استخر بادی کودک با طرح بچه گانه

کد BL-86512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 1143 لیتر
  • قطر: 175 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
2,675,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح بچه گانه یا ایزی ست طرح حیوان موجود سبز یکی از جذاب ترین استخر های گرد با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بوده که برای سنین بالای 3 سال تولید شده است.مهمترین ویژگی این استخر بادی به طراحی ظاهری آن مربوط میشود که مناسب سلیقه کودکان انجام شده و بسیار با مزه میباشد. در قسمت کف این محصول یک دریچه مخصوص تخلیه آب تعبیه شده تا به راحتی آب درون آن را خالی کنید. این کالا به دلیل اینکه تنها قسمت لبه آن به صورت بادشو بوده امنیت و اطمینان خاطر بالاتری هنگام استفاده داشته زیرا که بدنه اصلی آن به راحتی استخر هایی که کاملا بادی هستند آسیب نخواهد دید. این استخر بدنه ای از جنس PVC ضخیم داشته و لبه آن نیز از نوع وینیل بادشو می باشد تا پس از باد کردن این قسمت از استخر بادی و جاری نمودن آب درون آن به شکل خودکار راه اندازی شود. استخری که دارای حجم و وزن بسیار مناسبی بوده که امکان حمل و جا به جایی آسوده تری برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد . شرکت اینتکس این محصول را با کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار زیبا تولید کرده است که متناسب با هر سلقیه ای می باشد . 

اگر قیمت استخر بادی برای شما چندان مهم نیست و به دنبال این هستید که یک استخر با دوامی را برای کودکان خود خریداری کنید ، بدون تردید ، خرید استخر بادی کودک با طرح بچگانه یا مدل های مشابه این استخر بادی می تواند خریدی فوق العاده برای شما باشد . این استخر بادی و سایر استخر های بادی مشابه آن که تنها دارای لبه بادی می باشند ، در واقع استخر های نیمه بادی و طرح ایزی ست هستند که دوامی بسیار بالا تر حتی تا چندین برابر استخر های بادی معمولی را داشته و از این نظر می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد و شما نیز می توانید با اطمینان بیشتر استخر را برای کودکان خود خریداری کنید . طراحی این استخر بادی برگرفته از استخر های پیش ساخته ایزی ست سایز بزرگ می باشد که بعضا قطر آن ها تا 6 متر نیز می رسد ، برای همین می گوییم که خرید این استخر بادی کاملا پیشنهاد می شود . البته که این استخر ها کمی از نظر قیمت گران تر از سایر استخر های بادی خواهند بود و دلیل آن نیز کاملا مشخص و گویاست . 

شکل ظاهری این استخر بادی شبیه به قورباغه می باشد و برای همین استخر جذاب تر از همیشه شده و با توجه به ساختار عروسکی خود مناسب برای سنین کودکان نیز خواهد بود . وجود چشم های برجسته و درشت به همراه دستان قورباغه شکل آن را کاملا به طرح قورباغه شبیه کرده است ، به خصوص که به صورت خلاقانه از رنگ سبز نیز برای ساخت آن استفاده شده است . موارد دیگری از این نوع استخر برای کودکان ساخته شده است که می توان به استخر بادی ایزی ست طرح خرچنگ اشاره کرد که شبیه به یک خرچنگ ساخته شده و به جای دستان قورباغه چنگال خرچنگ قرار گرفته و رنگ قرمز دارد . دیواره های این استخر به صورت بادی نبوده و از آن جا که از پی وی سی برزنتی سه لایه ساخته شده است ، کمتر از بخش های بادی در معرض آسیب دیدگی بوده و حتی با وجود آسیب دیدن تیز به بهترین شکل قابلیت تعمیر دارند . راه اندازی استخر نیز همانطور که در ابتدای متن گفته شد ، به صورت اتوماتیک و بسیار سریع خواهد بود .

