استخر بادی کودک با طرح خال خالی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 90 لیتر
  • قطر: 92 سانتی متر
  • ارتفاع: 15 سانتی متر
1,595,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی  کودک با طرح خال خالی مناسب برای استفاده در محیط های بیرون از منزل دارای ابعاد مناسب برای استفاده چند نفره

استخر بادی با حلقه و توپ کودک از متفاوت ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان می باشد.این استخر بادی دارای طرح خال خالی میباشد که بسیار شاد طراحی شده و میتواند کودکان را سرگرم خود نگه دارد.محصولی که به همراه خود چند توپ و حلقه داشته که با توجه به نوع طراحی در نظر گرفته شده برای قسمت کف استخر می توان استفاده بسیار مناسب از این استخر برای تفریحات فکری کودکان کرد. این استخر بادی کودک با وجود داشتن لوازم بازی همراه خود از وزن و حجم بسیار کمی برخوردار است تا حمل و استفاده از آن در هر مکان مورد نظری به راحتی فراهم باشد.این استخر بادی همانند دیگر استخر های بادی تولید شده از جنس PVC طرح چرم و شفاف بوده که دارای طراحی شاد و کودک پسندانه ای می باشد. این محصول در واقع بیشتر برای تفریحات فکری کودکان ساخته شده است. 

یکی از مهمترین بخش هایی که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید ، جنس بدنه می باشد ؛ جنس بدنه ای که می تواند تضمین کننده کیفیت ساخت و همچنین طول عمر محصول به حساب بیاید . همانطور که در بخش های بالاتر گرفتیم در ساختار بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . این نوع پی وی سی در دیواره ها به صورت بادشونده و تک لایه و همچنین در قسمت کف به صورت دو لایه و غیربادی طراحی شده است تا بهترین عملکرد را در هنگام آب تنی کودک از خود به نمایش بگذارد . با توجه به تست های صورت گرفته این استخر بادی یکی از با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین محیط های روباز می توانید از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که در صورت استفاده استاندارد و دور نگه داشتن محصول از حرارت و اشیاء تیز به راحتی می توانید از آن سالیان سال استفاده کنید .

این استخر بادی اینتکس قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز دارد اما برای استفاده به عنوان استخر جهت آب تنی نیاز به پرکردن آن دارید که ظرفیتی بالغ بر 90 لیتر را خواهد داشت . رده سنی استفاده از این استخر بادی برای کودکان بالای دو سال می باشد و عمق آب کمی دارد که از این رو کاملا بی خطر می باشد . راه اندازی این محصول توسط انواع پمپ باد دستی و برقی امکان پذیر است و برای این امر نیاز به مدت زمان دو الی سه دقیقه ای خواهید داشت . همچنین انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این محصول باعث شده تا حجم بسیار کمی را در هنگام جمع آوری اشغال کند و از این رو به راحتی بتوانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . وزن این استخر کودک 1.4 کیلو گرم می باشد که بسیار ناچیز است و به راحتی می توانید آن را به همراه خود داشته باشید .

استخر بادی کودک با طرح خال خالی با طراحی بسیار زیبا و رنگی خود به یکی از پر طرفدار ترین استخر های بادی کودک تبدیل شده است که به خصوص اگر داخل آن را با آب پر کنید ، در صورت برخورد نور آفتاب به دیواره های رنگی ، داخل آب نیز با رنگ های مختلف زیبا و درخشان خواهد شد و جلوه زیباتری را به خود خواهد گرفت . استخر های بادی می توانند یک بستر مناسب برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان باشند تا اینچنین بتوانند ساعت ها در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . این محصول می تواند هم به عنوان یک استخر اب مورد استفاده قرار بگیرد و هم می توان داخل آن را با توپ های رنگی پر کرده و در خانه به عنوان یک استخر توپ استفاده نمود . در بخش های بعدی فروشگاه اینتکس تهران قصد دارد تا با نقد و برسی کامل استخر بادی کودک با طرح خال خالی شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا کند .

طراحی و ویژگی های استخر بادی کودک با طرح خال خالی

استخر بادی کودک با طرح خال خالی در واقع به صورت گرد طراحی شده است که ساختار آن از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است . قطر حلقه های بادی استفاده شده در این محصول به 92 سانتی متر می رسد که این استخر را به یکی از استخر های نسبتا کوچک و یا سایز میانی قرار داده است . شرکت اینتکس با توجه به عمق کم و ابعاد کوچکی که برای ساخت استخر بادی کودک با طرح خال خالی در نظر گرفته است ، آن را برای سنین پایین همچون کودکان خردسال نیز مناسب دانسته است . عمق این استخر نیز15 سانتی متر است که بدون نگرانی می توانند از استخر استفاده کنند . نکته قابل توجه در رابطه با این محصول می توان به این مورد اشاره کرد که شما والدین عزیز می توانید استخر بادی کودک با طرح خال خالی را در داخل حمام نیز راه اندازی کنید تا یک وان مناسب برای استحکام آن ها ایجاد کنید . 

راه اندازی استخر بادی کودک با طرح خال خالی

در بخش قبلی یعنی در طراحی و ویژگی های استخر بادی کودک با طرح خال خالی اشاره شد که این محصول از دو حلقه بادی تشکیل شده که کف آن نیز به صورت غیر بادی ساخته شده است ، از این رو برای راه اندازی محصول تنها نیاز است تا بخش حلقه های بادی آن را راه اندازی کنید تا استخر فرم بگیرد ، توجه داشته باشید که هر یک از حلقه ها دارای یک دریچه باد مجزا است که بهتر است هر دو آن را به اندازه باد کنید . میزان آب استخر را کمی پایین تر از لبه استخر در نظر بگیرید . داشتن  باد زیاد در بدنه می تواند منجر به آسیب دیدگی استخر بادی شود . قبل از راه اندازی استخر بادی یک محل مناسب را برای راه اندازی در نظر بگیرید تا آسیبی به محصول وارد نشود . 

پنچرگیری استخر بادی کودک با طرح خال خالی

از توصیه های مهمی که می توان به شما مشتریان و خریداران گرامی استخر بادی کودک با طرح خال خالی اشاره کنیم ، این است که بایستی از این محصولات بادی به درستی استفاده کنید تا دچار مشکل نشود . استخر های بادی به دلیل اینکه بدنه بادی داشته و لایه های نازک و آسیب پذیری برای تولید آن استفاده شده است ، حتما بایستی از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه محصولات بادی جلوگیری کنید . این مشکل نه تنها در این محصول بلکه در تمامی محصولات بادی وجود داشته و شما می توانید با نگهداری صحیح از این محصولات حتی سال های سال از آن استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی ببیند .

تنها عامل آسیب دیدن محصولات بادی خود افراد هستند که با عدم نگهداری صحیح موجب سوراخ شدن و یا پارگی محصول بادی می شوند . ولی در صورت آسیب دیدن نیز نگران نباشید زیرا راهکار هایی برای تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی کودک با طرح خال خالی وجود دارد که می توان به استفاده از برچسسب تعمیرات برای پنچرگیری این محصول اشاره کنیم که حتی شما می توانید از فروشگاه اینتکس تهران برای تعمیرات محصولات بادی خود کمک بگیرید .

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
90 لیتر
قطر
92 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای 7 حلقه بازی
دارای 12 توپ کوچک
مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای بدنه دو لایه
مناسب تفریحات فکری کودکان
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...