد Bestway 93205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 200 لیتر
  • قطر: 122 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
2,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح باربی محصولی از شرکت بست وی میباشد که به تازگی به بازار عرضه شده و مخصوص استفاده ی دختر ها طراحی و ساخته شده است به همین دلیل مورد توجه بسیاری از دختر بچه ها قرار گرفته است و دلایل این استقبال بالا میتوان به طراحی بدنه منحصر به فرد آن اشاره کرد که به رنگ قرمز بوده و طراحی های باربی در تمام قسمت های این استخر به چشم میخورد. بخش اصلی بدنه از رنگ بندی صورتی ساخته شده و برچسب باربی دارد، بخش داخلی نیز آبی رنگ می باشد. بخش کف نیز آبی رنگ بوده و تصویر سایه باربری با رنگ صورتی بر روی آن چاپ شده است که باعث افزایش جلوه و زیبایی این استخر بادی شده است. بدنه استخر از سه حلقه هم اندازه بهره می گیرد که ساختار مناسبی بوده و علاوه بر زیبایی استقامت مناسبی دارد.این استخر بادی جنس و کیفیت فوق العاده بالایی داشته و رویه آن از ماده وینیل ساخته شده که در عین مقاومت و تحمل فشار 200 لیتری آب داخلی، انعطاف مناسبی داشته و با قرار گیری در بسته بندی کوچکی که دارد می توان استخر را حمل کرده و در محل مورد نظرتان نصب و راه اندازی کنید.این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

البته گفتنی است که وینیل به کار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول از نوع دو لایه می باشد که با روکشی از الیاف شمعی پوشانده شده است . این ترکیب مستحکم بدنه به خوبی آن را برای استفاده در محیط های بیرونی و در شرایط آب و هوایی مختلف استانداردسازی کرده است که از این رو با خیالی راحت می توانید از آن در محیط های همچون خانه ، باغ و ویلا و یا حیات منازل خود استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . این استخر بادی بست وی در تمامی قسمت های بدنه خود دارای طرح های فانتزی دخترانه می باشد که به خوبی توانسته است توجه دختران کودک را به سمت خود جلب کرده و به فروش بالایی دست پیدا کند . درون بسته بندی این استخر بادی پمپ باد وجود ندارد و باید به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس تهران سفارش داده شود و درون بسته بندی فقط می توان برچسب تعمیرات را مشاهده نمود .

این محصول در بخشی از بدنه خود دارای دریچه تخلیه ای می باشد که باعث می شود تا بتوانید از آب داخلی در جهت آبیاری درختان حیات خود استفاده کرده و به نوعی از هدر رفت آب جلوگیری شود . ساختار دیواره های این استخر بادی به صورت طبقه ای می باشد که هر کدام از این لایه های طبقه به صورت مجزا از هم ساخته و راه اندازی می شوند و این امر باعث می شود تا استحکام بدنه در برابر فشار و ضربه به خوبی افزایش داشته باشد . این استخر بادی کودک برای رده سنی بالای سه سال استانداردسازی شده است و وزنی بالغ بر 2 کیلو گرم دارد که به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . اگر قصد تهیه استخر بادی کودک با قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را دارید همین حالا می توانید این محصول جذاب را با ارزان ترین قیمت و ضمانت اصالت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر بادی کودک با طرح باربی

استفاده از شخصیت های انیمیشنی مورد علاقه کودکان بر روی لوازم بادی، برای جلب توجه بیش تر کودک انجام می گیرد. زیرا یک محصول هر چقدر که کیفیت بالایی داشته باشد، باید دارای ظاهری جذاب برای کودک باشد تا کودک به بازی کردن ترغیب شود. در استخر های بادی با طراحی های ابتدایی، به دلیل داشتن ظاهری ساده، برای جلب کردن توجه کودک از نقش و رنگ های فانتزی و زیبا بر روی بدنه استفاده می شود تا کودک در نگاه اول شیفته محصول شود. استفاده از این نقاشی های فانتزی به جهت علاقه بیشتر کودک انجام می شود. استخر بادی کودک با طرح باربی یک استخر با ساختمان ساده می باشد که برای دختران تولید شده است. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


استخری ساده و جذاب

استخر بادی کودک به صورت گرد ساخته شده است. این استخر بادی دارای ساختمان ساده ای می باشد که از استخر های نسل اول تبعیت می کند. کفی این استخر به صورت طبی می باشد. کفی استخر بادشو است که بسیار نرم و راحت می باشد و انعطاف بالایی دارد که در صورت برخورد ناگهانی کودک با کف استخر، کودک دچار آسیب نمی شود. در کف این استخر بادی تصاویر شخصیت باربی به صورت سایه ای قرمز و آبی وجود دارد. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه می باشد. لایه های دیواره به صورت حلقه های بادی هستند که بر روی هر یک دریچه باد مجزا موجود می باشد. دیواره استخر بادی از داخل به رنگ آبی تیره می باشد. دیواره داخلی استخر بادی به صورت براق است که زیبایی بیشتری به رنگ بدنه می بخشد. دیواره خارجی استخر بادی نیز به رنگ قرمز می باشد. بر روی این دیواره تصاویر متفاوت از شخصیت باربی نقاشی شده است. این استخر بادی با زیبایی بی نظیر، به خوبی مورد علاقه دختران قرار می گیرد. 


مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی طرح باربی با ابعاد بسیار کوچک ساخته شده است. این استخر بادی مناسب برای محیط های کوچک و فضاهای محدود می باشد. استخر بادی باربی دارای قطر 122 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر است. وزن استخر بادی طرح باربی 2 کیلوگرم می باشد که امکان جابه جایی و حمل ساده را به کاربر می دهد. این استخر بادی گنجایش آبی معادل 200 لیتر را دارد. استخر بادی باربی برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است. 


کیفیت بالا

استخر بادی طرح باربی از بهترین نوع وینیل ساخته شده است. این جنس بدنه دارای مزایای بی شماری می باشد که به معرفی برخی می پردازیم. اولین نکته در استفاده از این جنس بدنه سبک بودن محصول نهایی است. نکته بعدی استحکام و مقاومت بالای این جنس بدنه می باشد. مورد بعدی استفاده از این جنس، وجود انعطاف بالای بدنه است که تمامی فشارها و ضربه های وارد شده ناشی از بازی کردن کودک را دفع می کند و بدنه استخر بادی دچار آسیب نمی شود. در صورت آسیب دیدن احتمالی بدنه می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


کاربردهای گسترده

از این استخر بادی در مسافرت ها و در کمپینگ ها می توانید استفاده نمایید. به دلیل کیفیت بدنه استخر بادی قابلیت استفاده در محیط های باز را دارا می باشد. هم چنین استفاده از این استخر بادی در برابر نور افتاب برای کیفیت بدنه مشکلی ایجاد نخواهد کرد. از این استخر بادی در آپارتمان و فضاهای محدود نیز می توانید بهره ببرید. استخر بادی باربی قابلیت استفاده به عنوان وان بادی را دارا است. می توانید این استخر را در حمام قرار داده و به عنوان وان بادی استفاده نمایید. تا در زمانی که کودک در حال بازی کردن در استخر می باشد به استحمام او بپردازید. از این استخر بادی می توانید در اتاق کودک و به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک با طرح باربی با قیمتی ارزان می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید. با انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید، این استخر بادی را سفارش دهید تا درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
200 لیتر
قطر
122 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل طرح دار
جنس بخش کناری
وینیل
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل حمل و راه اندازی آسوده
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...