استخر بادی کودک با طرح بچه گانه

استخر بادی کودک با طرح بچه گانه  | اینتکس تهران 

استخر های بادی ایزی ست دارای محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان می باشند. راحتی و سهولت در راه اندازی این استخر های بادی باعث شده است تا بتوانید با سرعت بالایی این استخر های بادی را راه اندازی نمایید. هم چنین ساختمان این استخر ها به گونه ای است که مقاومت بسیار بالایی نسبت به استخر هایی که به صورت کاملا بادی می باشند داشته باشد. استخر های بادی ایزی ست به راحتی با پر کردن آب در داخل آن ها راه اندازی شده و نیازی به وقت بیشتر برای باد کردن ندارند. استخر بادی کودک با طرح بچه گانه نمونه ای از این گونه استخر های بادی می باشد که در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود است. این استخر را می توانید از طریق این نمایندگی با قیمتی ارزان تهیه نمایید. در ادامه به نقد و بررسی این استخر می پردازیم. 


استخری با طراحی جذاب

نکته قابل توجه در مورد استخر بادی کودک طراحی جالب و ساده این استخر بادی می باشد. این استخر بادی به صورت گرد ساخته شده است. دیواره استخر بادی به صورت کوتاه طراحی شده است. لبه دیواره استخر به صورت بادی می باشد. شما در هنگام راه اندازی تنها به باد کردن لبه دیواره استخر می پردازید و پس از باد کردن این قسمت به راحتی می توانید با پر کردن آب در قسمت داخلی استخر، آن را راه اندازی نمایید. در قسمت بیرونی این استخر بادی طراحی جالبی بر روی بدنه قرار دارد. بر روی بدنه طرح شکلک با صورتی خندان نقاشی شده است. البته چشم های این شکلک بر روی لبه دیواره و در قسمت بادی قرار گرفته اند که به صورت سه بعدی و  بادی می باشند. در دو طرف لبه دیواره نیز دست های این شکلک که به صورت بادی هستند متصل شده اند. این استخر بادی به رنگ سبز می باشد. طرح جذاب این استخر بادی توجه تمامی کودکان را جلب می کند و برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر مناسب می باشد. 


کیفیت عالی 

استخر بادی کودک با طرح بچه گانه دارای کیفیت بی نظیری است. همانگونه که در قبل گفته شد این استخر به گونه ای ساخته شده است که تنها در قسمت لبه دیواره به صورت بادی می باشد. به همین دلیل نسبت به استخر های دیگری که دیواره کامل بادی دارند دارای استحکام و مقاومت بالاتری است. این استخر بادی در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. برای داشتن طول عمر بیشتر باید نکات نگه داری را در هنگام استفاده از این استخر بادی رعایت نمایید. استخر بادی را در مجاورت آتش قرار ندهید. استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین های ناهموار نکشید. وسایل تیز را به بدنه استخر بادی فرو نکنید. برای راه اندازی این استخر بادی در فضای باز باید محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. در صورت رعایت این نکات ساده استخر بادی از طول عمر بالایی برخوردار است و کودک تا سال ها می تواند از آن استفاده نماید. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در اسرع وقت نسبت به تعمیر استخر بادی اقدام کنند. 


پارامترهای ظاهری 

استخر بادی کودک دارای قطر 175 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر می باشد. استخر بادی گنجایش 1143 لیتر آب را دارا است که با توجه به ظرفیت بالا، تخلیه آب این استخر دشوار به نظر می رسد. برای تخلیه راحت تر این استخر بادی، تولید کننده یک دریچه تخلیه آب در کف این استخر تعبیه کرده است. وزن این استخر کم تر از 4 کیلوگرم می باشد. این استخر برای استفاده کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کودک با طرح بچه گانه می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و استخر بادی را سفارش داده تا در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
1143 لیتر
قطر
175 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
وزن
3.3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان بالای 3 سال
طراحی و رنگ کودک پسندانه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای حجم و وزن بسیار مناسب
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...